Skocz do zawartości

xavier666

Zarejestrowani
  • Postów

    131
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia xavier666

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. xavier666

    Tryb awaryjny skrzyni.

    a gdzie jest umieszczona ta kontrolka od trybu awaryjnego skrzyni :)
  2. xavier666

    Problem z radiem!!!

    miałem podobny problem pare lat temu - ale grała tylko jedna strona po włączeniu zapłonu i od razu głośno. nie trzymał ustawień w ogóle. później samo dawało nagle czadu i się ściszało - wg, mnie to padnięty procesor. lepiej kupić inne radyjko niż to dawać do 'remontu' :) pozdrawiam,
  3. Tyre puncture - oznacza że wykryto "dziure" w oponie. Z tego co piszesz, jeśli onony są nowe to czujki odbierają złe dane - albo wymiana czujników, albo reset kompa. Zgaduję bo nie mam czujnikow przebicia.
  4. proponuje Ci następujące rozwiązanie, jeśli nie chcesz wyciągać oryginalnego radyjka. zastosuj adapter (dostepny na ebay.com) do podłaczenia radyjka tak aby chodziło sterowanie z kierownicy albo jakieś radyjko z pilotem i zamontuj je w schowku lub pod siedzeniem. widziałem takie rozwiązanie i jest całkiem przyjemne. co do basu - przy nieoryginalnym radyjku masz wyjście na wzmacniacz. jeśli masz woreczek na narty instalujesz jeden, albo dwa suby w bagażniku i powiem tak - gra jak malinka. miałem tak zainstalowane (podobnie) z poprzdniej bumie i grało bardzo ładnie. teraz już mam w nowej zainstlowany system DSP i musze powiedzieć.... to dopiero jest muza... polecam zdecydowanie.
  5. koledzy, dlaczego wszyscy sie upierają na instalację gazu w swoich autach. no, wiadomą rzeczą jest że to oszczędność, ale... np. nie kojarzę w ogóle myśli instalujących gaz w silnikach 3,5 albo 4,4L! jesli cie nie stać na paliwo kup mniejszy silnik albo ekonomiczniejsze auto. no, ale nie chcąc urazić co niektórych kolegów - zwolenników LPG, każdy ma swój gust. pozdrawiam serdecznie i zwolenników i przeciwników LPG
  6. na dolnym pasku obok przycisków podgrzewania foteli i innych systemów kontroli masz przycisk z czymś a'la szybą i roletą. u mnie to działa tak, że nacisnę raz i wysuwa, drugi raz i chowa. jeśli tak nie działa, to za chiny nie wiem dlaczego. coś elektryka szwankuje? może silniczek rolety?
  7. kolego, zaraz zrobię Ci fotke moich bezpieczników (E39) i schemat niemiecki z opisami.
  8. dzięki koledzy, skorzystam z podpowiedzi i zawrócę pewną część ciała pewnej osobie ;)
  9. tak dokładniej to pytałem o następującą rzecz. w oryginalnym radiu bez monitora jest przycisk do sterowania DSP, natomiast nie spotkałem jeszcze monitowa 16:9 nie widziałem takiego przycisku, w związku z czym urodziło mi się pytanie, czy będę mógł sterować DSP z poziomu monitora.
  10. zauważyłem że część kolegów nie daży sympatią anten na magnes ze względu na nieodporność na duże prędkości. ja w swojej buni mam taką właśnie antenkę - montuje ją na tylnej klapie bagażnika kabelek wyciągając zaraz za szybą i jeszcze nigdy w życiu mi nie spadła - gwarantuje - do 250km/h wytrzymuje. a jeśli odpadnie wypinając się z kabla... cóż, zostanie na drodze ;)
  11. dokładnie tak jest, może za mało wprawy jeszcze w obsłudze automatu - czasami ten hamulec niejest dociśnięty do końca i wtedy potrafi nieco szarpnąć. ale dzięki za odp. - teraz jestem spokojniejszy :lol:
  12. kolego, z obrotami bym się nie zgodził - ja mam 540 4.4L E39 która nigdy nie widziała gazu i nie zobaczy i również na jałowym mam ok. 400-450rpm. żadnych problemów z przyśpieszaniem, reaguje na pedał błyskawicznie. więc zegary wcale nie musiały być rozbierane.
  13. u mnie podobnie przy silniku 4.4 - minimum na trasie jakie udało mi się uzyskać to ok. 11-12L, w mieście przy normalnej jeździe ok. 20. zaznaczam, nie nogą emeryta, czasami sie wdepnie, ale końcu po to jest ten silnik ;)
  14. Witajcie forumowicze. Poszukałem tu i ówdzie - również na forum info o skrzyni biegów automat, ale jak wiele postów tak wiele różnych opinii na jej temat. Ja mam jedne proste pytanie jako że jest to moje pierwsze auto z automatem. Silnik 4.4 skrzynka 5 biegowa rok '97. Czy to normalne że po przełączeniu na tryb R czuć lekkie szarpnięcie i nie zawsze tylko czasami? Czy to czas na wymiane oleju (nie poruszam wątku wymiany). Zaznaczam że biegi trybu D zmienia płynnie bez jakichkolwiek problemów. Z góry dzięki za odpowiedź.
  15. xavier666

    centralny zamek

    problem okazał sie prosty do rozwiązania, ale nadal nie qmam dlaczego tak się stało. mianowicie wystarczyło wyjęcie bezpiecznika nr 27 , próba zaryglowania drzwi (oczywiście nieudana) i włożenie go ponownie na swoje miejsce. zamki chodzą bez najmniejszych problemów. dlaczego tak sie stało tego juz nie wiem. pozdrooweczka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.