Skocz do zawartości

kobra21

Zarejestrowani
  • Postów

    91
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 M54 520i 2002
  • Lokalizacja
    Siem-ce

Osiągnięcia kobra21

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Sprawdz na początek zawór disa i szczelność kolektora dolotowego,wszystkie wężyki zaślepki,może brać lewe powietrze.Przyczyną może być też lpg. Takie rzeczy tylko w erze :D
  2. Takie poprawki małe ale bardzo ważne odp. na punkt 6:nigdy nie smarujemy piast żadnymi smarami,pastami, wystarczy dokładnie wyczyścić powierzchnie piasty 8: tarcz malowanych nie czyścimy 9:klocków i prowadnic nie smarujemy absolutnie żadnymi pastami na bazie miedzi.Do tego służy np.pasta ATE PLASTILUBE śruby kół nie smarujemy w ogóle. 10: koła dokręcamy 120+-10 Nm Reszta może być.
  3. Tu się mylisz,jak wybierzesz większe to zimmermann jest też ok plus klocki jak wyżej napisałem. Wizualnego może nie, ale w hamowaniu bardzo.
  4. Tarcze Textar PRO wysoko nawęglane plus klocki Ferodo FDB lub Textar Epad lub Jurid White ale te dwa ostatnie tylko na gładką tarcze.ATE odpuść,firma nie jest producentem ani tarcz ani klocków.
  5. kobra21

    e39 koła od "trójki"

    Po drugie,opony o rozmiarze 215/45ZR17 nie nadają się do e39.
  6. Nie wiem gdzie widzisz problem,dla Ciebie napiszę inaczej :) " temperaturę ustawić na 32 stopnie aby otworzyć zawory ogrzewania i wentylator dmuchawy na najniższy stopień" :)
  7. Silniki M54 odpowietrza się w dosłownie 5 minut. Temperatura na 32 żeby otworzyć zawory ogrzewania, wentylator na zero, włączamy zapłon, odkręcamy odpowietrznik na chłodnicy i korek,dolewamy płynu aż z odpowietrznika poleci czysty płyn bez powietrza zakręcamy,zapalamy silnik,nagrzewamy do temp.roboczej.Na drugi dzień sprawdzamy na zimnym silniku stan,ewentualnie dolewamy i to wszystko.Całą robotę robi dodatkowa pompka elektryczna która może być walnięta u Ciebie i stąd problem.
  8. http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=73&t=154146&start=30
  9. http://moto.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=147203&start=75
  10. Sprawdz zawór DISA, uszkodzony tez powoduje wypadanie zapłonów.
  11. Po 14 latach użytkowania mają być ładne :D sorry ale to nie wino,że czym starsze to lepsze.
  12. Tak jest Poczytaj tu, viewtopic.php?f=72&t=147203&start=75 wszystko pisze co i jak.Ale piszesz że masz polift lampy a to są klejone to kompletna regeneracja musisz liczyć +-500zł obie.
  13. http://werkstatt.e39-forum.de/wiki/lib/exe/fetch.php?media=kge_m52tu.pdf
  14. Oleje z normą LL04 zostały stworzone specjalnie do filtrów DPF czyli filtra cząsteczek stałych montowanych w silnikach diesla i TWC benzyna.Nie ma to nic wspólnego z interwałem obie normy idą wg.komputera równo. .Są to oleje średnio i nisko popiołowe,mające za zadanie przedłużyć trwałość tych filtrów(szczególnie DPF).Do aut które NIE posiadają DPF i TEC wystarczy w 100 procentach norma LL01 nie ważne czy to BMW z 2001 czy z 2010 z wyciętym filtrem. To jest fakt możesz lać nawet normę LL98,chyba że ktoś jest upartym ekologiem i ma nadmiar złotówek a ochrona silnika jest na drugim planie to może zalać LL04 nawet nie posiadając filtra.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.