Skocz do zawartości

czajm3er

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 318i 91r/ e36 328i 97r/ e46 320d 02r / e39 523i 00r / aktualnie e46 320d 2000

Osiągnięcia czajm3er

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Nie , Czy zrobiles to co ja ci zaleciłem ? Czekalem na odpowiedz a nie na pytanie ;) ,u mnie jest wrecz przeciwnie jak sie autko nagrzeje to lepiej chodzi.
  2. Zapomnialem napisac :D :mad2: :cry2: obecnie odpinam kostkę od jeża i nie mam nawiewu . :duh: co ty gadasz :cool2: Teraz tylko z kims podmien sie jezem i sprawa zalatwiona .
  3. Siemasz karol Tam kolo turbiny masz ten maly Zaworek z filterkiem, sluchaj odpal auto i zdejmi z tego filterka wezyk podcisnieniowy ten co idzie z prózni, najlepiej niech ktos siedzi w aucie i tak z 3-4 raz pedał w podloge, nie pisze ci tego zeby tylko pisac tylko zeby zrobic robote, daj znac U mnie zadzialalo. Pozdrawiam. Oto Winowajca http://moteo.pl/forum/zawor-N75-brak-mocy-przymulone-auto-problem-z-wkreceniem-sie-na-obroty-190
  4. dodaj rozpórkę pod maske (+10 koni) nie wiem czy miałes bo ja owszem i chyba ci troszke nie poszło,wiesz może koni nie przybywa ale ..poczytaj.
  5. Witam ,Jesli można poprosze o rozkodowanie Vin-u Dziekuje z góry. WBAAL72050AK77381
  6. a czemu wymieniłes ? cos było z nim nie tak ? U mnie tez bez dymu zrobiła się przerwa w doładowaniu a później od dołu już nie ciagło. EGR miałem czyszczony, do gruszki zagladłem. wiec wymieniłem ta czesc od za sterowanie podciśnieniem dlatego obstawiam to samo. jeszcze jedno działo sie to tylko na rozgrzanym silniku. a co najlepsze komputer błedu nie widział jesli tego nie robiłes to jeszcze to wybij katalizatory z wydechu ,bedzie jeszcze lepiej.
  7. miałem zapchaną odme w e46 2.0 d FL więc wiem jak dymi, potężne chmury ale jest ciekawostka :idea: moze wielu sie przypatrywało moze nie ,odme mozna rozpoznac szybciutko ,buma wystarczy niech sie nagrzeje do pionu i kopcenie ustępuje.hmm no i druga sprawa nie od razu bedzie biały dym to jest etapowo ,początków czasem nie widac , wtedy odpalamy zimne autko w nocy i kładziemy latarke płaską pod rure wydechową i wtedy widac wszystko. ten syf w obiegu to olej. http://www.motofakty.pl/artykul/zapomniana-odma.html
  8. a czemu wymieniłes ? cos było z nim nie tak ?
  9. sa dwie opcje ; jesli masz forse to kupujesz całosc jesli nie masz kupujesz te tansza opcję filterek a waz z nim dostajesz uszczelki do tego tę drugą połówke rozbierasz z tego co pamietam jest spręrzyna i czyscisz preparatem do czyszczenia EGR-u,składasz i zakładasz
  10. Witaj 1 sprawa przepływka tak jak kolega z forum wspominał --- To ją odepnij i pojezdzij --zobacz róznice 2 katalizator wstępny (pcha spaliny do egr-u) tam gdzie rurka sie łaczy z chłodniczką spalin(znajduje sie na niej plastikowy thermostat EGR) wstaw blaszke od puszki piwa wytnij i wstaw i przykęc poprostu zablokuj spaliny idące do egr-u wtedy zaobserwój co sie dzieję ,bo będzie pobierała wtedy samo czyste powietrze. 3 sprawa WYDECH (Katy) -rrozepnj wydech na srodku tez pojezdzij i zobacz róznice a będzie na pewno cos czuć. cały czas obserwój wskaznik obrotów czy staje sie nerwowsza i łapie lepiej. do dzieła. Pozdrawiam
  11. U mnie raczej nie będzie to samo nie mam świec żarowych. przepraszam chodziło mi o załorzyciela tematu i tak chyba mi sie juz zlało wszystko.
  12. Witaj ok ,to co auto w góre i sciagaj skrzynie bedzie wszystko wiadomo, nie ma co krakac,trzymajmy kciuki. Nie mam zamiaru pisac zbędnych filozofi ,chętnie posledze ten temat. sa trzy rzeczy - dwumasa jesli juz tak jestes pewien na 99%,,istnieje prawdopodob wał korbowy i panewki. ale jestem tylko człowiekiem i mogę sie mylic . z góry przepraszam . daj znac co i jak .pozdrawiam i dobranoc
  13. ciekawe czy nie to samo ,zobaczymy co wykaze diagnoza viewtopic.php?f=73&t=155021&start=15 pozdrawiam.
  14. wróżenie z fusów http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=12&t=5869 witaj, dodam jeszcze ze ta awaria którą stwierdziłes ,opisałes i opisałes tej owej przyczyny dolegliwosci jest to cieżka sprawa do oceny z naszej strony,powiem ci ze masz powazny problem chłopie i autem radze ci nie jezdzic , widzisz napisałes ze chodzi jak kosiarka to smieszne,hm ale ile za tym ciągnie sie rzeczy ,bo widzisz z twojego tematu dwumasy wychodzi wiele wiele ciekawostek nie do konca przez wielu zrozumiany. cytuje twoje wypowiedzi; ''kiedy dojechalem do swiatel to auto roztrzeslo sie'' Ja uwazam ze sie zaczeło i teraz!!! pomysl jakie czynnosci wykonywałes 10-20 sec przed tym jak to sie stało na jakim biegu itd bo to jest wazne moze dopomogłes czyms ,nie wiem ,nie chcę i nie wymądrzac ani nic z tych rzeczy ale im wiecej detali tym lepiej dla ciebie na bardzo precyzyjną odpowiedz od wielu naprawde konkretnych fachowców tego Forum. napisałes ''w momencie kiedy wciskam sprzeglo to slysze jakis szum, ocieranie i delikatny stukot z pod auta.'' tu obstawiam na łorzysko oporowe sprzęgła pozdrawiam .
  15. Moim zdaniem Kolego to chyba raczej i nie inaczej jak Panel klimatronica cos jest z nim nie tak ' na poczatek odłacz aku na jakas godzine jesli nie to czy jak wyl manualnie nadmuch to tez bedzie chodził /? tzn załaczał sie sam ,aha:) ale ,ale i jeszcze jedno jesli nas robisz w konia i nie wiesz co oznacza przycisk MAX wersja angielska REST to poczytaj bo dosc ciekawy wątek o chłodzeniu temperaturach itd moze masz wszystko wporzo tylko panika cie ogarneła :) pozdrawiam serdecznie przepraszam jak sie mylę. EDIT---- tak wogóle to chyba zle to zrozumiałem to wciskasz ten max przycisk czy nie ? druga istotna sprawa to z tego co piszesz to chodzi ci na danym levelu nadmuch najczęsciej sie psuje w połowie jesli chodzi o jerza sprawdz ! daj plusem nadmuch na maximum a pózniej minusem powoli odejmuj i słuchaj kiedy sie zmniejsza wtedy bedziesz pewny w tej sytułacj przycisk MAX bedzie (mozliwe) chodził ale tylko z takim levlem powietrza jaki masz. jesli jerz;; http://www.youtube.com/watch?v=DYUVnoR2yjo sory za to ale duzo mam pracy i wyrywkowo patrze przepraszam za nie zrozumiałosc do konca tematu. pozdrawiam i powodzenia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.