Skocz do zawartości

kamilozw86

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamilozw86

  • Urodziny 09.05.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530i touring
    e46 320i

Osiągnięcia kamilozw86

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy możliwe jest przełożenie kołnierza ze starego amortyzatora na nowy? Dostałem amorki ale jeden jest bez kołnierza .
  2. dzięki kolego za zainteresowanie. Pora zacząć poszukiwanie rozbitej m5 w uk :) . Napisałem do kolesia co już taką przekładke ma za sob,ą zobaczymy czy odpisze. Pozdrawiam
  3. To akurat nie jest problem. Jestem przygotowany do wybebeszenia całego auta z zawieszenia i silnika oraz elektryki. Reasumując oprócz wnęki na koło będą jeszcze jakieś problemy? Np. Czy sterowniki komfortu i takie tam da się zgrać ze sterownikiem silnika z m5. Jak układ hamulcowy? Chodzi mi czy pompa i servo zostaje czy musze zmienić? Z góry dzięki. Pozdrawiam
  4. kamilozw86

    bmw e39 m5 touring

    Witam . Chciałbym się dowiedzieć jakie byłyby przeszkody natury technicznej aby z e39 530i touring zrobić m5 touring. Plan jest taki , że chcę kupić powypadkowe m5 najlepiej z tyłu lub z boku uszkodzone, następnie wszystko poprzekładać. Zanim ktoś coś gupiego napisze chciałbym zaznaczyć że wiem ile to pracy i ze prawdziwe m5 to sedan, ale ja potrzebuje kombi. Do tego uwielbiam pracować przy moim aucie. Kolejne moje pytanie za ile mógłbym sprzedać cały mój zestaw od 530i czyli silnik skrzynia zawieszenie , cała wiązka od silnika oraz układ chłodzenia. Pozdrawiam Auto ma najechaniu 110tys mil nowe hamulce cześć wahacz oraz gumy w tylnej belce.
  5. czy na tym forum nie ma osoby która by mogła mi pomóc?
  6. Odgrzebuje temat tylko , aby napisać jak moja historia się skończyłą. A więc po wymianie termostatu, pompy wody, korka, chłodnicy i czujnika temperatury nadal poziom się podnosił. Niestety przychodził czas podróży do Polski i troche się tego obawiałem wieć wziołem betke na przejażdżkę i tak wszyskie biegi aż do czerwonego pola , i tak przez dobre pól godziny jeździłem i tylko czekałem aż coś strzeli , a tu zonk , nic się nie stało. Pojechałem do Polski i z powrotem zero problemów, dodam , że to było półtora roku temu , auto sprzedałem i co jakiś czas je widzę żadnych problemów. podobny problem miałem z e39 ale po wymianie visco wszystko wróciłe do normy.
  7. Witam. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad swapem na silnik v8 najlepiej 4.4. I tu moja prośba do was , czy mógłby mi ktoś napisać czy czekają mnie jakieś niespodzianki. Ogólnie mam e39 3.0 2002r touring , a planuje dokupić auto dawce z v8 . Mam kilka pytań 1. czy musi być touring 2. co musze podmienić od dawcy 3. czy musze coś przeprogramować, i czy ktoś byłby w stanie mi z tym pomóc?
  8. witam. miałem podobnie jak u ciebie ale w 2.2 w e46. tak jak ty myślałem ,że przepływka , a okazało się ,że to wina czujnika wałka klawiatury od strony ssania (intlet). Koniecznie kup oryginał. Zamienniki działają krótko albo nieprawidłowo.
  9. Zgadza się. Tyle że jeśli ciśnienie tworzy się w cylindra i uszczelki była by pęknięta to ciśnienie wędruje do układu chłodzenia ale i w drugą stronę też. Więc jeśli pompą z manometrem wytworzysz ciśnienie to manometr wskaże czy ciśnienie spada przez uszczelke. Czyli uszczelki odpada. Popraw mnie jeśli się mylę. Jutro sprawdze pompę i termostat zobaczymy co jest walnięte
  10. Robili mi próbę cisnieniowa i nic ciśnienia nie uchodziło z układu chodzenia co oznacza że powietrze nie przedostaje się do cylindrów.Dodam że jak poziom się podnosił i opadał to i tak woda że zbiornika wypływała. A jak zgłosiłem silnik to woda zaczęła opadać . Wyglądali to jakby pompą wody wyciągała wodę w momencie kiedy wymieniłem korek. A gdy jest korek to tak jakby coś blokowało przeplyw za chlodnicą.
  11. Witam. Problem polega na tym, że rozsadzilo mi już dwie chłodnicze a trzecia już się rozciąga. Czytałem , pytałem i wymieniłem. Czujnik temperatury przy chłodnicy oraz korek wlewu. Odpowietrzalem już chyba że 4 razy w tym raz mechanik i nadal nic. Dzisiaj zaryzykowalem i ponownie otworzyłem korek podczas pracy silnika mimo że miałem twarde węże .to co zobaczyłem mnie zdziwiło a mianowicie poziom wody podnosił się. Po krótkiej jeździe poziom podnosił się po czym troszkę opadał i tak w kółko. Czy ktoś jest w stanie mi wyjaśnić co jest nie tak . Wiem że tak nie powinno być bo kiedyś otwieraniem wlew i poziom ciągle był ten sam. Czy to może być wina termostatu?
  12. Może ktoś wrzucić link z realoem gdzie są te tuleje pływające??
  13. Widzę że nie jestem sam. U mnie problem polega na tym że raz bierze olej raz nie:( Raz w trasie 900 km wzięła mi ok 0.7l potem trzy dni później w trasie powrotnej tylko śladowe ilości. Czy ktoś może potwierdzić moje podejrzenia że to odma ?? dodam że w drodze powrotnej jechałem troszkę delikatniej
  14. witam . Nie trzeba zdejmować wskazówek :P Bynajmniej u mnie nie trzeba było :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.