Skocz do zawartości

Mierzwek

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Seat Leon 1M Top Sport

Osiągnięcia Mierzwek

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Wejdz sobie na stronkę www.zmienolej.pl tam jest chłopak,który siedzi w olejach od lat,ma sklep i handluje amerykańskimi markami Amsoil oraz Millers. To już klasa premium. Ja lata jezdziłem na Motulu,trafiłem na niego i do moich 3 furek biorę od niego. Co do fltrów,też nie ma co dziadować,Mann bądź Knecht. Pozdro
  2. Witam,Panowie proszę o pomoc w ocenie tego egzemplarza: http://allegro.pl/bmw-e39-m-pakiet-530d-2003-rok-i4176406812.html Jak Wam się on widzi,cena jedna z najwyższych jeśli chodzi o taką specyfikacje. Znacie może sprzedawcę? I generalnie czy auto warte zainteresowania,jeżeli tak to czy nie przepłacę? ^^ VIN podany,więc jeżeli ktoś może zaglądnąc i powiedzieć co się tam mu działo w historii,będę wdzięczny. VIN: WDADL810X0G049331
  3. Czyli 30.000 tyle włożyłem w zachcianki i serwisy wszystkiego na bierząco x 10 = 300.000 w 3 lata.....hmm dramat i marazma Panowie. Czyli lepiej rozglądać się za E39 z tym samym silnikiem w m-pakiecie? Chce mieć auto ładne,mocne,luksusowe,wygodne gdzie koszty bierzącej obsługi i ewentualnych napraw nie zrujnują mnie. Jeżeli całościowo obsługa roczna zamknie się w granicach 5-10 tysięcy to spoko,jeżeli nie,to chyba lepiej kase inwestować :twisted:
  4. Moim zdaniem warto sie pchac w e53 za takie pieniądze, ale pod warunkiem ze stac Cię na utrzymanie auta w BDB stanie, co nie jest tanie. No i miec odłozone jakies wieksze pieniądze na ewentualne naprawy. Z kolei o dobrym e70 ponizej 90 tys zł zapomnij. Ogolnie jak chodzi o trwałosc, to e53 wygrywa zdecydowanie z młodszym bratem. Koledzy z doświadczeniem,piszecie o wysokich kosztach utrzymania takiego auta. O jakich kosztach mówicie. Zakładam,że jeżeli nic się nie psuje i auto jest sprawne to rozmawiamy o kwestii paliwa,płynów,filtrów i innych elementach eksploatacyjnych. Co macie na myśli pisząc o naprawach?
  5. Panowie co sądzicie o tym egzemplarzu? http://otomoto.pl/bmw-530-530-d-m-pakiet-2003r-full-C32878675.html Sprzedawca handlarz,pod jego numerem sprzedaje inne auta,ogłasza się o kupnie aut. Czy cena do wyposażenia,stanu auta realna,czy też za duża. Bardzo mi się podoba shadow w połączenie z m-pakietem. Maska do naprawy,jakie mogą byś ewentualne koszty,oraz zakup nerki. Czy to nie pozostałości po większej przygodzie? Z góry dziękuję i czekam na wsparcie.
  6. Hahah Panie nie mówmy żle o kolegach z innego forum,ale tam się tak już utarło z tymi VIN'ami:) Patrząc tak obiektywnie i mając do wydania załóżmy sumę 55-60 tysięcy, warto pchać się w tego typu samochód? Od jakiegoś czasu czytam o X5tkach, w wersji E53 oraz E70 i z tego co widzę,jeżeli chodzi o materiały to starsze modele mają je lepsze,za to na korzyść nowych przemawiaja silniki i napęd. Wracając do sedna, czy ten konkretny egzemplarz jest jak na swoją cenę (zakładam,że coś się urwie) dobrze wyposażony oraz czy jest szansa na znalezienie lepiej wyposażonego(o ile czegoś temu brakuje). Kwestia telewizorów w zagłówkach akurat mnie wcale nie interesuje.
  7. Dobra,dziękuję za rady,zapytam o wszystko i od razu wrzuce tutaj. Co do kierownicy,wiedziałem o tym,że w tych modelach nie było nigdy zestawu m-pakiet, dociekliwość moją dotyczyła kwestii,czy można taką kierownicę zamówić,czy też jest to jakieś sztukowanie. Wydechy od benzyny,pytanie czy ktoś po prostu zmienił na takie,bo tak chciał,czy też można takie wydechy dostać zamawiając auto,tego też nie wiem. Pytanie odnośnie VIN'u, czy tutaj na forum ktoś moze go rozkodować i wrzucić do wątku,czy też jest to odpłatna usługa, tak jak na forach vw/audi?
  8. Jutro zadzwonię i wypytam, zrobiłem delikatne śledztwo i wychodzi na to,że numer w ogłoszeniu to numer do firmy zajmującej się handlem autami. Załatwienie VIN'u załatwi sprawę i wyjaśni kwestie kierownicy oraz silnika? Co do tych wydechów,panowie to jest jakaś samoróbka czy też można coś takiego domówić w ASO?
  9. Pytanie,czy ta kierownica to jakas samorobka? Co do zawieszenia,jaki jest interwał serwisowy? Zasada jest,ze sie musi zepsuc,czy tez jezeli sie dba to posluzy lata? Czy to auto ma ten rozbudowany zestaw audio? Kwestia kol,mozna zmienic,ale czy taki uklad jaki jest nie psuje w jakis sposob zawieszenia? Podsumowujac,jezeli cos w zawieszeniu siada,ile trzeba wydac, silnik i jego obsluga,warto cos tam zmieniac przy takim przebiegu? Co do wydechów,sa dolozone,ale czy kupujac mozna bylo taki zamowic,czy tez ktos sobie sam to dosztukowal?
  10. Witam,Pany zakochałem się ale nie wiem czy ze wzajemnością :lol: Bardzo proszę o rzucenie krytycznym okiem i o ewentualny kubeł zimnej wody. http://otomoto.pl/bmw-x5-3-0d-218km-pneumat-nowy-silnik-C31507740.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.