Skocz do zawartości

romanoitaliano

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 320d automat 2007

Osiągnięcia romanoitaliano

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. minelo pare dni od ostatniego postu a ja nie moglem sie w zaden sposob ustosunkowac do mojej ostatniej deklaracji... Nie wiem czy cieszyc sie czy nie, ale objawy po prostu ustaly, wsluchuje sie jak opetany, raz wydaje mi sie, ze cos tam slysze innym razem nic, zero :?: a przeciez slychac bylo wyraznie... :mad2: nie wiem, nie wiem juz co o tym myslec? Jedyna rzecza jak zrobilem, to uzupelnilem stan plynu w chlodnicy, bo bylo duzo za malo :D , kupilem auto stosunkowo niedawno i wydawalo mi sie, ze plywak ma nie wychodzic poza obrzeze gwintu. Czyzby to mialo jakis wplyw??? Nie sadze. Niemniej jednak bardzo Wam dziekuje za Wasze sugestie, na teraz jestem nieco zawieszony. Pozdrawiam serdecznie!!!! :)
  2. Ogromne dzieki, sprawdze te rolke na alternatorze i jak tylko cos bede wiedzial, dam znac.
  3. Sprawdze, chociaz dziwi mnie fakt, ze te odglosy pojawiaja sie jedynie w pozycji Drive i to na postoju, kiedy ruszam cichnie (lub nie moge uslyszec z powodu szumu kol, silnika itd)...
  4. Witam wszystkich i prosze o pomoc!!!... Ostatnio zauwazylem dziwne, lekkie "gruchotanie" po wlaczeniu Drive w automatycznej skrzyni biegow... :( Oczywiscie zdaje sobie sprawe, ze po wlaczeniu skrzyni w pozycje Drive lekko zmieniaja sie obroty silnika, ale teraz daje sie slyszec chropowaty dzwiek, nieregularny, czasem uastaje, ale najczesciej, po przejechaniu kilkunastu kilometrow, kiedy zatrzymuje sie na np. swiatlach slysze lekkie gruchotanie, ktore ustaje gdy ruszam... Niknie rowniez wtedy, gdy wlacze skrzynie w pozycje "P" lub "N". Poza tym nie ma zadnych problemow ze skrzynia, jazda jest plynna, bez problemu dziala w pozycji Manual. Auto ma przejechane 140K. Czy Ktos juz spotkal sie z takim przypadkiem? Badalem samochod na kompie, zadnych bledow nie wykazalo! Prosze o sygestie!!!!!!
  5. ... okazuje sie , ze w 90% samochodow bmw tylny most poci sie i jest to normalne, jesli natomiast zbiera sie kropla nalezy cos z tym zrobic, ale w kazdym przypadku wazne jest aby sprawdzic stan oleju w dyfrze. Jesli chodzi o sruby, to mozna je delikatnie i z wyczuciem dokrecic. :idea:
  6. Panowie, czy mozna ewentualnie dokręcić śruby na uszczelniaczu? Tak sugerował mi mechanik, ewentualnie jeśli to nie pomoże to wtedy wymiana. Czy w związku z tym należy też wymienić śruby z tulejami na nowe?
  7. witam, a czy mozna dokrecic sruby na uszczelniaczu, czy jest to zbyt ryzykowne dla lozyska? czy po ewentualnej wymianie uszczelki nalezy uzyc nowych srub z tulejkami czy skorzystac ze starych? I jeszcze jedno: jak mozna sprawdzic poziom oleju? Dzieki za wszystkie sugestie!!!
  8. witam! wiecie moze czy ten pasek po zalozeniu ma byc piekielnie napiety? Kupilem conti 4pk810 zgodnie z symbolem starego i po zalozeniu ma baaardzo maly luz, praktycznie zaden!! :|
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.