Skocz do zawartości

kkx5

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    5 686
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    17

Ostatnia wygrana kkx5 w dniu 6 Kwietnia

Użytkownicy przyznają kkx5 punkty reputacji!

O kkx5

  • Urodziny 04.03.1975

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Jest: kilka
    Bylo: wiecej niz kilka
  • Lokalizacja
    Pl, Uk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kkx5

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat

Najnowsze odznaki

69

Reputacja

  1. Wykodowane->odlaczona kostka=brak bledu. Zakodowane->podlaczona kostka=brak bledu. Wykodowane->podlaczona kostka=blad. Zakodowane->odlaczona kostka=blad.
  2. Inny program. Btool zle pokazuje i nie mozna sie nim podpierac.
  3. To znaczy ze ktos je wykodowal, musisz podjechac do kogos kto przekoduje modul airbag do poziomu fabrycznego. Oczywiscie moze to oznaczac ze wyskocza kolejne "kwiatki".
  4. Oct w n46, sadzilem ze duzo widzialem. Sorki ale tu masz opierdol, wez to wszystko zdemontuj, nie znasz zasady dzialania tego silnika. Mala uwaga. Pisz tak, aby ktos mogl zrozumiec co napisales.
  5. Dobrze, wyglada na rozpiecie swiatlowodu. Przy wymianie frm musiales zdemontowac osone nad pedalami, tam jest taka kwadratowa kostka, zaslepka petli, sprawdz czy jest podpieta.
  6. Oddac, Wahler nie dziala. Tylko ori.
  7. To jest kostka zaworku pneumatycznego egr (klapy bypass). Sterownik silnika nie informuje o tym tzw "czekiem" ale blad sie loguje w pamieci ecu.
  8. Po co to dalej ciagnac... Nie ma ringow, nie ma drl. Napisze raz jeszcze, nie bylo swiatel do jazdy dziennej realizowanej przez swiatla mijania/dlugie/pozycje/halogeny. Ustawa w PL (dla przykladu w DE/UK/NL jej nie ma), jest dla uzytkownika, nie dla producenta. Koniec w tym temacie.
  9. Nie ma takiej opcji. W czasie rozpoczecia produkcji x1, nie bylo obowiazku do instalacji drl i takich swiatel to auto, jak tez wszystkie z tych lat e60/90/84 itp nie posiada. To ze cos sie wam nie prawidlowo wlacza, mnie nie interesuje, przekodujcie auta do std i juz nic nie bedzie. Przelacznik swiatel musi dzialac jak producent zalozyl: A: nie ma prawa nic sie zapalac w dzien 0: nie ma prawa nigdy nic sie zapalac Postojowe Krotkie Nie bylo zadnego fistaszka do odznaczenia na navi. Ta opcja zostala wprowadzona pozniej gdzie lampy dostaly nie ringi, tylko ringi z drl, a pozniej zostalo to ponownie ukryte aby nie bylo mozliwosci wylaczenia drl z menu navi. Mam to bardzo czesto u klientow po naprawie frm. Koduje tak jak powinno byc i sa tel ze nie ma swiatel w dzien na A. Swiatla do jazdy dzienniej zawsze, od samego poczatku ich stosowania w bmw, sa realizowane przez dostosowane (nie wszystkie sa) ringi. Nie bylo nigdy drl realizowanego przez krotkie, dlugie, kierunki, przeciwmgielne i co tam sobie jeszcze nie wymyslicie.
  10. No co wy. Swiatla dzienne to swiatla dzienne czyli ringi. Ktos to w tej x1 zakodowal a tego byc nie powinno. Swiatla na A w dzien powinny gasnac a zapalac sie tylko po zmroku. E84, bez ringow, nie ma swiatel dziennych. Nie istotne co sobie w navi klikamy. Nalezy wrocic do ustawien fabrycznych, przekodowac frm oraz navi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.