Skocz do zawartości

mwerd

Zarejestrowani
  • Postów

    89
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 318d N47 2007 r.,
    F11 525d N47 2016 r.
  • Lokalizacja
    Białystok

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mwerd

  1. Cześć, wyskakuje mi co pewien czas błąd ostrzegania martwego pola - przed zmianą pasa ruchu, jak na zdjęciu. Wszystko działa normalnie, wyskakuje błąd i wyłącza funkcję. Mogę ją włączyć ręcznie i działa prawidłowo. Następnie znów sytuacja się powtarza, raz szybciej raz po dłuższej chwili. Błędy jakie mi się pojawiają to: - 801C20 - GM_Central fault memory full-no contol unit fault - 480049 - blind spot malfunction Błędy powracają gdy je skasuję i wyskoczy błąd na desce. Nie wiem czy to przypadek czy nie, ale zaczęło się to mniej więcej po: - rozebraniu boczka drzwi kierowcy (tu nie wiem czy mi się jakieś zwarcie nie zrobiło, język się przełączył na niemiecki, pamięć została wykasowana), - umyciu auta. Może jakiś bezpiecznik? Wiecie gdzie znajdują się bezpieczniki od tego układu? Macie pomysł z czego może wynikać problem i jak go rozwiązać? Wcześniej wszystko działało bez jakichkolwiek problemów.
  2. Było tak za każdym razem. Potem zaczął się wyłączać asystent martwego pola. Jak go włączałem ręcznie działał poprawnie. Nie wiem o co chodzi. Naładowałem akumulator, może to pomoże. W pamięci kilka błędów: 480049 801C20
  3. Cześć, ostatnio zresetowało mi się w aucie, język, stacje radiowe, szybki wybór itp. Od tego momentu jak odpalam auto to mam dezaktywowany asystent pasa ruchu, muszę go włączyć ręcznie, ekran wyświetla menu, zamiast nawigacji mimo że na nawigacji zostawiłem. Co się mogło stać i jak to naprawić? Przekodować jakiś moduł? Dzięki za pomoc
  4. W jaki sposób wyjąć ten ostatni element z drzwi? Niby wszystko mam odkręcone tak jak trzeba, a nie jestem w stanie tak wepchnąć tego elementu do środka aby go opuścić. Zamek się nie chowa w drzwiach. Proszę o pomoc.
  5. Cześć, nie potrafię dobrać się do elementu w który wpięta jest linka otwierająca drzwi kierowcy od zewnątrz. Wszystko mam rozebrane, ale nie potrafię wyjąć tego elementu, jakby blokuje go wkładka w którą wkładamy klucz. Jak ją wymontować? W bmw serii 3 elegancko wychodzi z klamką, a w 5 zostaje w drzwiach. Odkręcam nakładkę ale dalej nic to nie daje. Proszę o pomoc. Dzieki
  6. Czyli rozumiem, że w przypadku ze zdjęcia, jadąc do miejsca docelowego bym zużył około 1/4 baku paliwa, tak?
  7. Cześć, jak w temacie, co oznacza biała kropka na wskaźniku zasięgu podczas nawigacji? Nie mogę znaleźć tego w instrukcji?
  8. Byłem w salonie BMW, oczywiście nie podlega to gwarancji. To nie problem z perforacją nadwozia, a raczej ocierającą szybą o klapę. Niestety. Nie wiecie czy można wyregulować wysokość szyby? Tak aby nie ocierała? Skończy się na lakierowaniu na własną rękę 😕
  9. Cześć, też rok temu zmieniłem zawór spustowy na zamiennik. Wabco nie udało mi się znaleźć. Wydaje się jak piszesz, rdzenie są źródłem problemu, znajdują się one w zaworze spustowym i w rozdzielaczu. Gdzie znalazłeś same rdzenie do kupienia? Dasz link? Może warto się zaopatrzeć na zapas.
  10. Cześć, myjąc auto, po otwarciu szyby w klapioe bagażnika, zauważyłem ubytki lakieru na łączeniu szyby i klapy. Macie u siebie też coś takiego? Myślicie, że coś takiego mogę zgłosić w serwisie w ramach gwarancji? Zaznaczam, że auto ma oryginalny lakier, nigdy nie miało przygód.
  11. Czy inny lewarek to też inna skrzynia biegów? Występowały tu skrzynie ZF? Czy tylko AISIN? Ktoś coś wie?
  12. Cześć, przymierzam się do zakupu x1, proszę podpowiedzcie od czego zależy rodzaj lewarka zmiany biegów. Czasem występuje taki jak u mnie w f11 (elektroniczny joystick), a czasem taka mechaniczna wajcha. Od czego to zależy? Interesuje mnie jedynie dwulitrowy diesel. Dzięki
  13. Tak, trochę to wygląda na zgrzany plastik, ale jakoś delikatnie tam małym śrubokrętem płaskim pogrzebałem i udało się odłączyć. Ale faktycznie miałem z tym mały problem.
  14. mwerd

    XHP Flash wrażenia

    Cześć, zastanawiam się nad wgraniem xHP Flashtool, chciałbym zmodyfikować moment zmiany biegów, zależy mi na tym aby przy jednostajnej jeździe obroty były wyższe niż obecnie (1200rpm to trochę nisko). Czy ta modyfikacja mi wystarczy? Co wnosi dodatkowo wgranie gotowych map? Np. stage 1, stage 2 czy stage 3?
  15. Cześć, zastanawiam się nad wgraniem xHP Flashtool, chciałbym zmodyfikować moment zmiany biegów, zależy mi na tym aby przy jednostajnej jeździe obroty były wyższe niż obecnie (1200rpm to trochę nisko). Czy ta modyfikacja mi wystarczy? Co wnosi dodatkowo wgranie gotowych map? Np. stage 1, stage 2 czy stage 3?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.