Skocz do zawartości

bartek1985

Zarejestrowani
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 530 d

Osiągnięcia bartek1985

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Ja miałem podobną usterkę. A jej powodem okazał sie zbyt mały poziom oleju w skrzyni biegów , dolałem koło 1L.
  2. Witam, mam pytanie czy zna ktoś jakiś sposób,metodę wyczyszczenia przybrudzonej lampy od środka :?: (dynamic xenon )
  3. u mnie też nie działa komputer w aucie..................okazało sie ze ukryte menu sie zawiesiło .............. trzeba tez po podaniu liczby 19 podać niżej liczbę która składa sie z ostatnich 5,6 cyf nr vin( trzeba + 5 cyfr lub 6 już nie pamiętam ) i podać kot 07 ........powodzenia
  4. witam tu masz linka coś pomorze . to jest filmik z jaguarem ale skrzynia ta sama.http://www.youtube.com/watch?v=qL4ZhDlZAF4
  5. dziś sprawdzałem ładowanie samochodu w ukrytym menu .....14.2-14.5v w czasie jady na odłączonym ibs.........na podłączonym 14.9-15.2............... po 15 minutach włączonego radia auto nie zapala ..............na akumulatorze niby spadło z 12.20 na 9.11....po odłączeniu klemy skoczyło na 11.89.......................założyłem poprzedni który leżał 5 dni samochód pali..................nie dawno oddałem do naprawy sterownik świec żarowych nie wiem czy on nie jest przyczynom rozładowywania się akumulatora .............po samochodzie nie widać oznak słabego akumulatora
  6. Oczywiście ze wentylator sie włącza przy 97 stopniach ..................termostaty wymieniłem obydwa na nowe z aso............po pewnym czasie zauważyłem ze auto dużo pali :?: i okazało sie ze nie dogrzewa silnika :idea: .....na forum chłopaki kazali wymienić erg...........to kupiłem nowy............poprawa jest tylko że auto potrzebuje przy temperaturze na zewnątrz -3-4 stopnie 20-25km a to 2/3 mojego dystansu dzienego......... wiem ze to troszkę dziwne co napisałem o włączeniu ogrzewania szyby przedniej ale dystans z 20km skraca sie do 10-12 km :o
  7. dzięki guzior2 za link.........już sprawdziłem , ładowanie zgadza sie idealnie jak podawał kolega wcześniej....na zapłonie 12.2v i na zapalonym silniku 14.2-14.5v.......potestuje jeszcze jutro w czasie jazdy
  8. Można prosić jaki kod lub skazówkę do menu ukrytego od ładowania......pod kompa mam zamiar podjechać tylko myślałem ze to bedze ta klema inteligentna
  9. U mnie szybko dobija temperatura do 70-75 stopni po 8-9 km a dalej się wlecze :cry: , ale jak włocze nawiew na przednią szybę ,obojętnie jak mocno czy słabo to w aucie robi sie łażnia :P a temperatura dobija do 95-96 stopni po 4 km..... dziwne ....termostaty wymieniłem.......erg x 2........... :?: bmw e 60 3.0 d rok 2004
  10. Tak też zrobiłem i dalej to samo :(
  11. co do klemy akumulatora to w aso wgrali coś z wiązane z ustawieniami akumulatora poprzedniemu właścicielowi......................klemy nie wymienili.............osobiście też ją byłem wymienić po wcześniejszym umówieniu sie ale okazało sie ze brakło klem do wymiany na magazynie.......................aso twierdzą ze nowa klema ma zapobiec samo zapłonu auta i nie ma nic wspólnego z ładowaniem itp......................akumulator dziś padł :( po 1 godzinie postoju na placu mimo ze autem zrobiłem rano 50 km...........ładowanie jest 14.06 volty................akumulator trzyma 12.30 volta...............przy rozruchu spada do 11.20volta...........chyba coś pobiera prąd na postoju ,bez wizyty u elektryka sie nie obejdzie .
  12. U mnie szybko dobija temperatura do 70-75 stopni po 8-9 km a dalej się wlecze :cry: , ale jak włocze nawiew na przednią szybę ,obojętnie jak mocno czy słabo to w aucie robi sie łażnia :P a temperatura dobija do 95-96 stopni po 4 km..... dziwne ....termostaty wymieniłem.......erg x 2........... :?:
  13. co do odbiorników to podczas pomiaru był zapalony silnik i włączone urządzenia pokładowe jak radio cd, lampki nocne bo otworzyłem drzwi,światła i dmuchawa na max od klima tronik,samochód był pozostawiony na światłach jest zamknięty i nie słychać nic żeby coś działało tak na słuch, jak sprzątam w aucie to odkurzacz jest zasilany z domu nie z auta a kluczyki są w kieszeni i świecom sie tylko lampki w drzwiach i u góry (nocne), po światłach nie widać oznak słabego akumulatora i jak przekręcam zapłon też nic jak by miał zapalić ale nie zapala tylko gasną lampki i słychać rozrusznik jak próbuje ruszyć , jakiś czas temu jak auto stało i grało radio, świeciła sie kontrolka o słabym akumulatorze i gasło radio ale auto paliło. auto miało przeprowadzoną akcje serwisową klemy tylko komputerowo bo brakło klem do naprawy i kazali przyjechać w innym terminie ale to było związane z ryzykiem powstania pożaru ,zapłonu.
  14. prawdo podobnie były to wolty 07.11 i 27.10 , robił mi to facet co sprzedaje akumulatory swoim testerem nie zwykłym miernikiem , co do warunków to w aucie były włączone światła, dmuchawa ,radio i lampki nocne i podczas pomiaru ładowanie skakało jak by był walnięty regulator napięcia ,jak odłączyłem wtyczkę od klemy minusowej to sie uspokoiło na 13.77,,,13.79,,,,,13.65.......wiem że powinno być 14.07,,,14.09........niestety nie jestem zbyt dobrze zorientowany ze strony elektrycznej także troszkę mogę wprowadzić w błąd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.