Skocz do zawartości

golob_

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 116i 2005
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia golob_

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. To właśnie pytałem czy tak się da wyłączyć :) faktycznie przed chwilą sprawdziłem przycisk PDC wyłącza czujniki po ich aktywacji, to mi wystarczy. Także zwykły moduł zakładam i tyle.
  2. ok, czyli prościej mi będzie dokupić kupić moduł uniwersalny, niż walczyć z oryginałem.
  3. ok dzieki, znalazłem w necie sporo instrukcji montazu do modułów uniwersalnych do BMW, podłączenie jest łatwe. Mam oferte do kupienia oryginalny hak z oryginalnym modułem i myślę jak ten oryginalny moduł podłączyć. Tam tylko moduł i ucięta wtyczka i żadnego schematu.
  4. wpinanie się z takiej wiązki uniwersalnej do PDC jest proste? zwyczajnie jakiś dedykowany przewód do podpięcia gdzieś przy sterowniku PDC?
  5. Dzięki za odpowiedź. Jedyny minus jaki widzę przy module uniwersalnym to czujniki parkowania, wydaje mi się że te uniwersalne allegrowe moduły nie mają wyjścia i możliwości deaktywacji czujników. Czy czujniki tylne można wyłączyć z poziomu idrive (auto mam 2 dni więc nie ogarnalem jeszcze tego)? Wtedy nie byłby to problem z czujnikami, poprostu bym je wyłączał przy zamontowanym haku.
  6. Witam, Chce zamontować oryginalny hak holowniczy wypinany, zwykle sprzedawcy oferują haki z oryginalnym modułem, ale jest tylko moduł i wtyczką z uciętą wiązką. Czy dysponuje ktoś schematem podłączenia tego modułu? Czy mimo modułu konieczne będzie jakieś kodowanie? Czy uniwersalne moduły haka do aut z CAN też da radę podłączyć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.