Skocz do zawartości

bememka

Zarejestrowani
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bememka

  • Urodziny 21.02.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E34 520i 24v R6 M50 1990
    BMW E39 535i 32v V8 M62 1997
    BMW E38 750i 24v V12 M73 1994
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia bememka

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam ecml pamiętasz może co było przyczyną takiego zachowania skrzyni bo mam ten sam problem i nie wiem na co mam się szykować
  2. A wiesz może czym i co było sprawdzane ? bo to trochę dziwny przypadek
  3. Jakaś diagnostyka kompem była?
  4. Taki osuszacz powinno się wymieniać pewnie co jakiś czas ale jaki :?: doprowadzę ten wiatrak do porządku i wymienię ten osuszacz jak już mam pusty układ i wtedy spróbuje jeszcze raz go nabić zobaczymy co będzie w zeszłym roku klima śmigała bez problemów. Shadow69 masz może jakąś sprawdzoną firmę co do tych osuszaczy czy też odwadniaczy :?:
  5. sprawdzałem i niestety nie chodzi :? myślisz że w tak szybkim czasie wzrosła temperatura czynnika? coś sobie przypominam ze był też problem z napełnieniem czynnika ale poszło może faktycznie coś jest zapchane :?
  6. Witam Na weekend byłem nabić sobie klime i wszystko ok szczelność kontrast itp. problem się zaczął po włączeniu klimatyzacji po ok 2min wywaliło połowę czynnika i przy drugiej próbie zaś uciekło trochę czynnika odzysk z kilimy to ok 200g. Gość co nabijał klime rozłożył ręce i kazał szukać jakiegoś dobrego serwisu klimatyzacji Teraz moje pytanie czy ktoś miał podobny problem :?: i co może być nie tak z tą klimatyzacją :?:
  7. nie jest taki stary ten temat :P tylko że ja już podmiankę zrobiłem i dalej to samo :x też mam mały wyciek spróbuje to jutro wyczyścić zobaczymy co będzie :)
  8. Witam! Gajesiu uporałeś się może z tym czujnikiem sprzęgła? Mam taką samą sytuacje cały czas "STATUS CLUTCH - ON". podmianka czujnika nic nie pomogła :(
  9. Witam! Miałem kiedyś podobny problem z e38 okazało się że winą włączającego się alarmu był czujnik krańcowy drzwi lewych montowany w zamku po wymianie zamka wszystko wróciło do normy :D Pozdrawiam
  10. Witam! Od niedawna nie mogę sobie poradzić z moją siódemą :( problem polega na tym że nie pracuje lewa połowa silnika :!: czytałem na forum o podobnych problemach silników M73 ale u mnie ewidentnie nie pracuje lewa strona :!: niestety w żaden sposób nie mogę się połączyć z sterownikami silnika INPA DIS ani LAUNCH x431 nie potrafi odczytać błędów DME :( To co zostało zmienione to przewody wysokiego napięcia niestety nie pomogło sprawdziłem przepływomierze cewki i wtryskiwacze ciśnienie paliwa na listwach ok co mnie zaciekawiło to to że silnik pracuje tak samo z odpiętym czujnikiem położenia wałka rozrządu :shock: Czy to może być wina tego czujnika że nie pracuje połowa silnika :?:
  11. Witam! Kalibracja czujnika kąta skrętu powinna pomóc jeśli to tylko usterka elektroniczna :)
  12. Witam! Twój termostat utrzymuje dwie różne temperatury silnika względem jego odciążenia np. gdy auto stoi w korku temperatura silnika się podnosi do 112 stopni a gdy silnik jest obciążony temperatura spada do 90 stopni ma to na celu obniżyć spalenie :D
  13. Ty myślisz a kolega wyraźnie napisał że łączniki stabilizatora wymienił :duh:
  14. bememka

    525i 24v- amortyzaotry wybór

    Amortyzatory SACHS powinny być tańsze od BILSTEIN a jakościowo na pewno nie są gorsze :!:
  15. U mnie przestało skrzypiec już po kilku dniach ciągłej eksploatacji auta. albo tak jak kolega mówi tuleje tylnej belki tylko dlaczego fachowcy z norauto tego nie zauważyli :?: czy aż tak ciężko jest to zdiagnozować :?:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.