Skocz do zawartości

qwojtas

Zarejestrowani
  • Postów

    98
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Ford transit
  • Lokalizacja
    london

Osiągnięcia qwojtas

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. qwojtas

    AutoHex

    NIe lubie promowac ani oczerniac zadnego sprzetu bo zaplacilismy za nie pelna cene wiec to nie moja sprawa. Na moja opinie, rowniez, nie ma wplywu nic co wypisuja na forach. Jako ze uzywamy - miedzyinnymi - Bmw explorer ( orignal) oraz Autohex2 moge przedstawic jak to wyglada w praktyce. Bmw explorer (ori) Oprogramowanie jest przestarzale wolne i czesto sie zawiesza. Trzeba restartowac, reinstalowac itd. Rozne wersje Windowsa nie przynosza rozwiazania. Urzadzenie nie posiada zadnych adapterow, wszyskto musisz zrobic samemu ( nic trudnego, ale nie tego oczekuje za taka kase) Za malutka przesylke musisz zaplacic dodatkowo 200euro ale to kropla w morzu :). Musisz uzywac dongle zeby odpalic program, az sie boje zapytac o cene kiedy go zgubimy :) Do modyfikacji ECU w boot mode musisz dodatkowo dokupic ECU explorer za jakies 1000 euro Pod wzgledem flaszowania(downgrade) CAS3 gorszy niz CGDI czy VVDI. Przerywa bez powodu albo zwycznajnie robi crash. Skanowanie modulow w F serii to jakies 20min i nie jest powiedziane, ze sie nie zawiesi pod koniec:) Zerownanie licznika przez OBD - nie polecam czyba ze masz kopie zapasowa. Np MINI 2009 nie potrafil poradzic sobie ze starsza wersja CAS 923xxx i wymazal kompletnie zapisane wartosci, jednak zwykle urzadzenie do licznikow szybko to naprawilo wiec obylo sie bez wyciagania CAS...uffff :):) Zerownanie licznika w F serii roznych modulow - loteria ECU ISN - przez OBD bardzo podobna lista jak autohex i wszyskto dziala ok. ISN boot mode - bardzo podobna lista i wyglada, ze daje mozliwosc szerszej edycji eeprom, jednak nie zrobisz tym na razie MEVD1723 oraz EDC17CP45. Autohex robi to w 1 min. Reset FEM/BDC czy 8HP - zadnych zastrzezen chociaz Autohex robi FEM zupelnie innaczej niz pozostale urzadzenia. ECU Flash przez OBD na najnowszych sterownikach - Autohex na razie tego nie robi. Wbudowany kalkulator do CAS czy FEM pozwala szybko i sprawnie zmienic sporo wartosci. Bardzo latwa nawigacja po programie. Update za darmo nie ma zadnych subskrypcji. Jednak nowe funkcje troche beda bolec :) Zdecydowanie dla zaawansowanych uzytkownikow poniewaz pomoc wcale nie istnieje. Nawet szkoda czekac na odpowiedz. :) Autohex 2 Oprogramowanie jest intuicyjne chociaz na poczatku ciezko sie odnalezc. Musisz placic roczna subskrybje $350 albo $750 w zakeznosci pakietu. Malo funkcji serwisowych w diagnostyce. Do wszystkiego potrzebne podlaczenie internetu. Bardzo szybka i nowoczesna maszyna. Zupelnie co innego niz B. Explorer dlatego ciezko je porownywac. W wyposazeniu wszystkie wymagane adaptery wykonane z dobrej jakosci materialow. Najlepszy wybor dla poczatkujacych. Pomoc na skypie nigdny nie zignoruje ani jednego pytania. Pomoga ci przez teamviewer jesli potrzeba. 98% Bmw E series - kompletnie bez kluczy - zrobisz calkowicie przez OBD. Cas3 - mozesz robic cookolwiek tylko sobie zazyczysz. Nie trzeba tu rzezbic recznie oprogramowania. Zmiana EWS, Power class czy ISN zrobi za ciebie aplikacja. W sumie nie przychodzi mi do glowy zadna wpadka w tej dziedzinie. Do aktualizacji oprogramowania juz prawie wcale nie uzywamy ISTA P bo Autohex robi to samo tylko, ze wiele szybciej. Firma wypusicla nowy programmator HEXprog. Tanie urzadzenie a potrafi wiele. Przeszedlem juz przez chyba wszystkie mozliwe programatory do CAS 4 ale to bije je na glowe. Wbudowany kalkulator pozwoli ci zmienic wszysko co potrzeba na wszystkich sterownikach CAS. Bardzo szybki, niezawodny, wyskokiej klasy materialy. Niestety jest to nowe urzadzenie i jeszcze ma wiele bledow, ale autohex jest tego swiadomy. Na chwile obecna to dwa najlepsze urzadzenia do BMW dla warsztatow przerabiajacych wiele aut.
  2. Din Przeciez masz wszystko co potrzebne do naprawy FRM. Prosty temat :cool2:
  3. Witam. Lokalizacja: **dolny slask. Oferuje: **klucze - wszystkie BMW - oprocz G serii - wszystkie klucze zgubione łączone z bezinwazyjnym otwieraniem. **klucze - pozostale marki - Merc, Jaguar itd **zegary - wymiana, naprawa, 6WB, 35160WT i inne - rowniez G seria (35128WT) **zegary - wszystkie pozostale marki - glownie nowe auta. **sterowniki - wymiana badz naprawa - DME, FEM/BDC, FRM, STACYJKA, CAS, EGS blokada i inne. Uzywam: **Autohex, Bmw Explorer oraz duzo innych. Dostepnosc do konca listopada w PL pozniej UK.
  4. Witam. Na stale mieszkam w UK oraz zajmuje się elektroniką samochodową, głownie BMW i Mercedes. Jako, ze wkrótce przyjeżdżam do Pl na chwile to pozwolę sobie wstawić to ogłoszenie. Oto niektóre z fajniejszych oferowanych usług: • Klucze - Kodowanie, wymiana, naprawa – Bmw / Mercedes auta od około 2000 -2017 - Bmw wszystkie modele E oraz F seria. Każdy rodzaj CAS włącznie FEM/BDC. - Naprawa, wymiana używanego CAS albo EZS czy blokady kierownicy. • Usługi Licznikowe – BMW od około 2005 do 2017 wszystkie modele. Usługa może być przeprowadzona przy użyciu brokera albo bez - wedle życzenia klienta. - Resetowanie BMW CAS4 oraz kluczyka np.: F01; F06; F10; ( bez emulatora) - Resetowanie BMW FEM/BDC oraz kluczyka np.: F20; F30; F32; X25 ( bez emulatora) - Adaptacja rozszerzonych zegarów ( 6WA/ 6WB czy również M-serii ) • Liczniki sa dostępne dla większości marek aut osobowych oraz dostawczych do 2017 roku • Wymiana modułów silnika oraz innych głownie przez OBD dla E oraz F serii. • Reset automatycznej skrzyni biegów w celu ponownego zaprogramowania w innym aucie - BMW E/F (6HP-8HP) • Aktywacja BMW apps – wymagana jednostka professional ( CIC, NBT, NBT_EVO) • BMW Carplay – NBT_EVO • Aktywacje nawigacji bez potrzeby używania emulatorów (generacja FSC) • Sprzedaż kodów FSC. • Kodowanie • Aktualizacje • Programowanie. Region: dolnośląskie Osoby zainteresowane prosze o wiadomosc poprzez forum. Dzieki
  5. Digiprog jedno z najlepszych urządzeń do naprawy / wymiany licznika która została sklonowana przez kilku chińskich producentów. Digiprog 4 original 6900€ ( dziala jak mówi producent) Digiprog 3 original 4500€ ( działa jak mówi producent) Digiprog 3 clone tzw. wysoka jakość (hq) ogólnie dobry sprzęt, nie zadziała albo uwali 20% aut. Digiprog 3 normalna jakość ( tani) uwali bądź też nie zadziała na ok 40% aut. Oprócz tego awarie płyty głównej wyświetlacza w czasie pracy to nic zdumiewającego. Decydując się na clona proponuje znaleźć zaufanego sprzedawcę. Jeśli chodzi o markę BMW to ten sprzęt będzie w miarę ok ale do około 2009 roku. Lepiej jednak używać innych rzeczy ;)
  6. Asap nie jest rozwiazaniem bo FSC z innego vinu nie bedzie przyjete albo stracisz nawigacje. Niektore emulatory umozliwiaja 6NR z automatu. Innym wyjsciem sa kody FSC wykreowane pod twoj ori vin umozliwiajace takie funkcje np NBT 006F - Satellitentuner 009C - BMW Apps 009E - iSpeech 009F - TTS 00A0 - Navigationssystem Professional 00A9 - European Map Code 00DE - Navigationssystem Professional 00E5 - M Laptimer Nie jest to jednak tania metoda. Zaleta jest, ze masz ten sam vin w calym aucie i w niektorych przypakach nie potrzebujesz emulatora :)
  7. Poziom oprogramowania '' nowego licznika'' zbyt odbiega od reszty i trzeba to ''wyrownac''. :wink: Wyslalem wskzowki na PM.
  8. Musisz zrobic flash Esys-em i wrazie koniecznosci jeszcze raz zakodowac. Prawie zawsze tak jest :cool2:
  9. Jestes z Londynu? podjedz zobaczymy co tam sie narobilo. :wink:
  10. Podjedz to Ci to zrobie. Wiecej info na private.
  11. Znalazlem cos takiego po angielsku moze warto przetestowac: If you need to program a new key or an old key in which the battery has died, this document will guide you through the process of programming the key to your car. Follow the easy steps and in a few minutes you should have successfully programmed you key! Three methods to try: Method 1: 1. Working from within the vehicle and with the doors shut 2. Turn ignition to position 1 and back to off within 5 seconds. 3. Remove the key from ignition and press and hold the unlock button for 15 seconds during this time press the key lock button 3 times within 5 seconds. 4. Release both buttons. 5. Doors will lock and unlock to show correct programming has occurred. Method 2: To do this procedure you need to have one working key and one key that needs to be programmed. 1) Get in and close all doors. 2) Turn on the ignition and turn off quickly. (No more than 5 seconds) to start the process. Next action must take place within 30 seconds. 3) Remove the 1st key. 4) Hold the key up near your left shoulder (this is so it is closer to the remote receiver antenna. 5) Hold down the unlock button and press the lock button 3 times. Release the unlock button and the doors lock which confirms the operation. 6) Quickly repeat steps 4 & 5 for key #2 etc. If it does not work, try doing the keys in opposite order. Key 2 then key 1, vs 1 then 2. Method 3: Alternate if you do not have a working remote 1. Turn key to position 1 five times very quickly 2. Remove key 3. Hold unlock button then press lock button 3 times, release unlock button. 4. If you have another key do the same button pressing within 30 seconds 5. Turn on ignition to finalise. Jesli to zawiedzie wyslij mi eeprom swojego CAS w niektorych przypadkach rowniez kluczyk. Odesle ci nowy dzialajacy kluczyk :cool2:
  12. Malo kto dotyka CAS 4 bez drogich urzadzen poniewaz bardzo latwo uszkodzic, wiec zakladaja emulatory ktore przynosza rozny efekt. Auta powyzej 2013 nie maja CAS tylko FEM i na chwile obecna nikt nie zmienii Ci tam przebiegu. Bmw explorer pokaze oraz zmieni stan licznika w pozostalych modulach.
  13. Przy każdym błędzie będziesz miał faktyczny stan licznika. Z reguły przebieg zmienia się tylko w CAS4 i zegarach. Bardzo ciężko w innych modułach. Jeśli masz auto nowsze z FEM to wtedy jeszcze trudniej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.