Skocz do zawartości

jarson83

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    ...

Osiągnięcia jarson83

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. jarson83

    Sprzęgło 525 TDS???

    Będę montował kompletne sprzęgło, czyli dwumas, tarcza , docisk.
  2. Wracam do tematu. Jeżdziłem dzisiaj cały dzionek autkiem i o dziwo nie było żadnych wibracji. Przejechałem sie niedawno i znów sie pojawiły. Dziwna sprawa...
  3. jarson83

    Sprzęgło 525 TDS???

    Witam. Posiadam Bmw e34 525 Tds z 1996 roku w którym zamierzam wymienić sprzęgło. Chodzi mi o dwumasę, tarcze, docisk. Czy do E34 będzie pasować sprzegło od e36, e39, czy e38? Pozdrawiam
  4. Myślę że u Ciebie to może być dwumasa. U mnie przy gaszenie też jest metaliczny dżwięk i zatrzęsie silnikiem. Jak wciskam sprzęgło podczas gaszenia nie ma tego. Nie mam teraz czasu ale niedługo odstawie auto na parę dni do mechanika i niech ogarnia wszystko. Sprawdzę świece żarowe, wtryski, napęd. Zakładam przelot, chipa, letni felunek i latamy:)
  5. Dokładnie tak jest. Trzęsie całą budą. Jak juz sie porządnie rozgrzeje wibracje ustępują ale z okolicy skrzyni biegów dochodzi dziwny metaliuczny dżwięk. Podczas gaszenia jest także charakterystyczny metaliczny odgłos.
  6. Nie sprawdzałem luzu ale jak odpale samochód to na zimnym silniku telepie nim przez jakiś czas. Po nagrzaniu ustaje ale gdy auto chodzi na biegu jałowym słychać spod auta metaliczny dżwięk.
  7. Czy przy dwumasie jadąc i wrzucając na luz tez powinno telepać autem? Ja obstawiam u siebie dwumas bo odywa mi sie juz od jakiegoś czasu. Koła wyważałem, zawieszenie mam ok także moze to jest przyczyna.
  8. Będę miał chwile wolnego to porobie wszystko po kolei zaczynając od najtańszych rzeczy:)
  9. Witam. Posiadam Bmw e35 525 TDS Touring z 1996 roku. Powyzej 100 km/h zaczynaja sie wibtacje. Ustaja troche powyżej 130 km/h. Dodam że odzywa mi się dwumasa. Wibracje sa podczas jazdy na biegu jak i na luzie. Koła wyważone. Pomóżcie co to może być. Miał ktoś podobny problem? Pozdrawiam Jarek
  10. Witam. Czy do opon typu run flat potrzebne są specjalne felgi czy standardowe. Chodzi mi o felgi stalowe. Pozdrawiam Jarek
  11. Pompę wymieniałem niedawno. Ustawiłem dawke paliwa i kąt wtrysku i dalej cos jest nie tak, Sprawdzę co napisałeś. Dzięki
  12. Witam. Ostatnio zaczęły się problemy z moim tds-em. Ciężko odpalał na zimnym i ciepłym silniku przez co padł akumulator. Ustawiłem kąt wtrysku i dawkę i jest ok. Teraz autko zaczęło tracić moc na nierozgrzanym silniku. Gdy jest zimny to nawet powyzej 2 tyś nie jedzie. Jak sie rozgrzeje i go przegonię to wszystko wraca do normy. Co to może być? Czy mieliście podobne problemy? Pozdrawiam Jarek
  13. Witam. Jestem na etapie poszukiwań Bmw E34 Touring. Szukam i szukam w necie ale nie mogę znalezć jak sprawdzić nie podnosząc auta jakiego typu jest tylne zawieszenie w aucie. Czy jest na poduszkach nivo ? Proszę o pomoc. Pozdrawiam Jarek
  14. Witam. Jestem nowy na tym forum i serdecznie witam wszystkich użytkowników. Byłem kiedyś szczęśliwym posiadaczem Bmw E39 525 TDS z 1999 roku. Niestety z powodów finansowych musiałem autko sprzedać czego bardzo żałuję. Teraz pragnę powrócić do ulubionej marki z tym że chce kupić Bmw E36 2.5 tds w kombi lub E34 Touring z tym samym motorem. Oglądałem już kilka sztuk i jak zwykle wracałem z niczym. Identyczna sytuacja miała miejsce gdy szukałem swojej e39. Bardzo proszę o ocenę tego autka. Może ktoś je zna lub zna właściciela lub je oglądał. Po rozmowie z właścicielem zapewnił że do zrobienia jest stacyjka oraz czasem falują obroty. Podaje link do ogłoszenia: http://moto.allegro.pl/bmw-e36-325tds-pelen-m-pakiet-touring-i2048579346.html Pozdrawiam Jarek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.