M47N2 ? 163KM? Wtedy masz rozrząd od frontu, więc wymieniasz napinacz i dwa łancuchy, do tego wypadałoby wymienić ślizgi łancucha x4, niby jeśli nie są popękane/uszczerbione to nie trzeba ale każdy kosztuje ok 30zł, a przecież nie mamy ochoty tam zaglądać drugi raz. Pompa wody nie jest na rozrządzie, ale jeśli zdecydowałeś też wymienić to spoko. Ja rozrząd wymieniałem sobie sam i wymieniałem też koło zębate pompy wysokiego ciśnienia - 170zł OE, ale u mnie był zerwany łancuch i ząb był ukruszony. Z tego co slyszałem kilka razy od różnych "fachowców" - nie wiem bo sam nie widziałem, w tych które maja 177KM (ale to raczej jest N47) to koło zębate i wał to jeden element i dopiero tam trzeba wymieniać cały wał. Nie bardzo chciało mi sie w to wierzyć i teraz jak porównuje M47N2 z N47 to ten drugi też ma koło zębate ściagane. Jak coś to pytaj, jeśli coś bede wiedział to pomoge.