Skocz do zawartości

hannibal666

Zarejestrowani
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 316i Touring 2002r
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia hannibal666

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Hej, mam prawie ten sam silnik i u mnie założenie tempomatu to była kwesta poprowadzenia kabelków do komputera, ktory znajduje się po maską po stronie kierowcy oraz zasilania ze skrzyneczki od świateł nad lewym kolanem kierowcy. Generalnie temat stary i szczegółowo opisywany na forum. W silniku N42 nie potrzeba żadnej dodatkowej instalacji jak to miało miejsce przy montażu w przedliftowych silnikach. Pozdr.
  2. Panowie, a czy to nie jest przypadkiem CDV (Clutch Delay Valve)? Znam problem z działu E46. Z tego co wiem to niektórzy go poprostu usuwają i problem znika, operacja prosta bez żadnej ingerencji w sprzęgło. Sporo opisów na naszym forum jak i ogólnie w internecie. Pozdr.
  3. hannibal666

    wysokie spalanie 318i

    Też mi się wydaje, że spalanie jest w normie...
  4. Witam, ja u siebie w kombi wymieniałem ze zwykłych na chrom. Przy bocznych szybach bagażnika trzeba wycinac nożem starą listwe a nową montowac na klej, najlepiej do szkła. Inna opcja to wymiana calych bocznych szyb. Jesli ktos albo Ty zrobi to ujowo(wycinka starej listwy nożem), bedzie widać, że cos rzeźbione, ale przy odrobinie szczescia i pewnej ręki - bedzie dobrze. Reszta listw na wcisk, bez problemu.
  5. Hej, z tym muleniem u mnie bylo podobnie na 1 i 2 biegu. nie wiedziałem co to i bylem juz bliski wymiany kata, taką dostałem rade od speca BMW. co sie okazalo, byla walnięta jedna cewka. Kup jedną i po kolei podmieniaj i obserwuj silnik. Rzecz w tym, że słaba lub powoli padająca cewka nie zostanie wykryta przez komputer. błąd mi wywaliło dopiero po całkowitym jej uśmierceniu kiedy to ledwo dało się jechac. pozdr
  6. Mi sie udało go pozbyć. Okazało się, że miałem połamaną plastikową prowadnice/ślizg łańcucha rozrządu, jej kawałki powpadały do miski i dalej do pompy oleju i ta nie pracowała jak trzeba, czyli nie dawala wystarczającego ciśnienia przy rozruchu.Stąd brak smarowania przez kilka sekund i chrobotanie. Wymieniłem pompe oleju ale przy okazji cały rorząd: łąncuch, napinacz, zębatki, plastikowy ślizg. Oprócz tego uszczelka pokrywy zaworów i uszczelnienie pompy vacum. Na koniec zalane sosem 0W-50. Koszt odczuwalny ale problem zniknął...na razie. Ale teorii na temat tego chrobotania tyle, ilu użytkowników N42. pozdr
  7. hannibal666

    320i Chwilowe szarpanie

    mailem bardzo podobne objawy, testy nic nie wykazywaly do momentu, az cewka całkiem nie padla i wywaliło check engine. okazalo się, że jedna cewka byla do wymiany. po tym zabiegu auto odzyskało wigor i moc. wiec stawiam na cewke, niestey poki nie padnie na amen trzeba jakos sprawdzic, która robi problemy.
  8. hannibal666

    [318i] wysokie spalanie

    95 oktanów. a co do wskazan kompa to ja go "podciągnełem" troche ponieważ pokazywal przekłamane wartości - temat rzeka. Po poprawieniu, wskazania są bardziej akuratne. Jeszcze taka rzecz, niby wszyscy wiedzą i banał, ale pamietajcie, że do baku wchodzi okolo 62 litrów paliwa. Widzialem jak ktos na forum liczyl spalanie po zatankowaniu do pełna dla 57 litrów, bo tak pokazal mu komp, po podpięciu go do samochodu.
  9. hannibal666

    [318i] wysokie spalanie

    te 7,5 przy 140-160 to wynik jak dla mnie bardzo niski. Ja na tempomacie ustawionym na 140km/h (autostrada wrocek-jedrzechowice) mam wyniki rzędu 9l. MIerzone kilkanascie razy, nie z kompa tylko z ilosci wlanego paliwa. Przy 130km/h 8,5, przy 120km/h 8-8,2. Krajówki 7,8-8l, a błędów na kompie nima, opona 195...a na poczatek zestaw standardowy filtry itp.
  10. Miałem podobny objaw ale to było bardziej buczenie dochodzące z silnika niż z kratek. Jesli tylko lekkie syczenie z kratek, to normalny objaw, natomiast jesli mocno buczy to zacznij od sprawdzenia poziomu gazu w układzie. U mnie jego niski poziom powodował buczenie np. przy redukcji i puszczeniu pedału gazu.
  11. Kupowales pompę oleju, czy przeczysciles starą? Pozdr
  12. A możesz napisać, które elementy zostaną wymienione?
  13. moze jakis filmik?? a jesli nie swoj, to moze na tubie znajdziesz film pokazujący Twoj przypadek... pozdr
  14. hehehhe aż tak źle nie jest...choć zgadza się, że większość postów to diesle i R6. Ja mam taki sam silnik, jednak nie mam takiego problemu z obortami, natomiast czytając posty czy to o benzynach czy dieslach najpierw swe kroki skierowałbym w strone przepływki. pozdr
  15. No właśnie tylko tyle, że to pompa vacum tak poprostu działa, nie wskazywał nic na usterke. Natomiast gdzieś na youtubie byl filmik jak koles odpina? pompe, czy ją odłącza?? i wtedy te stukanie jakby zanika lub sie monco zmniejsza. Jednak samą uszczlke na pompie jak najbardziej mozna wymienic...nie zaszkodzi, u mnie olejem nie chlapie, ale mechanior powiedzial, że przy okazji zostawienia samochodu na wymiane odmy i czujnika od ESP, moge wymienic tą uszczelke od vacum...jeszcze tego nie zrobilem. pozdr Z tego filmiku łach http://www.youtube.com/watch?v=hVutj2bFrLs :norty: ale slychac pojedyncze puknięcia jak koles dmuch/wciąga ten tłoczek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.