Skocz do zawartości

bialaalpina

Zarejestrowani
  • Postów

    549
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

5 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530dat
    E91 320 i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bialaalpina

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. Dzien dobry Naprawiłeś juz autko? Mam podobny problem, tz. U mnie synchronizacja ista poszla bez problemu i blad sie skasowal ale auto nadal nie odpala. Inpa jak robie synchronizacje to dde nie przechodzi i wyskakuje blad. Jedyne co mi do glowy przychodzi to to, ze auto ma chipa i to powoduje problem.
  2. Dla potomnych - nie ściągajcie tego gówna :mad2: ! Mapa EAST powinna zawierać Norwegię ale są tylko główne drogi. Pewnie czegoś tam jeszcze nie ma! Szukajcie innych źródeł, ja tylko straciłem 23GB transferu.
  3. Jasne, że interesuje :] Prześlesz mi ?
  4. Cześć Może ktoś mi tu podpowie, pomoże z moim problemem. Mianowicie zainstalowałem całą Iste+ P i D. I mam oryginalnego Icoma next. Przy używaniu Isty P przez loadera zaprogramowałem całą swoją E90 - wszystko działa pięknie. Problem pojawia się w ISTA+ (d)? gdy chcę zaprogramować F10. Łącze się z nim bez problemu, mogę odczytać wszystkie błędy i je skasować ale przy naciśnięciu okienka programowania wyskakuje okno: Na zagranicznych forach czytałem, że jest to problem z połączeniem Ethernet między autem a Icomem i występuje on w Icome Clone ( chinskich ), a mój zakupiony był w ASO. Może muszę go uaktualnić albo ma blokadę na niezarejestrowane oprogramowanie?
  5. Zależy jaką masz nawigację lub radio. W twoim roczniku USB zadziała tylko z CCC. Ja próbowałem zrobić to na małej nawigacji MASK i się nie udało wiec zmieniłem na MASK2.
  6. Znacie jakieś rozwiązanie aby zmienić ten tempomat z mil na km? Tarcze zmieniłem na europejskie ale nadal mnie wkurza te mile przy tempomacie.
  7. Nie ma bata aby ustawić tył i nie dotykać przodu ! Zawsze sie przód ustawia do tylu. Czyli jak dotykał tyl to przód sie rozjechał! Sam przód to jeszcze OK
  8. Oszczędność paliwa proszę Pana. W nowych BMW chyba po 2015 jest funkcja żeglowania, sama skrzynia się rozłącza i autko sobie na luzie zasuwa 150km/h
  9. Nie bede Ci pisał zmień mechanika bo pewnie ktoś Ci napisze. U mnie przy 200k km wymieniłem odmę. Nadal brał po tym olej. Przy 250k wymienili mi uszczelniacze zaworowe i rozrząd w katowicach. Oczywiście bez zdejmowania głowicy. Dziś na zegarze 308k km i silnik bierze 0,7l na 10 000km . Zapomniałem o dolewkach.
  10. Taki szesciokany walec ze sruba. Powinien byc przy prawym nadkolu - tam dochodza kable brazowe minusowe dobtego
  11. jak masz kable do odpalania to za pomocą jednego kabla podłącz się do uziemienia - w miejscu używanym do rozruchu auta ( - ) i drugi koniec kabla do silnika - za uchwyt służący do podnoszenia silnika. W ten sposób zrobisz mu uziemienie i wykluczysz złą masę od spodu auta. Moja też była cała, auto już nie odpalało, za mało napięcia szło. Drugie skojarzenie to połączenie kabli plusowych w tylnim nadkolu ale wtedy auto by odpalało na kablach z innego auta.
  12. https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e90-316i-lim/repair-manuals/11-engine/11-12-cylinder-head-with-lid/HHj569I\ Proszę
  13. Wszystkie przednie szyby są akustyczne (pochłaniają wibracje - dźwięki), podwójnie klejone. I jedynym popisem inżynierów jest właśnie stosowanie innej foli wewnątrz.
  14. No dobra, uznaję rację. Te Eagle F1 przez te 50 000 były naprawdę dobre, a zakręty miodzio. Potenza pewnie się rozwarstwiła w środku ale bieżnika pewnie jeszcze sporo miała. W tym przypadku wolę Goodyear :P Moje goodyear byly made in slovenia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.