Skocz do zawartości

kamil111-16

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E70 4,8i

Osiągnięcia kamil111-16

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam kolegów. Nabyłem jakiś czas temu E30 po swapie na 2.8. Autko było "wstępnie" przygotowane pod drift. Ja robię z tego Daily. Został hydrauliczny ale dyfer zmieniłem na standardowy (poprzedni zaspawany). Mam pytanko bo występują drgania kiery przy 120 i przy 160. Koła mechanik twierdzi że wyważał więc chyba geometria wchodzi w grę ? Tylko nie wiem jak z tym wyjdzie bo zawias też z tego co wiem z E36... No i wskaźniki, od paliwa pokazuje często full (niekiedy pukne, lub sam z siebie pokazuje w miare normalnie). Jest na to jakiś sposób ? No i wskaźnik od temp. Mój mechanik mówi że to się nie będzie dogadywało ze wskaźnikiem od E30. Aczkolwiek temp. pokazuje tylko nie wiem czy to się pokrywa z rzeczywistością. Ewentualnie jakiś uniwersalny zamontować "ala" wyświetlacz ? No i czy tam do wymiany uszczelniacza w dyfrze (przy wejściu na wał) jest potrzebny jakiś specjalny klucz ?
  2. No u mnie siadł. Przebieg auta 210 tys. Objaw był taki że auto co prawda odpalało ale nie miało siły ruszyć i przy dodawaniu gazu "terkotało".
  3. Nie ma za co. Ogólnie wizyta w Aso to podstawa. Ja chciałem pójść na łatwiznę i skorzystałem z wynalazku zwanego autotesto :duh: efekt jak wyżej. Ogólnie ten silnik ma dwie główne wady (uszczelniacze i rurkę). Bardzo łatwo to sprawdzić. Powodzenia w zakupie :)
  4. Witam. Jako użytkownik x5 4.8 to mogę powiedzieć co zostało wymienione kilka miesięcy po zakupie. Ameryki tu nie odkryje. Czyli rurka płynu chłodniczego pod kolektorem ssącym (założona ta rozkładana), uszczelniacze zaworowe,rozrząd, uszczelnienie silnika, przedni wał był roz....ny krzyżak (założony jakiś patentowy z dłuższym frezem i kalamitką). Łącznie u magika od beemek zostało 14k. Jeśli chodzi o krótkie dystanse z tą jednostką to też tak średni bo mogą sie katy przytykać i może wywalać check później np. w trasie. Jeśli chodzi o spalanie to u mnie jest tylko pb i kształtuje sie na poziomie 19-24l. O problemach z wtryskami nie słyszałem.
  5. Dokładnie u mnie też tył siadł całkiem ale do mechanika dojechałem (tylko 20km). Była tragedia, tył praktycznie bez resorowania. W moim przypadku również był problem z kompresorem ponoć mechanik wymienił tylko bezpiecznik czy coś w tym stylu.
  6. Będę w przyszłym miesiącu u swojego mechanika (tego co to ustawiał) to się go jeszcze dopytam. Kiedyś jak dobrze pamiętam wspomniałem mu o tym to powiedział że inaczej nie ustawi czy coś w tym stylu dlatego pytam jak to wygląda u innych. Nie przeszkadza mi to zbytnio bo na postojowych i tak nie powinno się jeździć. Ale tak sobie myślę że świecenie dziennych i postojowych razem jest bez sensu :?
  7. Z tego co wiem to po przekręceniu stacyjki od razu się zapalają. Ja natomiast mam inne pytanko dotyczące tych świateł. Czy przy odpalonym silniku po zapaleniu świateł pozycyjnych dzienne nie powinny gasnąć ? U mnie gasną dopiero po zapaleniu świateł mijania. Pytałem się gościa co mi to ustawiał twierdzi że tak ma być, w E46 tak samo mi ustawił.
  8. Musisz znaleźć jakiegoś kumatego gościa od automatów. Mam ten sam model tylko u mnie był objaw taki że przy ok 1600 obr/min cały samochód wpadał w wibracje że telepało budą i to konkretnie. Po wymianie sprzęgła na ZF objawy jak ręką odjął. Sprzęgło jak piszesz również wymieniłeś więc nie mam pojęcia co to może być. Zgadza się na D auto powinno się lekko toczyć ale to raczej w każdym automacie jest tak chyba. Dla mnie objawy wzrostu obrotów i ślizgania to na 90% sprzęgło ale jak wymieniałeś to już nie wiem. Trzeba pamiętać że sprzęgło jest inne w 530d i 535d (skrzynia ta sama). Ponoć można założyć sprzęgło nawet od benzyniaka, jakiś czas będzie to chodziło później je moment zabije. Może niech się ktoś mądrzejszy wypowie.
  9. Byłem u mechanika i zrobiłem z nim jazdę próbną. Wygląda na to że konwerter dokonał żywota :(
  10. Jak nie dajesz gwarancji to po co piszesz !? Na poważnie :) wiadomo że nikt nie ma szklanej kuli i nie powie mi czy to jest wina tego a tego. Postaram się wymienić ten łącznik na dniach i zdam relację. Dzięki w każdym razie za podpowiedź.
  11. No tak teraz wiem tylko nie wiem czemu go nie wymienił. To rozumiem że przez niego jest taki efekt ? W przypadku zajechanego mostu też by tak było ? Tutaj jest taki efekt rusze z miejsca i jadę sobie dajmy na to 90-100km/h (występuje przy różnych prędkościach). zaczyna go "łapać" i wpada w drgania. Jest to najbardziej odczuwalne kiedy jadę pod górkę za kimś. Ale tylko dodam gazu trochę przyspieszę wszystko jest elegancko. Również przyspieszanie z "butem w podłodze" nie ma żadnych problemów, tylko jazda ze stałą prędkością wpada w drgania :(
  12. Dzięki za podpowiedź. Mechanik miał początkowo wymieniać jakiś łącznik wału poduszki pod skrzynią no i tą podporę. Wymienił tylko podporę bo stwierdził że reszta jest ok jak to on powiedział. Będę musiał jeszcze raz do niego podjechać...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.