Skocz do zawartości

januk87

Zarejestrowani
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 520d 177 km
    N47 2008r pierwsza rej.30.9.2008
  • Lokalizacja
    Worcester UK

Osiągnięcia januk87

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Rozumiem i tak jestem świadomy kosztów utrzymania tym bardziej ze wszystko co robiłem w swoich bmw było zawsze robione na ori częściach tak wiec wiem na co się pisze szukam auta z przebiegiem do 100 tys km dlatego tez liczę się z tym ze na dzień dobry dycha może pęknąć... Dobra nie ma co medytować o tym bo nie po to tu jestem . Tak wiec nadal miłe widziane opinie użytkowników benzyniaków f10
  2. Blade1984 Ja nie chce żadnego diesla kolego,wyraźnie napisałem że szukam tylko benzyny.Oczywiście masz racje jeżeli chodzi o koszta ale kupując takie auto chyba się z tym liczymy???Ja napewno. To ciekawa teoria bo znajomy mechanik z serwisu bmw powiedział mi że akurat 520i to dobra opcja .Masz może jakieś konkrety którymi podeprzesz swoją teorię ? pozdrawiam
  3. dokładnie pisząc w bmw e60 520d z silnikiem n47 miałem wyciek płynu na łącznio drążka który wychodzi od kierownicy i łączy się z maglem ,na tym łącznio był wyciek a sprawcą był oring.(20zł)
  4. czytałem kolego tylko własnie opinie odnośnie spalania były rozbieżne (wiadomo styl jazdy) Zgadza się i wiem to że 3.0 ma turbo ale jest też 3,0 bez turbo o ile mi wiadomo .Tak więc powtórzę się interesuje mnie opinia na temat 2.0 turbo i 3.0 ws a nie turbo. Tak a co w tym złego że pytam na co zwrócić uwagę przy zakupie ? jeśli ktoś zapyta mnie na co zwrócić uwagę przy zakupie n47 to nie zapytam "serio?" tylko podpowiem na co można zwrócić uwagę np układ kierowniczy pod względem wycieków ,wycieki z pod miski i podstawy filtra,rozrząd ,dpf i jest jeszcze tego trochę więc nie uważam że pytanie na co zwrócić uwagę przy zakupie nie jest czymś normalnym. Pozdrawiami
  5. Witam wszystkich . Sprzedałem niedawno swoje e60 w dieslu i przymierzam sie do zakupu f10 z 2011r. Nie mam dylematu czy diesel czy benzyna bo 80 % jazdy to miasto dlatego pomimo całej mojej sympatii do diesla muszę kupić benzynę. Do rzeczy , myślę o 2 silnikach uturbione 2,0 albo wolno ssak 3.0 Co moglibyście polecić na krótkie trasy w mieście i trasa 2-3 razy w roku około 5000km Bardziej do mnie przemawia 3.0 R6 ale wiem że trzeba go będzie wysoko kręcić dlatego myśle o tym mniejszym silniku ale uturbionym.Z waszego doświadczenia jakiego spalania można się spodziewać po tych silnikach i na co zwrócić uwagę przy zakupie dodam że od rana czytam ten wątek i jakoś nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi w sumie myślę że nigdy jej nie znajdę bo każdy z nas jest inny i ma inne preferencje ale miło by było usłyszeć kilka słów od posiadaczy którzy użytkują już ten model jakiś czas. Lpeiej mi pomóżcie bo chodzą mi głupie pomysły po głowie a mianowicie zakup mazdy 6 2.0 sport nav :mad2: :mad2: pozdrawiam
  6. Po 8 dniach od naładowania jak narazie wszystko ok Brak komunikatów itd. Zobaczymy jak bedzie za tydzień ,dwa.. EDIT: Mineło prawie 4 tyg i chuj ! zaświecił znowu żółta ikonka aku ;/ to już raczej koniec jego życia ;/
  7. Deaktywuje czujnik ruchu a co z reszta to nie jestem pewien Promem sie nie przejmuj już nie raz pływałem i nigdy sie nie włączał nawet jak czujnik ruchu był aktywny
  8. Ok dzieki .bedę obserwował co sie dzieje. Ładowarka i tak sie przyda,fajny sprzęcik tym bardziej ze wkoncu Chciałbym kupić 530d pomimo krótkich odcinków wyższych kosztów eksploatacji Jakoś cały czas 530d albo 535 mi sie łba trzyma:)
  9. Witam wstałem dzisiaj rano sprawdziłem w ukrytym menu jak sprawa wygląda i tak; po nocy czyli 9 godz(pod chmurką temp od -1do+3) auto stało i napięcie pokazuje 11.9-12.0 nie zapalałem ale też nie pojawił się symbol żółtej baterii jak "chodziłem" po ukrytym menu Tylko jak t,a klemę sprawdzić??Bo chodzi ci o IBS??? Do tej pory myślałem że IBS jest ok skoro parametry podczas jazy nie skaczą tj ładowanie 14.7-14.9 chociaż za to bardziej chyba regulator napięcia odpowiada. Ok jeśli chodzi o ładowanie"na stole" to takie ładowanie pomija IBS czyli samochód nie wie że aku został doładowany tak? wiec co wypadałoby go po takim lądowaniu rejestrować? a jeszcze pytanko może głupie ale jak to jest z tymi AGM? bo widzę że pod białą naklejką mam kilka koreczków a niby one są bezobsługowe. kolego a ty swoje pomiary robisz w menu czy przyrządem pomiarowym? pozdrawiam edit zaobserwowałem jeszcze że radio gra na postoju bez kluczyka i nie wyłącza sie tak jak działo sie to przy padniętym aku przy otwieraniu z kluczyka zapalają się też wolcom lights czego też nie było jak aku był słaby nie wiem może poprostu trzeba trochę pojeździć żeby ibs zebrał info. Miałem podobnie jak u Ciebie, po naładowaniu baterii AGM włączyłem zapłon i ponownie pojawiał się komunikat o słabej baterii ale tylko raz potem było już ok. O widzisz no to jest już konkretna dobra wiadomość zobaczymy jak bedzie u mnie Jak narazie jest na piątce ostatni etap ładowania wszystko to w około godzinę już go tak zostwie niech leży podpięty cały dzień A możesz mi powiedzieć jakie masz napięcie w menu po całej nocy postoju ????
  10. Ok a mam jeszcze pytanko.Zmieniałeś może z AGM na zwykły 110 bo mój AGM ma 80 ah. wiem że później trzeba zmienić parametry(o ile aku jest o innych parametrach ) i zarejestrować . Tylko własnie ciekawi mnie czy wcześniej też miałeś AGM-a??? Podłączyłem aku pod prostownik raz jeszcze od pół godz ładuje i jest na programie nr 3 zobaczymy jak szybko przejdzie całą skale bo coś mi tu nie pasuje Mogę kupić nowy aku bo jestem na to przygotowany tylko zbyt dużo jest przypadków że ludzie kupują rejestrują a 2 dni później znowu wywala błąd.. fachowcy hmmm... Ciężki temat w UK że tak powiem :)
  11. Witam wstałem dzisiaj rano sprawdziłem w ukrytym menu jak sprawa wygląda i tak; po nocy czyli 9 godz(pod chmurką temp od -1do+3) auto stało i napięcie pokazuje 11.9-12.0 nie zapalałem ale też nie pojawił się symbol żółtej baterii jak "chodziłem" po ukrytym menu Tylko jak t,a klemę sprawdzić??Bo chodzi ci o IBS??? Do tej pory myślałem że IBS jest ok skoro parametry podczas jazy nie skaczą tj ładowanie 14.7-14.9 chociaż za to bardziej chyba regulator napięcia odpowiada. Ok jeśli chodzi o ładowanie"na stole" to takie ładowanie pomija IBS czyli samochód nie wie że aku został doładowany tak? wiec co wypadałoby go po takim lądowaniu rejestrować? a jeszcze pytanko może głupie ale jak to jest z tymi AGM? bo widzę że pod białą naklejką mam kilka koreczków a niby one są bezobsługowe. kolego a ty swoje pomiary robisz w menu czy przyrządem pomiarowym? pozdrawiam edit zaobserwowałem jeszcze że radio gra na postoju bez kluczyka i nie wyłącza sie tak jak działo sie to przy padniętym aku przy otwieraniu z kluczyka zapalają się też wolcom lights czego też nie było jak aku był słaby nie wiem może poprostu trzeba trochę pojeździć żeby ibs zebrał info.
  12. Ok jakoś 6 H pózniej wskoczyło na 7. Odłączyłem aku sprawdziłem w ukrytym menu Na wył wacha sie 11.9-12 po 9 H postoju i ładowania Na wlczonym silniku 14.9 ładowanie Pomiary w temp około -1 na zewnątrz Gaszę silnik i komunikat wyskoczył BATERY CHARGE VERY LOW i pomarańczowy znaczek aku Sam już nie wiem co o tym myślec
  13. Tak tak ten mój jest troszkę nowszy i nie ma już śnieżynki tylko zamiast tego jest napis AGM WIEC MASZ OPCJE USTWIC SYMBOLE/kombinacje Symbol autko + AGM STANDARDOWE ŁADOWANIE AGM Symbol autko + AGM + recon czyli ładowanie standard AGM z regeneracja Sybol Recon automatyczne 8 stopniowe ładowanie wszystkie 8 kroków Patrzyłem i nie ma tej instrukcji nigdzie w polskiej wersji wszędzie są tylko te ze znaczkiem śnieżynki Edit Narazie utknął na 6 kroku recon od półtora godziny pózniej już tylko 7 krok i gotowe
  14. Kup sobie CTEK jest jeszcze lepszy niż Bosch C3. http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/test-ladowarek-do-akumulatorow/kgk1h http://www.ebay.co.uk/itm/New-CTEK-Multi-MXS-5-0-12V-Car-Marine-Battery-Smart-Charger-Conditioner-/191488608946?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2c959c4ab2 Witam witam Prostownik odebrałem dzisiaj .Dzieki zajebisty produkt Aku ładuje sie już ponad 3 H i według wskazań prostownika niebawem ładowanie zostanie zakończone Żaden błąd nie wyskoczył wiec niby utrzymuje ładunek i jest ok Trochę szybko to poszło myślałem ze dłużej bedzie ładował tak z 8-12h ale widocznie z aku nie było aż tak zle Pozdrawiam i dzieki za pomoc Polecam wszystkim
  15. Witam jak na złość wszędzie te prostowniki wyprzedane ale wkońcu znalzłem I zamówiłem w Argosie ,ma być na niedziele. Sporo czytałem i dzieki za polecenie produktu Bardzo ciekawy i ma ta fajna opcje "recon" Mam nadzieje ze odbiorę w niedziele rano i podłączę do ładowania. Cena 70f Poprzednio był na przecenie za 36f
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.