Skocz do zawartości

gora151

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było: dużo
    jest: E39 530D, E65 735i

Osiągnięcia gora151

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Ciśnienie dobre. Czujnik oleju na rozgrzanym silniku przepuszczał olej - cała kostka w oleju. Wymieniony i po sprawie.
  2. Olej 10W40 Castrol normalny ze sklepu jeździ na takim z 5 lat. Panewka nie klepie bynajmniej jej nie słychać, wymieniać tą uszczelkę pod podstawą filtra? ogólnie motor trochę jest ulany ale nawet jeżeli się poci przy podstawie filtra to czy traciłby ciśnienie? 350 tys przelotu na tą chwilę.
  3. Witam, na rozgrzanym silniku wczoraj pojawiła się migająca kontrolka oleju. Olej zmieniany 2000km temu. Poziom oleju i płynu ok. Silnik chodzi dobrze trzyma temperaturę, wszystko wydaje się byc ok. Ciśnienie zmierzę w piątek. Jak będzie niskie na rozgrzanym to najpierw wymieniać pompę? Czy stan panewek da się ocenić po zdjęciu miski? UPDATE 13-03-2018 08:00 dzisiaj nic się nie świeci i nie miga na wolnych obrotach. 2 dni temu zmieniałem akumulator bo stary mi padł do zera. Czy to mogło mieć wpływ, że czujnik zwariował? UPDATE 14-03-2018 08:00 Występują pojedyncze mrugnięcia na rozgrzanym.
  4. Witam, mam ten sam problem, po skręceniu kierownicą zapala się trakcja i kierunki nie odbijają. Czy wymiana pająka jest na zasadzie plug 'n' play czy trzeba cos potem kodować na kompie? ps. Robiłem zbieżność 2 tygodnie temu ale kierownice mam nadal delikatnie skrzywioną w lewo. Czy muszę to skorygować, zeby bylo prosto?
  5. Witam u mnie przód jest ok a tył troche niżej (kola lekko w negatywie) robic cos z tym? Bo jak sie przygladam to widac roznice.
  6. Witam teraz najlepsze: zrobiłem głowicę bo mi się wypalił zawór ssący na 3 garze M54B25. Nowe uszczelniacze, uszczelka pod głowicą, nowe zawory, głowica splanowana, sprawdzona na cacy i ...bierze 0,5 L na 1000km :mad2: . Przed remontem tez brała ale mam wrażenie, że mniej. Silnik chodzi jak zegarek, nie ma wycieku, nie kopci, moc znakomita tak jak powinno być. Na oleju przejechane 6 tys i go nie zmieniłem po naprawie ale coś mi się nie chce wierzyć, że przestanie brać jak wleje nowy. Zalany Castrol Long Life 5W30. Zrobiłem górę, teraz robić dół? Jak zrobię pierścienie i będzie brała to znaczy, że silnik "wykształcił w swoim wnętrzu jednokierunkowe urządzenie atomizująco-teleportujące, które wysyła olej na planetę Zordaks IV" - jak to ładnie napisał carl0s » 08 Kwi 2015 08:13 :D :D :D pozdro600
  7. Moja nie pije oleju. Jestem zwolennikiem Castrola - BMW go zaleca, więc po co szukać jakiś dziwactw.
  8. Witam, Zmieniłem uszczelką pod pokrywą zaworów i przy okazji zrobiłem zdjęcie wałka. Auto sprowadzone z Wiednia miesiąc temu, serwisowane do końca w ASO, przebieg 220tys. Jak widać na poniższym zdjęciu, wałek ma taki jakiś nalot w kolorze bordowym, podobnie jak olej - też taki jakiś dziwny kolor . Komputer pokazuje wymianę oleju za 11 tysięcy. Co sądzicie? wymieniać olej czy jest OK? wałek nie wygląda podejrzanie? http://static.pokazywarka.pl/i/6421049/459672/20160312-150016.jpg
  9. Niech ktoś podpowie czy to może być wina listwy wtryskowej. Przy listwie też jest elektronika i tam sie może coś porąbało i nie chodzi... co myślicie?? Na gazie jest przejechane jakieś 40 tysięcy kilometrów, może szlak ją trafił?
  10. przez gora151 » 16 Paź 2014 16:37 Witam wszystkich, otóż pojawił się taki problem w mojej bmce. 2 tygodnie temu zapalił się check engine i tak jeździłem bo nie było żadnych usterek. W piątek 17.10 jadąc do pracy poczułem, że auto nie chodzi na wszystkich cylindrach, szarpie przy przyspieszaniu i nie ma mocy - typowe objawy dla padniętej cewki lub świecy - pomyślałem. Podjechałem do znajomego elektryka, wymienił mi cewkę nr 1 i samochód chodził super do poniedziałku, kiedy to znów w drodze do pracy te same objawy i znów zapalił się check (błąd układu zapłonowego- tak pokazał komputer) no i się zdenerwowałem i podjechałem do tegoż elektryka i mu mówię co jest grane, a on na to, że te cewki tak mają i że mogła paść druga. Po zbadaniu okazało się, że padła szósta cewka i mi ją wymienił. Zmierzył te prądy - są w porządku, sprawdził świece - też git, więc wróciłem zadowolony do domu myśląc sobie - zdarza się... Auto chodzi to najważniejsze:D Dzisiaj wracam z roboty i nie zgadniecie co się stało.... znowu check engine i znowu to samo!!! brak mocy nie pali na 1 garnek!! pomocy! PS. nie wydaje mi się to normalne żeby cewki co 2 dzień tak sobie padały PPS. załóżmy że wymienię wszystkie i co?! 2 dni póżniej od nowa zabawa? te nowe też szlak trafi? i tak do nieskończoności? przez gora151 » 20 Lis 2014 08:29 Witam, chciałem zaktualizować informacje. W aucie wymieniłem wszystkie świece na NGK BKR6EQUP 4 elektrodowe oraz wszystkie cewki, ponieważ wypadanie zapłonu następowało na 6 i na 1 cylindrze. Skasowałem błąd u elektryka i check engine zapałił się następnego dnia. Po zmianie świec i cewek zauważam róznicę, że auto nie faluje na obrotach (a lekko falowało) i nie szarpie od niskich obrotów. Jednakże jadąc dziś do pracy znowu przeszedł w jakiś tryb awaryjny i pracował na 5 cylindrów (szarpie budą i nie ma mocy). Najlepsze jest to że dzieje się to przez 15 minut a pożniej mu przechodzi i znów dobrze chodzi. Nie rozumiem tego samochodu. Check oczywiście się ciągle pali, dzisiaj musze sprawdzić co pokazuje. Myślę o prądzie który dochodzi do cewek z jakiegoś rozdzielacza. czy tam szukać przyczyny? help! gora151 przez gora151 » 25 Lis 2014 11:57 Chciałbym dodać jeszcze, że od poniedziałku 24.11.2014 po odpaleniu samochodu rano check engine się nie włącza. Po 5-7 minutach jak przejdzie na gaz- to po chwili jak juz na nim chodzi- check się włącza (wylatuje mu ten zapłon) i co najlepsze za 10-15 minut jak sie zagrzeje tak fest, to mu przechodzi i czek się wyłącza i juz dalej jest dobrze i już się nie zapali drugi raz. Co myślicie o takiej usterce? Zmiany te nastąpiły po kilku dniach od wymiany świec
  11. przez gora151 » 16 Paź 2014 16:37 Witam wszystkich, otóż pojawił się taki problem w mojej bmce. 2 tygodnie temu zapalił się check engine i tak jeździłem bo nie było żadnych usterek. W piątek 17.10 jadąc do pracy poczułem, że auto nie chodzi na wszystkich cylindrach, szarpie przy przyspieszaniu i nie ma mocy - typowe objawy dla padniętej cewki lub świecy - pomyślałem. Podjechałem do znajomego elektryka, wymienił mi cewkę nr 1 i samochód chodził super do poniedziałku, kiedy to znów w drodze do pracy te same objawy i znów zapalił się check (błąd układu zapłonowego- tak pokazał komputer) no i się zdenerwowałem i podjechałem do tegoż elektryka i mu mówię co jest grane, a on na to, że te cewki tak mają i że mogła paść druga. Po zbadaniu okazało się, że padła szósta cewka i mi ją wymienił. Zmierzył te prądy - są w porządku, sprawdził świece - też git, więc wróciłem zadowolony do domu myśląc sobie - zdarza się... Auto chodzi to najważniejsze:D Dzisiaj wracam z roboty i nie zgadniecie co się stało.... znowu check engine i znowu to samo!!! brak mocy nie pali na 1 garnek!! pomocy! PS. nie wydaje mi się to normalne żeby cewki co 2 dzień tak sobie padały PPS. załóżmy że wymienię wszystkie i co?! 2 dni póżniej od nowa zabawa? te nowe też szlak trafi? i tak do nieskończoności? przez gora151 » 20 Lis 2014 08:29 Witam, chciałem zaktualizować informacje. W aucie wymieniłem wszystkie świece na NGK BKR6EQUP 4 elektrodowe oraz wszystkie cewki, ponieważ wypadanie zapłonu następowało na 6 i na 1 cylindrze. Skasowałem błąd u elektryka i check engine zapałił się następnego dnia. Po zmianie świec i cewek zauważam róznicę, że auto nie faluje na obrotach (a lekko falowało) i nie szarpie od niskich obrotów. Jednakże jadąc dziś do pracy znowu przeszedł w jakiś tryb awaryjny i pracował na 5 cylindrów (szarpie budą i nie ma mocy). Najlepsze jest to że dzieje się to przez 15 minut a pożniej mu przechodzi i znów dobrze chodzi. Nie rozumiem tego samochodu. Check oczywiście się ciągle pali, dzisiaj musze sprawdzić co pokazuje. Myślę o prądzie który dochodzi do cewek z jakiegoś rozdzielacza. czy tam szukać przyczyny? help! gora151 przez gora151 » 25 Lis 2014 11:57 Chciałbym dodać jeszcze, że od poniedziałku 24.11.2014 po odpaleniu samochodu rano check engine się nie włącza. Po 5-7 minutach jak przejdzie na gaz- to po chwili jak juz na nim chodzi- check się włącza (wylatuje mu ten zapłon) i co najlepsze za 10-15 minut jak sie zagrzeje tak fest, to mu przechodzi i czek się wyłącza i juz dalej jest dobrze i już się nie zapali drugi raz. Co myślicie o takiej usterce? Zmiany te nastąpiły po kilku dniach od wymiany świec
  12. przez gora151 » 16 Paź 2014 16:37 Witam wszystkich, otóż pojawił się taki problem w mojej bmce. 2 tygodnie temu zapalił się check engine i tak jeździłem bo nie było żadnych usterek. W piątek 17.10 jadąc do pracy poczułem, że auto nie chodzi na wszystkich cylindrach, szarpie przy przyspieszaniu i nie ma mocy - typowe objawy dla padniętej cewki lub świecy - pomyślałem. Podjechałem do znajomego elektryka, wymienił mi cewkę nr 1 i samochód chodził super do poniedziałku, kiedy to znów w drodze do pracy te same objawy i znów zapalił się check (błąd układu zapłonowego- tak pokazał komputer) no i się zdenerwowałem i podjechałem do tegoż elektryka i mu mówię co jest grane, a on na to, że te cewki tak mają i że mogła paść druga. Po zbadaniu okazało się, że padła szósta cewka i mi ją wymienił. Zmierzył te prądy - są w porządku, sprawdził świece - też git, więc wróciłem zadowolony do domu myśląc sobie - zdarza się... Auto chodzi to najważniejsze:D Dzisiaj wracam z roboty i nie zgadniecie co się stało.... znowu check engine i znowu to samo!!! brak mocy nie pali na 1 garnek!! pomocy! PS. nie wydaje mi się to normalne żeby cewki co 2 dzień tak sobie padały PPS. załóżmy że wymienię wszystkie i co?! 2 dni póżniej od nowa zabawa? te nowe też szlak trafi? i tak do nieskończoności? przez gora151 » 20 Lis 2014 08:29 Witam, chciałem zaktualizować informacje. W aucie wymieniłem wszystkie świece na NGK BKR6EQUP 4 elektrodowe oraz wszystkie cewki, ponieważ wypadanie zapłonu następowało na 6 i na 1 cylindrze. Skasowałem błąd u elektryka i check engine zapałił się następnego dnia. Po zmianie świec i cewek zauważam róznicę, że auto nie faluje na obrotach (a lekko falowało) i nie szarpie od niskich obrotów. Jednakże jadąc dziś do pracy znowu przeszedł w jakiś tryb awaryjny i pracował na 5 cylindrów (szarpie budą i nie ma mocy). Najlepsze jest to że dzieje się to przez 15 minut a pożniej mu przechodzi i znów dobrze chodzi. Nie rozumiem tego samochodu. Check oczywiście się ciągle pali, dzisiaj musze sprawdzić co pokazuje. Myślę o prądzie który dochodzi do cewek z jakiegoś rozdzielacza. czy tam szukać przyczyny? help! gora151 przez gora151 » 25 Lis 2014 11:57 Chciałbym dodać jeszcze, że od poniedziałku 24.11.2014 po odpaleniu samochodu rano check engine się nie włącza. Po 5-7 minutach jak przejdzie na gaz- to po chwili jak juz na nim chodzi- check się włącza (wylatuje mu ten zapłon) i co najlepsze za 10-15 minut jak sie zagrzeje tak fest, to mu przechodzi i czek się wyłącza i juz dalej jest dobrze i już się nie zapali drugi raz. Co myślicie o takiej usterce? Zmiany te nastąpiły po kilku dniach od wymiany świec
  13. Chciałbym dodać jeszcze, że od poniedziałku 24.11.2014 po odpaleniu samochodu rano check engine się nie włącza. Po 5-7 minutach jak przejdzie na gaz- to po chwili jak juz na nim chodzi- check się włącza (wylatuje mu ten zapłon) i co najlepsze za 10-15 minut jak sie zagrzeje tak fest, to mu przechodzi i czek się wyłącza i juz dalej jest dobrze i już się nie zapali drugi raz. Co myślicie o takiej usterce? Zmiany te nastąpiły po kilku dniach od wymiany świec
  14. Witam, chciałem zaktualizować informacje. W aucie wymieniłem wszystkie świece na NGK BKR6EQUP 4 elektrodowe oraz wszystkie cewki, ponieważ wypadanie zapłonu następowało na 6 i na 1 cylindrze. Skasowałem błąd u elektryka i check engine zapałił się następnego dnia. Po zmianie świec i cewek zauważam róznicę, że auto nie faluje na obrotach (a lekko falowało) i nie szarpie od niskich obrotów. Jednakże jadąc dziś do pracy znowu przeszedł w jakiś tryb awaryjny i pracował na 5 cylindrów (szarpie budą i nie ma mocy). Najlepsze jest to że dzieje się to przez 15 minut a pożniej mu przechodzi i znów dobrze chodzi. Nie rozumiem tego samochodu. Check oczywiście się ciągle pali, dzisiaj musze sprawdzić co pokazuje. Myślę o prądzie który dochodzi do cewek z jakiegoś rozdzielacza. czy tam szukać przyczyny? help!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.