Skocz do zawartości

lukka

Zarejestrowani
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e34 525i 1995

Osiągnięcia lukka

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki kolego Maciej v8. Faktycznie uszkodzona kostka stacyjki. Przeczyscilem styki w środku i wszystkie usterki zniknęły. Temat do zamknięcia.
  2. Dzięki. Sprawdzę. Nie wpadłem na to.
  3. Witam koledzy. Mam problem którego nie mogę rozwiązać. Może od początku. W aucie padł regulator napięcia. Zaczęło się od migające kontrolki aku. Po wymianie regulatora. Wszystko ok ale pojawił się problem z panelem klimy. Włącza się i wylacza. Czasami działa ok. A czasami zaraz po przekreceniu kluczyka w poz 2 panel włącza się na 2 sekundy i tak w kółko. Dziwne jest to że po przejechaniu kilku km czasami zaczyna działać normalnie. Myslalem ze to wina regulatora ale po nocy pod prostownikiem dzieje się to samo. Auto nie kradnie pradu. Masa sprawdzona. Aku nowy (2 miesiące). Komp pokazal błąd:13589 air conditioner output. Ale tylko raz. Podmienialem panel klimy na inny i to samo się dzieje. Tak jakby autu brakowało pradu ale ładowanie po wymianie regulatora od 13.89 do 14.11. Czyli w miarę ok. Nawet jeśli by było słabe ładowanie to dziwne jest to ze pod prostownikiem jest to samo. Dodam że parę razy się tak zdarzyło ze nie chciał zapalić. Ale nie na zasadzie ze padl aku, tylko rozrusznik po prostu nie wystartował, lub wystartował z opóźnieniem kilku sekund. Jeszcze co mnie zastanawia to to ze po przekreceniu kluczyka ikony na liczniku lekko migaja raczej przygasaja w częstotliwości 1s. W razie możliwości proszę o pomoc. Pozdr.
  4. PROBLEM ROZWIĄZANY!!!!!!! Okazało sie ze powodem tych stuków była uszkodzona świeca, urwała sie elektroda świecy i swobodnie sie ruszania w gwincie, zmienilem swiece i auto jest nie do poznania, przy okazji wyczyscielem pokrywe zaworów, teraz żadnych stuków ani cykania:) dzięki panowie za pomoc.:):):)
  5. zdjąłem pokrywe i wyglada to tak, na pierszy rzut oka ładnie:) http://s8.postimage.org/u9c1wb3ed/WP_000013.jpg http://s15.postimage.org/ef3jhtaej/WP_000014.jpg http://s12.postimage.org/b2u6fvh4t/WP_000015.jpg po zdemontowaniu walka bede w stanie sprawdzic ze uszkodozny jest popychacz tylko ze troche boje sie sam tam grzebac zeby jeszcze gorzej nie zrobic,
  6. koledzy przegoniłem go troche tak przez pare kilometrów non stop 4-5 tys, i po zatrzymaniu juz nie stuka mocno ale teraz cyka i to zdecydowanie ciszej,zaraz sie zabieram do zrzucenia pokrywy i dam znac co tam jest, nie do końca sie na tym znam to porobie zdjecia i zdam sie na waszą pomoc w razie czego.
  7. No to teraz mnie zmartwiles. Tylko ze u mnie jak silnik zimny to tego nie słychać. Dopiero jak się zagrzeje to zaczyna stukać. No i ,zanim zaczęło stukać porządnie to najpierw cykalo delikatnie.ale jak jest tak jak mówisz kolego to nawet. Pokrywy się nie opłaca zdejmować tylko mechanik pozostaje.
  8. Ok jutro zdejmę pokrywę i zobaczę co tam się dzieje. Podczas jazdy to nie przeszkadza tylko boje się żeby nic się silnikowi nie stało.
  9. Najsilniej słychać od strony cewki. Jak przyłożyłem w gnieździe gdzie wchodzi fajka. Od strony wtrysków nie słychać i tylko na 4 cylindrze. Resztę jak osluchiwalem było ok.myślałem ze może jeden cylinder nie pracuje. Ale auto chodzi równo i tak jak opisałem świeca sucha.
  10. Witam, Potrzebuje pomocy koledzy :(,auto ma przejechane 300 tyś i śmiga na gazie zwykłym+blos, ale temat dotyczy czego innego. Do tej pory silnik chodził prawidłowo, równo i cicho, zauważyłem ze zaczęło coś cykać ale się tym nie przejąłem, po pewnym czasie dokładnie po około tygodniu od tego jak zaczął delikatnie cykać, cykanie zamieniło sie w dosyć głośne stuki, zamieszczam filmik jak to wygląda: Stuki dochodzą tylko z jednego cylindra, z czwartego, sprawdziłem stetoskopem. Zdjąłem cewke i wyjąłem świece ale była ok, sucha i kolor kakaowy, mogą być to zawory, szklanki?? tylko dziwne jest to że tylko na jednym garze słuchać takie tępe stukanie, auto nie jest katowane, jeżdżę nim spokojnie i dbam o podstawowe rzeczy, tylko świece nie były ostatnio wymieniane. Planuje jutro zdjąć pokrywę zaworów, tylko czy coś będę w stanie zobaczyć co powoduje takie stuki??
  11. Koledzy a OBC z końcówką 148 podejdzie do mojej BMW, Takie np: http://moto.allegro.pl/komputer-pokladowy-obc-bmw-e34-e32-manetka-tanio-i2821240752.html Przypomnę że mam m50b25i z 95r. z CC:) chcę sie upewnić żeby nie kupić na darmo. pozdr
  12. jeśli masz wisko spięte to musisz ją tak dogiąć aby była jak najbardziej płaska i wcisnęła tego cycuszka na środku, jeśli wisko nie spina w upalne dni to blaszkę trzeba odgiąć w stronę chłodnicy
  13. ja miałem właśnie podobny problem, przy demontażu wiska jakimś cudem odgiąłem ta blaszke z bimetalu która steruje tym cycuszkiem, po dogięciu jej z powrotem tak zeby była prawie płaska i ten cycuszek został wciśnięty na maxa (łatwo nie było) praca wisko wróciła do normy, czytałem gdzieś że jak komuś padnie wisko czyli nie spina wogóle to można lekko odgiąć blaszke i wisko powinno zacząć działać poprawnie, ale że trzeba to zrobić z wyczuciem.
  14. mi sie udało wyjąć visko razem z pompą wody i kołem pasowym, cięzko było ale jakoś wyszło, po wyjęciu dopiero udało mi sie rozłączyć visko od pompy, tak samo na silniku za nic nie chciało puścic, ale dodam że miałem pompe i tak do wymiany więć sie nie cyckałem i ją mocno pocharatałem, było mi wszystko jedno bo i tak miałem nówke do włożenia.
  15. a i zapomniałem, wtryski nie leją, sprawdziłem wszystkie świece i wszystkie były suche, cewki tak samo były sprawdzone. w dwóch gniazdach na świece było trochę starego oleju, ale to później wymienię uszczelkę pod pokrywą i te okrągłe uszczelniacze bo przez nie chyba sie olej dostaje w gniazda świec.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.