Skocz do zawartości

zetro

Zarejestrowani
  • Postów

    668
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 318d 122KM 2007r
  • Lokalizacja
    Wrocław

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zetro

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. Poszukaj na porzadnych stronach z czesciami elektronicznymi. Farnell TME Maritex Piekarz
  2. Ja bym nie ryzykował , zam historie gdzie osoba za stratę wzroku wygrała w sądzie ponad milion złotych rekompensaty . Dokladnie jak kolega pisze.. Zastanow sie co robisz .. rownie dobrze moglbys zamowntowac ladunek wybuchowy .. i wszystko w [bAD] ... Dasz auto do mechanika, albo stracisz przytomnosc i ktos zyczliwy staraci wzrok bo bedzie chcial cie odwiezc do domu i skucha... :duh: O ile te lasery rzeczywicie dzialaja , bo mniemam, ze nie testowales na sobie :norty: Uwierzcie mi, ze mam duze doswiadczenie z podobnymi ukladami. Nie zainstalowalbym tego typu zabezpieczenia gdybym nie wiedzial co robie. Mojego samochodu nie odpali zadna postronna osoba, nawet majac w rece oryginalne klucze. Jest zabezpieczenie biometryczne, tylko ja osobiscie moge autoryzowac uruchomienie samochodu. Jedyna sytuacja w ktorej uruchomi sie laser jest sutyacja, gdy ktos ominie wszystkie zabezpieczenia - czyli samochod zostanie ukradziony. Na czas oddania samochodu do mechanika wylaczam dodatkowe IMMO i caly uklad zasilania lasera, ponadto instaluje specjalna przeslone montowana na wyjsciu wiazki na magnesy neodymowe. Juz raz mi ukradziono samochod i jeszcze mieli czelnosc zadac dodatkowo 50k zl, bo inaczej skrzywdza moja rodzine (w samochodzie byly wszustkie moje dane). Nie mam ZADNYCH skrupulow dla tej patologii, ktora kradnie ludziom ich (niejednokrotnie) dorobek zycia. W krajach muzulmanskich za kradziez samochodu (ogolnie rzeczy o duzej wartosci) grozi powieszenie, i tak rowniez powinno byc w Europie!
  3. Zaryzykuje. W pierwszej kolejnosci zlodziej bedzie musial mi udowodnic, ze zainstlowalem laser aby celowo uszkodzic komus wzrok. Jest tam zainstalowany w skrajnie innym celu :D Na samochodzie w widocznym miejscu jest taka naklejka informujaca o niebezpieczenstwie. Zapraszam wszystkich zlodziei do przejazdzki moim samochodem.
  4. Trzecie to rozbebeszony zapalniczkowy zasilacz 5V (12V na 5V po USB). Nie jest to czesc z BMW - wywal to.
  5. Poza wlasnorecznie zainstalowanym immo stosuje w swoim samochodzie autorskie, bardzo unikalne zabezpieczenie. W pewnym miejscu zainstalowalem impulsowy laser o sredniej mocy 500 mW i dlugosci fali ~1um. Wiazka jest skolimowana i skierowana bezposrednio na twarz kierowcy. Jest to pasmo niewidzialne dla czlowieka, wiec zrenice nie reaguja na swiatlo lasera zawezajac sie. Nawet jesli zlodziejowi uda sie odpalic moj samochod omijajac moj immo, to musi wylaczyc dodatkowy obwod zasilajacy w/w laser. Jesli tego nie zrobi w ciagu 1 min wlaczy sie laser, bez zadnego optycznego/dzwiekowego informowania kierowcy. Po okolo 2 minutach jazdy ukradzionym samochodem (najlepiej wieczorem, bo zrenice sa maksymalnie rozszerzone) zlodziej nieodwracalnie, stopniowo zacznie tracic wzrok. Po okolo 5 minutach bedzie kompletnie slepy, do konca zycia. Uprzedzajac pytania - tak, uklad jest tak skontruowany, ze NIGDY nie wlaczy sie jesli to ja prowadze samochod. Zajmuje sie podobnymi rzeczami zawodowo. Pozdrawiam wszystkich sku*wysynow, ktorzy z kradziezy samochodow zrobili sobie sposob na zycie, zycze wam raka!
  6. Na wysprzegliku (tuz przy skrzyni) jest zawor z koncowka do nalozenia przewodu spustowego - to jest odpowietrznik. Do samej procedury potrzeba 2 osob (z uwagi na wygode). Wiecej informacji znajdziesz na filmach na YouTube. Uwazaj co macasz majac rece uwalone plynem hamulcowym, niektorzy stosuja go do sciagania starych powlok lakierniczych...
  7. Poszukaj dywanikow firmy Petex. Kupilem dla siebie i sa bardzo dobrej jakosci. Polecam.
  8. Dodatkowy alarm/odciecie powinien byc calkowicie niezaleznym ukladem. Wiec ja wychodze z zalozenia, ze nie powinno sie instalowac zadnych alaramow sugerujacych sie sygnalami podawanymi przez sterowniki samochodu po szynie CAN (otwarcie drzwi, uzbrojenie/ rozbrojenie alarmu, itp). To jest zbyt proste i oczywiste dla tych sku*wysynow. Do dogrania dodaktowego klucza ma sie nijak, chyba, ze rozlacza linnie transmisijne pomiedzy OBD a CAS'em. Update CSA'u do najnowszej wersji oprogramowania uniemozliwia dogranie pustego klucza. Moim zdaniem najlepszy jest IMMO z bezprzewodowa autoryzacja albo pastylka RFID. Musi rozlaczac niestandardowe obwody, bo rozrusznik i pompe paliwa to oni sa w stanie zbocznikowac kablem bezposrednio z akumulatora! Calosc powinna byc dobrze i sprytnie zainstalowana, co jest najwiekszym problemem, bo Panu Mietkowi najczescie sie nie chce i przecina zabezpieczane przewody tuz pod plastikowymi oslonami. U mnie aby w ogole zobaczyc gdzie zainstalowane jest IMMO trzeba ponad 30 min rozkrecac wiele elementow, nie tylko oslon. Ja w swoich samochodach zawsze instaluje IMMO sam, wiec wiem, ze bez lawety albo holowania moj samochod nie odjedzie!
  9. W takim watku warto odswiezyc fakty. Nasze samochody da sie ukrasc wylacznie na 2 sposoby (wedlug mojej wiedzy): - dogranie do CAS'u pustego klucza - zawiniecie na lawete albo odholowanie. Zadne zdalne "zczytywanie kodu pilota" przez sku*wieli czekajacych na parkingu, jak sugeruje alduwiel. Polecam poczytac o kodowaniu dynamicznym i elektronice odpowiedzialnej za autoryzacje uzytkownika w naszych samochodach (samouczek BMW dostepny w necie). Przeciez to nie sa piloty do bramy elektrytcznej, tylko do samochodow, ktore kosztuja niemalo! Jesli ktos chce spac spokojnie, to niech przede wszystkim zmieni kodowanie CAS'u. Trzeba wykodowac mozliwosc rozbrajania alarmu poprzez przekrecenie kluczyka w zamku w drzwiach! Kazdy samochod wyjezdzajacy z fabryki ma te funkcje WLACZONA! Zlodziej przychodzi, lamie zamek w drzwiach kierowcy (lub wykorzystuje scrambler/decoder za 400 zl) i bez wywolywania alarmu siedzi w samochodzie i grzebie! Jesli ktos ma dodaktowo usuniete zlacze OBD i dodatkowy IMMO rozlaczajacy przewody w skrzynce DDE, to moze liczyc na to, ze jego samochod nie odjedzie o wlasnych silach! Podstawa jest: - zmiana istawien CAS - dolozenie IMMO, ktore rozlacza przewody tuz przy DDE - usuniecie/zablokowanie OBD. Ponadto, sprawdzcie czy przy zakupie dostajecie komplet kluczy, lacznie z serwisowym. Jestem wiecej niz pewien, ze wszystkie przypadki kradziezy, ktore sa tutaj zglaszane wynikaja z nie zastosowania sie do podstawowych regul! Tylko w bardzo nieliczych przypadkach, proba kradziezy trwa wiecej niz kilka minut. Jesli sie okaze, ze jeden samochod jest porzadnie zabezpieczony, to pojda 500 m dalej i znajda inny.
  10. Czy dobrze rozumiem, ze "wyczysciles" przeplywomierz?
  11. Do wszelakiej masci zawiasow powinno sie stosowac odpowiednie smary. Ja na zawiasy drzwi stosuje wylacznie takie cos: WURTH BIAŁY SMAR PÓŁSTAŁY 500ml HSW-100 SIEDLCE FV http://www.elektrovip.pl/pol_pm_WURTH-BIALY-SMAR-POLSTALY-500ml-HSW-100-SIEDLCE-FV-36601_1.jpg
  12. Lepiej sprawdz w jakim stanie masz swiatlowody w ringach. Jak sa upalone, to nawet te chinskie wynalazki ci nie pomoga.
  13. Funkcja REST bedzie sie wlaczala nawet jesli pompa jest uszkodzona. To nie jest wyznacznik faktu naprawienia tej usterki.
  14. @choina Pod zadnym pozorem nie podawaj im numeru konta! Do momentu kiedy zdecydujesz, ze satysfakcjonuje cie wycena, albo zlecasz naprawe bezgotowkowo w warsztacie. Jak im podasz numer, to przeleja ci "kwote bezsporna" w ciagu 30 dni, a potem beda cie olewac!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.