Skocz do zawartości

seba.et

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e61 LCI 530xd 235KM

Osiągnięcia seba.et

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Na zeszły sezon założyłem komplet nowych opon, w listopadzie jedną uszkodziłem. Czy teraz wymieniając uszkodzona na nową czymś ryzykuje? Oczywiście zima przejechana na zimówkach.
  2. Witam. Wczoraj przerabiałem temat. Miałem wypięty wężyk z zaworka zwrotnego. Cała operacja to jakieś 10min. Dłużej się zastanawiałem dlaczego po spięciu wężyka nie działa w ogóle. Nie było słychać pompki, okazało się, że szyba była nie domknięta :) Tutaj filmik jak zdjąć spoiler bo ze zdjęć do końca tego nie widać jak go ciągnąć. https://www.youtube.com/watch?v=j9jX2cA-NWw
  3. Próbuje uruchomić DIS'a gotowca od trandolfa i mam kilka problemow. Ogólnie Inpa na win 7 mi działa ale potrzebuje disa do sprawdzenia dpf'a, także kabel jest ok. Uruchomiłem vmware z inpą i wczoraj odczytałem auto, czyli działa. Problem jest gdy uruchomie diaghead'a, wyskakuje błąd: "no enabled adapter with IP "192.168.68" found. Wiem, że to się przewija co kawałek, czytałem dużo raczej nic nie pomaga. Jedyne różnice w instalacji to trandolf uruchamia na vmware12 z racji tego że ona nie chodzi na 32bitach to mam vmware10 czyli ostatnia która na 32bitach lata. Myślę, że nie powinno to być problemem. Druga sprawa to kabelek w vmware wykrywa mi na comie4, com1-3 zajęte przez coś innego. Do końca nie jestem pewien czy sieć w vmware mam prawidłowo skonfigurowaną. Wczoraj pingowałem adres 192.168.68.30 i bez odpowiedzi. Edit: Problem rozwiązany poprzez poprawne skonfigurowanie sieci w vmware. Ten filmik pomógł:
  4. Po godzinach zajmuje się autodetailingiem glownie wnetrza aut. Powiem ci tak, przy ori przebiegu ok 300kkm za bardzo nie widac zuzycia auta tej klasy, podobnie jest w audi i mercu. Mam o tyle dobrze ze auta od handlarzy mam jeszcze przed korekta takze doskonale widac jaki przebieg i jakie zuzycie. Sa wyjatki, ale rzadko. Sami nauczylismy sie ze jak kiera troche przytarta to auto ma 200kkm i to pasuje, a w realu dwa razy tyle heh taki matrix
  5. Z tego rocznika, auta z przebiegiem 182tys to tylko u mirka handlarza który kupił od niemca goniącego go do granicy i ogólnie płacz i lament w rodzinie ze auto do Polski jedzie ;) Stan faktyczny, a nie licznik się liczy.
  6. Co za typowe podejście, dobre bmw musi kosztować. Jakby z tym compactem było to co sobie myślisz to pewnie nie byłoby Cie stać na nie.
  7. seba.et

    530 delikatne wibracje

    Jeszcze nic nie wiem bo nie dojechałem do mechanika, ale po kilku dniach użytkowania wibracji albo nie ma albo są niewyczuwalne. Może ja się już przyzwyczaiłem i nie wyczuwam. No wieć tak, po przejechaniu kilkudziesięciu km wibracje ustały. Autko od spodu wygląda jak nowe (152kkm ori). Przed moim użytkowaniem trochę stało i chyba potrzebowało rozruszania.
  8. seba.et

    530 delikatne wibracje

    Dzisiaj ewentualnie w poniedziałek się okaże ;)
  9. seba.et

    530 delikatne wibracje

    Witam. Przymierzam się do zakupu jak w tytule, mam jedną na oku. Z autem wszystko pozostałe ok, tylko odczuwalne są delikatne wibracje podczas puszczania gazu jak auto zwalnia. Nie ważne czy zimne czy ciepłe, czy but w podłodze czy nie, jak ciągnie to nie czuć, puszczasz gaz i delikatne mruczenie czuć. Handlarz oczywiście od początku nie wie o co mi chodzi, miał wczoraj jechać sprawdzić koła, dzisiaj przejadę się jeszcze raz tym autkiem. Moje pytanie, czy ktoś się spotkał z takimi objawami? Jakieś sugestie? Dodam że autko było lekko bite w lewe drzwi, reszta auta nie tknięta prze malarza artyste. Przebieg na poziomie 160tys. potwierdzony. Oznak grzebania w silniku nie stwierdzono.
  10. seba.et

    Fotelik w e46 COMPACT

    Witam. Ma ktoś doświadczenie w przewożeniu dzieci w tym aucie? Głównie chodzi mi o wkładanie i wyjmowanie fotelika/nosidełka z/na tylną kanapę. Na pierwszy rzut oka ciężki temat, a już za jakiś czas mnie to czeka i jestem ciekaw waszych opinii. Pozdrawiam
  11. F5 Read status potem F2 potem strzałka w dół i tam masz load-sensors automatic VHAC http://img716.imageshack.us/img716/5905/vhac.jpg Uploaded with ImageShack.us
  12. W inpie możesz podejrzeć jakie wartości przychodzą z czujników.
  13. W inpie jest opcja podglądu jakie wartości przychodzą z czujników poziomowania, poza tym sprawdzając błędy modułu świateł odnośnie czujników poziomowania można spotkać dwa, pierwszy to info o uszkodzeniu czujnika(zwarcie do masy albo zasilania nie pamiętam) a drugi o przerwie w instalacji.
  14. Sprawdź odczyty na żywo z czujników i będzie wszystko jasne. Mam podobny problem, jeśli ktoś byłby taki uprzejmy i podesłał mi screene lub poprostu sprawdził czy przy nacisku na prawe nadkole wartość z przedniego czujnika rośnie czy maleje. Najprawdopodobniej rozpracowałem elektronikę w tym czujniku i potrzebuje potwierdzenia że wszystko gra.
  15. Od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem w pełni działającego klimatronika. Wymieniłem zawór wraz z pompką, po rozebraniu starego okazało się że przepaleniu uległa cewka, której wyjąć mi się już nie udało (no chyba że za mało siły w to włożyłem). Miałem też mocno zielone styki łączące gniazdo na kabel z cewką elektromagnesu także może u was tylko w tym miejscu nie łączy. Roboty na pół godziny bez spuszczania płynu z chłodnicy, jedyny ubytek to trochę z węża i to co zostało w pompce. Polecam tam zajrzeć jeśli pojawia się błąd water valve.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.