Skocz do zawartości

oli76

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e83 X3 3.0dA

Osiągnięcia oli76

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Pokazuje Tobie spalanie w litrach? Bo może Ci się ustawienia jednostki przestawiły i pokazuje np. mpg
  2. Ale właśnie o to chodzi ze po vinie na realoem wychodzi na to, ze u mnie filtr jest elementem oddzielnym. Ale ponieważ wątpię, że te miski się czymś różnią oprócz tego że wcześniej były z oddzielnym a później z zintegrowanym filtrem - o ile to jest prawda. Z resztą zapytałem się czy ktoś może ma jakoś wiedzę na ten temat i czy można to jakoś samemu zweryfikować - na oko. W końcu po to jest forum by się pytać i dokształcać, a części pewnie sam kupie i zrobię poza ASO. Poza tym dzięki dla kolegi Mariusz1954 ze namiary. :cool2:
  3. @marcych no wiesz, jeśli filtr nie jest zintegrowany z miską olejową to płace za filtr ok 120zł, natomiast jeśli filtr jest zintegrowany z miską olejową to płacisz za miskę ok 600zł! jak by nie patrzeć 500zł drogą nie chodzi.
  4. Witam, Właśnie przymierzam się do wymiany oleju w skrzyni biegów i oczywiście wymiany wymaga również filtr. Mam Skrzynie ZF tak więc usłyszałem, że filtr jest zintegrowany z miską olejową co jest powodem wyższej ceny wymiany w porównaniu do skrzyni GM. Według realoem zauważyłem jednak, że u mnie filtr nie jest zintegrowany z miską bo dopiero od 09.2007 montowana jest ta zmodyfikowana miska olejowa w której filtr jest zintegrowanym elementem. Czy można to jakoś samemu z zewnątrz zweryfikować? Nie wiem na ile ma to znaczenie, ale u mnie miska jest metalowa a nie plastikowa. Nie chciałbym by mnie serwis "w konia" robił.
  5. oli76

    KOLEKTOR SSĄCY 3.0D!!!

    Witam, jestem szczęśliwym posiadaczem 3.0d Automat 218KM z 2007 roku i chciałbym zapytać jak to wygląda z tymi klapkami bo naczytałem się dużo, ale nigdzie nie znalazłem info czy problem ten dotyczy również x3 bo w którymś roku przecież poprawiali ten kolektor czy się mylę? I drugie pytanie: czy ktoś wie czy ewentualne usunięcie tych klapek ma jakiś wpływ na emisję spalin bo na zachodzie podczas badań technicznych sprawdzają również czy auto spełnia normy spalin? Pozdrawiam
  6. Witam, proszę o rozkodowanie: WBAPD91070WG42489 Z góry dziękuje.
  7. Witam! Mogę prosić o rozkodowanie VIN'a? VIN:WBAPD710X0WF56985 Z góry dziękuję. Pozdrawiam.
  8. Witam, proszę o rozkodowanie: WD48974 Z góry dziękuje.
  9. Właśnie też się nad tym zastanawiałem, że może tamten był wyposażony w pakiet sportowy ale sprzedawca twierdził że to było standardowe i w opisie też nie było nic takiego wyszczególnione. Ale z drugiej strony sprzedawca twierdził również, że nie ma różnicy w zawieszeniu miedzy przed i po FL a jak się okazuje jednak są i były nawet zmiany w poszczególnych rocznikach! Widzę że zabawa w wymianę zawieszenia to jednak spora zabawa.
  10. może ktoś z was będzie wiedział - czy w wersji po FL były zmienione tylko amortyzatory czy sprężyny również?
  11. ja to trafiłem na jakiegoś kiepskiego sprzedawce w salonie, bo pytałem się jego czy były robione jakieś modyfikacje w zawieszeniu przy okazji FL a on na to ze "nie" - teraz tak myśląc, to nawet bym się nie zdziwił gdyby się okazało że tam było sportowe zawieszenie, będę musiał się przejść do salonu i poprosić o sprawdzenie. Po jeździe próbnej w tym pre-FL x3 myślałem że będę musiał się jednak zdecydować na x5 (e53) ale ten wizualnie robi wrażenie większego niż w rzeczywistości jest, a w mieście to jest wada. Dobrze że mnie podkusiło by się przejechać x3 FL, bo inaczej bym zrezygnował z tego modelu.
  12. mowa jest o e83. Ale z tego co mi wiadomo to FL miał miejsce w roku modelowym 2007, przy czym już pod koniec 2006 można było go kupić. Szukałem jeszcze trochę info o tym zawieszeniu i zauważyłem ze przed liftem były amortyzatory Sachs, po FL były Bilstein - jednakże te amortyzatory były tez montowane w pre-FL w końcówce 2005 + 2006 ale nie wiem czy we wszystkich X3 czy tylko tych z zmodyfikowanym 3.0d który ma 218km?
  13. tyle że jeśli bym wiedział że różnica w zawieszeniu jest wynikiem modyfikacji przeprowadzonych przy liftingu to zamiast tracić pieniądze na wymianę to mogę od razu ograniczyć swoje poszukiwaniu do po-liftingowej wersji. Ale tam w standardzie jest filtr DPF którego nie koniecznie bym chciał / oczywiście można go usunąć ale jeśli można kupić auto w które nie trzeba ingerować na "dzień dobry" to byłoby najlepszym rozwiązaniem.
  14. W obu wersjach były zwykle opony. Ja mam dziwne podejrzenia ze może sprzedawca się nie znał i że być może wersja przed liftem była z sportowym zawieszeniem ale nigdzie nie było to wyszczególnione. Jeśli to faktycznie kwestia amortyzatorów to czy istnieje możliwość zmiany ich nastawienia?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.