Skocz do zawartości

Żuber1685048857

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Żuber1685048857

  • Urodziny 16.06.1992

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 525ix 1994
  • Lokalizacja
    Bartoszyce/Wawa
  • Zawód
    Studencina

Osiągnięcia Żuber1685048857

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Na sąsiednim forum jest obecny i poprzedni właściciel: http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=55&t=58030&view=unread#unread
  2. Jeśli mnie pamięć nie zawodzi to powinien być wpięty w dolot przed przepustnicą. W tej kolankowej rurze gumowej od spodu powinieneś mieć dwa otwory, jeden na odmę, drugi właśnie na powietrze do krokowca.
  3. Historii serwisowej raczej nie sprawdzisz, a faktury wątpię, żeby ktoś trzymał wszystkie. Bierz ze sobą kogoś ogarniętego na oględziny i sprawdzaj dokładnie. Jesteś młody i nakręcony, a to świadomemu zakupowi nie służy. Obejrzyj budę pod kątem większego szpachlowania, śladów po poważniejszych naprawach. Ruda gdzieś może być, ale klapę, czy błotnik zawsze można zrobić. Z progami czy podłogą będzie więcej zabawy. Lakierowana mogła być, byle ze względów estetycznych, nie powypadkowych. Sprawdź silnik, może spróbuj podpiąć pod kompa, zawsze to szersza wiedza. Jak wyjdzie sensownie to bierz. Auto widać w miarę zadbane. Coś tam pewnie wylezie przy oględzinach, ale pierdoły zawsze można ogarnąć. Ważne, żeby było do czego składać.
  4. @ogłoszenie Quasi BH, tłumik końcowy już zgnił to wstawione chyba z B20. Na fotelach pokrowce, pewnie żeby się welur nie wycierał :norty: W kwestii amortyzatorów. Da się włożyć lagi od E39 (u mnie ktoś taką rzeźbę odstawił), ale: - nie wejdą opony szersze jak 215- ocierają o kolumnę - nie ma uchwytu na przewód hamulcowy (ktoś przypiął trytką). Komplet amorków powinieneś wyrwać w okolicach 2100-2300. //Edit: nie spojrzałem na datę, niezły odkop. Jeśli moderator ma taką wolę- do wywalenia.
  5. LPG- jednopunkt, szkoda silnika. "ślady korozji na progach i przednim błotniku"? Znaczy ruda już zeżarła co w środku i teraz powoli wypełza na światło dzienne?
  6. Te wtryski od biedy obrobią, ale przy dużej prędkości mogą się zapętlać. Reduktor nie ma szans, ani termicznie, ani ciśnieniowo. Albo ustawiony jest dotrysk benzyny, albo auto od razu przerzuca na PB powyżej pewnych obrotów. Ciekawe, czy silnik nie dostał w skórę od zbyt ubogiej mieszanki.
  7. Ad.1. Gaz na mieszalniku, więc miała/ma/będzie mieć strzały w dolot, co źle się odbija na silniku. Generalnie do takiego auta warto włożyć sekwencję (dobrą), jeśli jeszcze jest do czego wkładać. Ad.2. Ta "sekwencja" to pic na wodę. Valteki na kilometrowych wężach, słaby reduktor (na bank nie obrobi ponad 200KM). Gaz w Bawarkach nie jest niczym złym, pod warunkiem, że założona jest dobra (czyt. nie najtańsza) instalacja, przez dobrego fachowca. Niestety, większość tego co jest na rynku to "druty" szkodzące silnikowi (strzały, rwanie, falowanie obrotów, świecący check) na podstawie których ludzie mają złą opinię o LPG. Co do reszty- podstawa to blacharka.
  8. Mam jeszcze jedną wątpliwość. Jako, że silnik, który będzie wkładany jest prawie goły, muszę kupić całą wiązkę. Wiem, że potrzebuję kabli pod vanosa do manuala. Tyle tylko, że motor jest od iX'a i trafi do iX'a, a w/g katalogu numery wiązek w "zwykłej" 5 i tej "czterołapnej" są różne. Czy będzie to generować duże problemy przy składaniu całości?
  9. Auto z '94-dawca ma czerwoną nalepkę Boscha na ECU i w VINie jest pozycja immobiliser. W VINie biorcy nic takiego nie ma, jest tylko "instalacja alarmowa", kolor nalepki muszę sprawdzić. Wynika z tego, że immobiliser nie jest tym samym co EWS? Jeśli dobrze zrozumiałem, mam komputer bez EWSa. Jeżeli biorca również go nie posiada, to potrzebuję tylko wiązkę pod vanosa, bez EWS, przepływkę i można składać całość?
  10. Witam. Przymierzam się powoli do przekładki jednostek jak wyżej. Sytuacja jest taka: -biorca to iX z maja '92, bez vanosa i EWS, komputera nie pamiętam -dawca to iX z maja '94, z vanosem i EWS, ECU i reszta Bosch (413). Z tego co się dowiedziałem, potrzebuję: -wiązka z vanosa, z EWS -przepływka z vanosa -sam moduł EWS. Nie posiadam stacyjki i kluczyków od dawcy (z auta został tylko silnik, część osprzętu i komputer). Czytałem, że do odpalenia auta potrzebuję albo stacyjki albo odpowiedniego kluczyka. Da się to jakoś obejść? Widziałem filmiki z bypassem immo, ale jakoś nie czaję do końca tematu. Mógłby ktoś pomóc?
  11. Gaz jest bo jest, planowana jazda na benzynie i włożenie nowej, porządnej instalacji. Co do oględzin, do Żywca mam lekko 650km, dlatego średnio uśmiecha mi się jechać i zobaczyć szrota. Może ktoś już oglądał to auto, względnie mógłby się mu przyjrzeć? Wiem, że dobrze zachowane E34 iX chodzą po 12-13tys., dlatego godzę się na pewne mankamenty. Najbardziej zależy mi na sprawnym zawieszeniu i przegubach (silnik i sporo gratów mam zapasowe, ale właśnie zawiasu i przegubów nie posiadam, a ceny są wysokie).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.