Skocz do zawartości

SilverRanger

Zarejestrowani
  • Postów

    342
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330d :) 00r
    E90 318d
    X5 e70 3.0d
    F10 535d

Osiągnięcia SilverRanger

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Mialem to samo ale bez stuków, podobno taki objaw daje pompa vacum. Po 4k km u mnie zero poboru. Oprócz pierwszych 1200 km gdzie wzięła trochę
  2. Witaj Możesz dokładnie opowiedziec co zrobiłes?. I jak teraz u ciebie z motorem zadnych dolewek ? ;) . Sam przy tym siedziałes czy mechanik ci znalazł przyczyne. Mechanik. Teraz docieram czyli pierścienie nowe obylo sie bez honowania gładzi cylindrów, oraz nowych tłokach. Musisz wiedzieć jedno, że jak otworzysz motor to fakt faktem przy okazji robi sie prawie wszystko od rozrzadu, po panewki a kończywszy na samej głowicy. Przejechałem 700km i mam wrażenie że może z 100 ml wzięła, ale wiesz jak to jest. Bagnet od minimum do maximum ma 1l czyli mój pomiar w granicy błędu pomiarowego. Bede cos wiecej wiedział jak przejade tak z 3000km bo do tej wartości mam obchodzić się delikatnie z motorem. I może jeszcze trochę oleju brać, dopóki, pierścienie nie ułożą się względem gładzi cylindrowych. Pytasz sie co bylo zrobione: *Głowica z uszczelnieniami *Pierścienie * Chłodnica oleju *Turbo bo lekki luz był na wirniku *Sprawdzenie wtrysków *Pełny rozrząd *Rewizja dołu czyli panewki Nie bede rozpisywał sie o rzeczach tj. Oleje, płyny, śruby, uszczelki i jakieś drobne rzeczy, które zawsze wyjda przy takich pracach. Ps. Kompresja na cylindrach też wychodziła w tolerancji książki. Czyli nie tak jak sie komuś wydaje że jak pierścienie padły to nie masz kompresji, u mnie ona była może nie tak idealna jak w nowym motorze, ale sam pomiar nic nie dał.
  3. Mialem to samo co ty. X5 e70 3.0d m57n2. Skończyło sie finalnie na pierścieniach na tłokach 4 i 6. Wyprzedzam uwagi... tak odma turbo oraz głowica byla sprawdzana. Koszt około 14k. Bo jak masz wszystko na wierzchu to czy chcesz czy nie to robisz. Od sprawdzenia turbo po uszczelniacze zaworowe, aż po same panewki i do samego rozrządu..... Ani odma sznurowa, czy labiryntowata, ani zmiana lepkości oleju. Nic nie dawało rady. Jak będziesz miał pytania pytaj śmialo.
  4. Źle robicie. Jeżeli silnik zużywa olej procedura jest następująca czy to w silniku m47n2 czy każdym innym dieslu. Odma nie jest 100% wyznacznikiem w jakiej kondycji jest silnik. Tak samo jak to że nie kopci na niebiesko a olej znika. Do takich ubytków oleju gdzie nie jest jasno powiedziane co to może być droga jest jedna. *Sprawdzenie ciśnienia na cylindrach. *Turbosprężarka zdemontowana i sprawdzona na stole czy nie ma wycieków pod obciążeniem. Jeżeli te 2 rzeczy są dobre to czasami się zdarza, że pierścienie zgarniające maja problem i spala olej w komorze pomimo akceptowalnego ciśnienia roboczego. Jeżeli to nie będzie turbosprężarka to z doświadczenia przy silniku 4 cylindrowym możecie szacować na koszt naprawy od 7k w gore Tutaj podobny przykład do waszego silnik m57n2 Olej 300ml na 1000km 1 i na 6 cylindrze w okolicach 24 barów reszta 29/30 Turbo puszczało + głowica Po ściągnięciu wszystkiego grzechem było zostawić stary rozrząd, sprawdzić wtryskiwacze do tego doszły świece żarowe i masa innych rzeczy. Szkoda tylko że nie wszyscy serwisują auto według norm. Mało kto decyduje się na taki remont "góry", a już nie wspomnę o kapitalnym remoncie....Zużycie silnika to coś normalnego, egzemplarz powyżej miał 220k km, i konkretnie tego modelu / silnika nie bał bym się kupować bo "ktoś dbał", gorzej jak przy w/w objawach jadą ceramizery i olej 10w40 + otomotttto. Tym samym silnika używanego z gwarancją bym nie kupował z prostej przyczyny. Każdy jeden będzie miał powyżej 200k, nie znacie ani historii ani tego czy on sam nie bierze oleju. Podam wam przykład. Klient miał do wyboru albo remont n57 albo kupno słupka. Naciskałem na remont, on natomiast na słupek bo ma z pewnego źródła z gwarancją. Różnica między remontem a słupkiem szacowaliśmy na 9k. Wjechał używany, zapłacił za montaż i pojechał. Silnik brał olej w ilości 500ml na 1000km a Pan od którego był silnik powiedział jasno. Który silnik nie bierze oleju ? Jeżdzi ? Jeździ to w czym problem. Historia trwała długo, i zakończyła się remontem "lżejszym" ale jednak słupka na gwarancji.
  5. Panowie, krótkie pytanie. Jak dostać sie do tego motora ktory reguluję ta kratkę bez zdjemowania konsoli.
  6. RDX czyli redux młody od programowania cwaniak, trochę wie ale leje wodę żebyś zapłacił wiecej. Co do mechaniki, ktora tez maja to nie wiem, ale nie oddał bym tam auta na cos więcej jak paski i olej. Podam przykład Program indywidualny 1600 zł, po czym musialem zmienic sterownik silnika i poprosilem ich o wygranie ponownie tego co maja u siebie jako backup. Kwota 1300 zl tak 1300 zl... moge udowodnić że z taka kwotą wyskoczyli. TC performance za usługę pełnego chipsa wzięli 800 zł..... To jest przyklad z jakim ja sie spotkałem. Dla tego nie polecam, byl by to ostatni zakład gdzie zaprowadził bym auto niestety.... bo zaplecze jak i nowy oddział maja dobrze wyposażony
  7. To kolega diagnozuje bez podłączenia pod komputer ? Gdy EWS sie rozkoduje mamy blad o braku synchronizacji
  8. Super dzięki kolego. Ps Sama kamerę, bez modułu wymieniłeś?
  9. Panowie może ktoś, z was spotkał się z takim przypadkiem i zna rozwiązanie. Pozwoli mi to troche czasu zaoszczędzić.
  10. Panowie może ktoś, z was spotkał się z takim przypadkiem i zna rozwiązanie. Pozwoli mi to troche czasu zaoszczędzić.
  11. Kolego. Pod ta sprężarke idzie oryginalny sterownik jaki w niej siedział żadne mitsu. Dwa oddajesz turbo do warsztatu aby je sprawdzili pod kątem geometrii, trzy... dajesz do dobrego tunera. Oto cała filozofia. Ps. Jest też inne rozwiązanie, tzn dograć sterownik od Alpiny. Wersja przed liftem czyli blok m47n2 i 1 turbo na sterowaniu jak u Ciebie. Chyba Krzysiu mnie nie zabije z bmw sport, bo teraz każda informacja to $$$$ w takim razie po co forum? Ps2. Mechanik ma rację że nie zaadoptuje tam innego nastawnika niż oryginalny. A gotowcem nie zrobisz moda przy takim setupie
  12. Witam kolegę -Kruk. Jeżeli to nie problem, proszę o sprawdzenie x5 e70 odnośnie akcji serwisowych vin L044459. Pozdrawiam.
  13. Tak. Winny był silnik od zaciągania linki.
  14. Dużo trolli w tym dziale jest. W skrócie tylko powiem że szlif samych dekorów zda egzamin. Odpowiednia gradacja, z zachowaniem finalnej struktury.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.