Skocz do zawartości

kkx5

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    5 729
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    20

Ostatnia wygrana kkx5 w dniu 1 Maja

Użytkownicy przyznają kkx5 punkty reputacji!

O kkx5

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Jest: kilka
    Bylo: wiecej niz kilka
  • Lokalizacja
    Pl, Uk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kkx5

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat

Najnowsze odznaki

76

Reputacja

  1. kkx5

    BMW E90 2005r.

    W internecie mozna znalezc cala mase glupot lacznie z tym co napisales odnosnie aktualizacji.
  2. kkx5

    BMW E90 2005r.

    Moze warto sie cofnac, troszke nie pasuje aby inny poziom powodowal braki komunikacji pomiedzy dde a ihka. Dzialalo przed, nie dziala po, szukaj problemu w ihka, nie w dde.
  3. kkx5

    BMW E90 2005r.

    Jesli masz na drzewie, isty, ihka na zielono badz pomaranczowo to znaczy ze dziala.
  4. kkx5

    BMW E90 2005r.

    Podstawowa zasada brzmi, pewnie o niej nie wiedziales, nigdy nie flashuj ihka, mozesz kodowac ale nie programowac. W wiekszosci przypadkow sie wywala. W ihka nie ma nic aby ja flashowac. Rada: winkfp to bardzo mocne ale stare narzedzie pracy, omija wszystkie zabezpieczenia. Jesli nie musisz (zmiana modulu z innego auta i nie masz wyjscia a kodowanie nie wystarcza) to nigdy go nie uzywaj.
  5. Mnie fascynuja te osoby co wskakuja w dzial silnikow, o ktorych, nie maja pojecia. Ma b47 ale chlapnie jak dziecko o podtlenku w egr, a tu nazwie inzynierem, wchodzi w polemiki z osoba, jak ja, ktore w tym siedza, cos wiedza, maja ochote jeszcze sie tym dzielic na forum. Nie wie ze silnik b48/b58 pracuje w zupelnie innych warunkach jak jego diesel i trapia go totalnie inne problemy ale co tam ten Janusz moze wiedziec wiecej niz on sam. Zejsc Panowie na ziemie. Sa osoby na tym forum, ktore znaja sie na mechanice wiecej niz wy sami i nalezy im podziekowac za to ze chca sie wlaczyc do tematu. Tyle z mojej strony. Wystarczy.
  6. Ciebie nie bede oswiecal, za duzo juz takich bylo, po sposobie wypowiedzi wnioskuje ze jestes jednym z tych co nic nie wiedza ale chca cos tam sobie na forum udowodnic chca, nie ma tresci, jest tylko proba zaczepki, jak w ostatnim zdaniu. Z profilu wynika ze masz 2.0d wiec nie wiem po co tutaj sie udzielasz....
  7. Teraz stalo sie to bardziej sensowne. Chec poprawy stanu silnika, to zawsze na plus. Jesli moge sluzyc porada, nie baw sie w hybryde, zrob program i bedziesz zadowolony, wtryskow nie czysc, przynajmniej mechanicznie, tylko zapchasz kanaliki, po wyjeciu, wstaw je, na pare godzin, do sloika z jakims preparatem do mycia silnikow.
  8. Czasami lepiej nie komentowac niz robic z siebie... reszte sobie dopisz.
  9. Hmm. No dobra. A masz na pin1 do tej bialej kostki podlaczony pin 3 z comfort?
  10. Nie mozliwe abys mial to jako ori... W cabrio?
  11. W coupe tak, masz ten modul z aukcji ale w cabrio jego nie ma, leci prosto do lusterka.
  12. To moze byc to. Pin 3ci w module comfort leci na pin 7 do lusterka wewnatrz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.