Skocz do zawartości

Magker

Zarejestrowani
  • Postów

    83
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było E91 Touring 325i N52
    jest F11 520D
  • Lokalizacja
    Szczecin

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Magker

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. u mnie są poduchy bez sterowania, przyczyną opisanej przeze mnie usterki mogą byc rownież zużywające się wtryskiwacze, ich zła praca w niskich temperaturach i przy "zimnym" silniku może powodować takie objawy, to co opisujesz Dziubek odnośnie "nie trzymania ciśnienia" przez konwerter objawiało by się rownież podczas jazdy na innych biegach tej skrzyni jeszcze zapytam w jaki sposób mechanik sprawdził poduszki silnika?
  2. Samochód kupiony w czerwcu zeszłego roku, usterka uwidoczniła się w okresie zimowym w niskich temperaturach. Z tych względów nie wiem czy była od początku zakupu tego auta.
  3. Ciekawa i zarazem wkurzająca sprawa z tą skrzynią, przypuszczam że usterka jest częsta przy tym typie skrzyni 8HP i określonym przebiegu km samochodu. Zastanawiające jest to że do tej pory nikt nie opisał rozwiązania tego problemu zarówno na forach polskich i zagranicznych (przynajmniej ja nie znalazłem). Hah, może ktoś zaryzykuje demontaż i weryfikację zużycia elementów skrzyni, są chętni? :)
  4. Witam ponownie, wymieniłem olej w skrzyni biegów bo juz się należało i ..... d.u.p.a. Jest minimalna poprawa, ale minimalna. Stary olej był juz do wymiany, ale nie było tragedii, w misce olejowej nie było żadnych opiłków. Skrzynia podczas jazdy pracuje bez jakiegokolwiek zarzutu. Dziubek, co to za bufor trzymający ciśnienie, chodzi o sprzęgło hydrokinetyczne? Usterka nie naprawiona, w miarę czasu będę szukał dalej przyczyny.
  5. Boże co to za odpowiedz, co z niej wynika? Napisz od razy żeby lepiej nie jezdzić samochodem, wyjmować akumulator w zimie do domu i parkować na górce żeby jak nie odpali było łatwiej uruchomić. Chłopie wszystko ma śmigać w każdych warunkach, przy zimnym i rozgrzanym oleju, silniku itp itd!! Bardzo mnie zmęczyłeś tą wypowiedzią, zero konkretów!!! Jutro spróbuje sprawdzić poduchy, zobaczymy.
  6. odpada, klocki przód i tył wymienione niedawno, według mnie brak zależności
  7. wiem, jutro sprawdze przebieg 145tyś km, mam do wymiany olej w skrzyni, czy to moze byc rowniez przyczyna?
  8. Witam, od jakiegoś tygodnia mam problem, przy zimnym silniku, wyłączonym systemie auto start/stop i włączonym automatycznym hamulcu ręcznym AUTO H przy podjechaniu np pod czerwone światło samochód zatrzymuje się załącza się hamulec AUTO H ale silnik dostaje drgań i lekko zaczyna lekko stukać, mam wrażenie jakby pomimo automatycznego hamulca napęd pchał cały czas pojazd. W tym samym czasie cały czas na AUTO H przerzucam skrzynie w tryb P parking i silnik pracuje normalnie. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów czyli po osiągnięciu odpowiedniej temperatury silnik w takim samych warunkach na postoju np na czerwonym świetle pracuje bez problemu tzn nie szarpie i nie stuka. Skrzynia w każdych warunkach pracuje normalnie, nie szarpie itp. Czy ktoś z Was mial podobny przypadek, co może być objawem tej usterki?
  9. konkretna odpowiedż, dzięki za pomoc
  10. Dzisiaj usłyszałem dziwny odgłos z okolic rozrządu, nie brzmi on metalicznie, bardziej jak rolka paska wielorowkowego (wiem ze w tym miejscu jej nie ma). Słychać to w miarę cicho i na razie bez jakiej tragediI. Po wizycie w znanym szczecińskim warsztacie (prawie ASO) stwierdzono ze odgłos jest rzeczywiście dziwny, średnio podobny do zużycia elementów rozrządu, ale niestety wydobywający się z jego okolic. W związku z tym moje pytanie czy przed ostateczna decyzja o wymianie rozrządu sprawdzić jeszcze jakieś elementy silnika? Druga sprawa, proszę o info jakie części należy wziąść pod uwagę przy wymianie rozrządu (chodzi mi bardziej o uszczelki, pompę, kolo zębate itp). No i ostatnia sprawa czy zamienniki typu SWAG itp są odpowiednie czy raczej kupować orginal w ASO.
  11. Sprawdzalem, w serwisie twierdza ze zadnej konkretnej historii nie ma, tzn zadnych większych napraw itp. Z odczytu kluczyka w grudniu zeszlego roku lub na początku tego podany przebieg przez sprzedajacego zgadza się. Załóżmy ze samochod jezdzi w polsce ok 2 lat i przed przywiezieniem z Niemiec miał ok 200 tyś km, gościu cofa licznik o 100tys jedzie do serwisu robi jakiś przeglad i podaje przebieg 100tys. Czy odczyty z klucza beda zawsze od nowosci tego samochodu czy można zrobic jakis walek i cofnąc licznik zeby w serwisie bylo widoczne ze zamiast 200 tys samochod ma ponad 100tys km?
  12. samochód jezdzi w kraju od 2 lat, jest w ciąglej eksploatacji jako drugie czy trzecie auto w rodzinie, zdjecia miał, ale po takim czasie twierdzi że ich nie znajdzie
  13. witam, przymierzam sie do F11, zaciekawilo mnie to ogloszenie http://allegro.pl/show_item.php?item=6154383613#e62d0fcb00 nr VIN: DU53096 fabrycznie bez pakietu zewnetrznego M, ale sprzedajcy twierdzi ze po malej stłuczce dołożyl zderzaki i progi, lakierowane były blotniki oraz maska, szyby, chłodnice nie ruszone oryginalne. Podana cena do negocjacji. Przebieg ok 126 tyś po odczycie z kluczyka w serwisie powienien się zgadzać. Brak książki serwisowej. Czy ktoś z Was ją ogladał i coś powie na temat jej stanu. Ze Szczecina do Białegostoku mam sporo km dlatego zastanawiam się nad jazdą. Może ktoś z tych okolic jest w stanie mi pomoc poprzez oglądnięcie samochodu i jakąś opinie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.