Skocz do zawartości

mbghost

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia mbghost

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Cześć! chciałem zakupić płatną wersje programy bimmer tool i chciałem zapytać czy są jeszcze jakieś kody zniżkowe dla forumowiczów?
  2. Witam!! Mam pytanie odnośnie czujnika przepływu masy powietrza (potocznie przepływomierz) w silniku 320i 150ps E90. Jestem po montażu LPG stag i monter kazał mi wymienić przepływomierz gdyż wartość bodajże miss air = 0 niezależe od prędkości. Odczyt był podczas jazdy i po wymianie tzw przepływomierza mam przyjechać ponownie na kalibrację. Mój mechanik mówi że ta wartość musi wynosić 0 i nie ma potrzeby wymiany gdyż odpowiada tylko za temperaturę zasysanego powietrza. Żadnych błędów nie ma na komputerze. Ktoś pomoże co tu robić? Pozdrawiam!!
  3. Po zakupie n46 też mi zużywał ok 1l na 3tys km. Po wymianie uszczelniaczy i przejechaniu 4tys poziom oleju jest na tym samym poziomie. zostaw auto na postoju na 5min i prze gazuj. Gdybyś wymieniał uszczelniacze to pomyśl też o rozrządzie, valvetroniku i odmie (dużo prac się pokrywa) pozdrawiam
  4. Dziękuję za szybką odpowiedź! Pozdrawiam
  5. od jakiego producenta polecasz olej do tego silnika? Na pewno będzie to 5w30 jak zaleca producent. Osobiście zawsze do swoich aut wlewałem castrola ale ma mieszane opinie na forum. pozdrawiam
  6. Model: e90 320i 150ps Silnik: n46 Przebieg: 165 000 Styl jazdy: normalna Użytkowanie: 5% miasto 95% trasa Zuzycie bierzące na l/1000 - jeszcze nie wiem DPF: nie Auto z niemiec i nie mam pojęcia co było wlane wcześniej. Przy zakupie stan oleju był na połowie, teraz gdy zrobilem ok 1000-1100 km poziom spadł o 25% ( na ćwiartkę). Chce dolać ale nie wiem co dlatego chce wymienić olej w tym tygodniu i nie wiem jaki... :( producent zaleca olej castrol edge professional bmw ll04 0w-30, ale chyba będzie za rzadki, dlatego zastanawiam się nad Olej Castrol EDGE LL 5W30 VALVOLINE MaxLife 5W30 C3 OLEJ MOTUL 8100 X-CLEAN + C3 5W30
  7. Hej Od tygodnia jestem posiadaczem e90 320i 150km i 165tys. Zauważyłem że po przejechaniu ok 1000km z elektronicznego wskaźnika ubyło mi ok ćwiartki ( z połowy na 1/4).i zastanawia mnie mniej więcej ile to będzie oleju. Czy trzeba to teraz robić? Pytam bo jeszcze oleju po zakupie nie wymieniłem. Pozdrawiam
  8. no wlasnie a teraz pytanie czy ten z linku bedzie pasowac...:(
  9. Witam. Mam takie szybkie pytanie, a mianowicie chce wyciąć katalizator, a tłumik środkowy mam połączony z katalizatorem więc wstawienie rurki odpada bo będzie głośno. Czy ten tłumik podejdzie? czy jest taka sama średnica? http://moto.allegro.pl/tlumik-srodkowy-bmw-e46-316-sedan-i3024409320.html Pozdrawiam i z góry dziekuje.
  10. Witam ponownie, jutro zobacze co z ta przeplywka... dzis jak skakal na obrotach odpaczylem przeplywke i wszystko bylo ok. Przytyka go po odpaleniu jak przejade ok 3km, potem zeby jako tako jechac musze szybko wciskac i puszczac pedal gazu, gdy przelaczy sie na gaz jest Ok. Najgorzej jest na niskich obrotach.
  11. dodam jeszcze nowe fakty, teraz po przejechaniu 16-tu km, odstaniu ok 2 godzin i po ponownym odpaleniu wszystko takjakby oK przejechalem ok 2km i przelaczyl sie na gaz, przy ok 70 stopni przelaczylem spowrotem na benzyne i spoko przy 90 tez spoko w/w problem pojawil mi sie zazwyczaj gdy ledwo co sie dogrzał silnik, a ja go juz gasilem i przy ponowym uruchomieniu po ok 2-u godzinnej przerwie ma problemy z obrotami... dodam jeszcze ze auto na benzynie i gazie jest bardzo zrywne i troche wpierdziela tej benzyny ale to chyba norma bo zima i zeby autko przestawilo sie na gaz to trzeba zrobic te 2,3 km
  12. mam gaz sekwencyjny i wydaje mi się że instalacja zczytuje dane odnośnie mieszanki z sondy lambda (nie jestem pewien) a spalanie gazu jest ok bo teraz za 50zl robie hmmm 180km jakos w cyklu mieszanym...
  13. Witam, Na wstępie powiem ze przeglądałem inne tematy ale, odnośnie mojego problemu mam wątpliwości, a mianowicie sprawa wygląda tak: auto mam stosunkowo krótki okres czasu także nie jestem w stanie powiedzieć co było,a co nie było wymieniane...:( Auto na zimnym silniku trzymając wysokie obroty pracuje równo, ale gdy obroty spadają silnik zaczyna "tańczyć" tzn obroty obroty skaczą do 400 potem 700,800 aż w końcu gaśnie po czym czuć zapach benzyny. Żeby autem jako tako ruszyć należy szybko wciskać i puszczać pedał gazu. Auto po przełączeniu na gaz pracuje prawidlowo, ale zastanawiam sie czy to może byc przyczyną fakt ze auto na gazie ma ok 900obr/min. Co sądzicie o tej sprawie??? ;-( Z góry dziękuje za odp Pozdrawiam Konrad.
  14. mam jeszcze jedno pytanie czy w przypadku wymiany w/w uszczelki jest duzo roboty?? i czy trzeba sciagac glowice??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.