Skocz do zawartości

tomek328iA

Zarejestrowani
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 328iA

Osiągnięcia tomek328iA

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. powiedzcie mi proszę czy przy akcji jest aktualizowane oprogramowanie w aucie? mam zrobiony soft i w razie ingerencji w oprogramowanie to go stracę :roll:
  2. dokładnie tak Panowie , o taką opcje mi chodzi. Dobrze szukałem, że OE nie ma niestety na tylną szybę? z nieoryginalnych, ale kompletnych znalazłem jeszcze coś takiego: https://allegro.pl/oferta/car-shades-oslony-przeciwsloneczne-bmw-5-f10-10-7452528364 wygląda solidnie.
  3. akurat mi chodzi nie o rolety rozwijane, a te oryginalne wstawki , które tutaj już ktoś wstawiał
  4. Panowie, podbije temat - OE zasłonki do F10 macie może namiar? ewentualnei czy te od F11 też pasują do drzwi tylnych w F10? chodzi mi o dziecko i tak na serio potrzebuję tylko 1 sztuki na prawe tylne drzwi. Pozdrawiam
  5. czyli nie polecacie ich? sam się zastanawiałem nad wymiana oleju w skrzyni w ich zakładzie
  6. jak znajdziesz to poproszę :)
  7. powiedzcie proszę czy jest różnica w taśmie dla kiery z multifukncją i bez? tak samo przed fl i po fl? mam podobny problem, po skasowaniu błędu jeżdżę z 2 tyg i powraca.
  8. jako użytkownik 328 od 3 lat mogę zaprzeczyć temu, że normalne jest to, że te silniki muszą brać olej - jestem przykładem na to, że nie musi ani grama
  9. okazało się, że lało się jakimś przewodem który biegnie pod/przy silniku (nie chodzi o przewody góny/dolny od chłodnicy). Dziś odbiorę auto to będę dokładnie wiedział, który to był - w każdym bądź razie nic poważnego, auto dziś wyjedzie z nowym :)
  10. Witajcie, przy ostatnim kasowaniu inspekcji po serwisie puściłem szybki test i wyświetliło mi takie błędy jak poniżej na fotach - możecie mi powiedzieć czego dotyczą? test robiony Autoboss V30 http://images67.fotosik.pl/483/f6c646f7f491c42fmed.jpg http://images69.fotosik.pl/481/e1cbc81aa1599319med.jpg rozpoznaję tylko błąd czujnika na wałku wydechowego, auto żadnych objawów błędu z czuknikiem w samym użytkowaniu nie wykazuje... jeszcze dopiszę: pali mi się kontrolka od zużycia klocków na żółto - z klockami wszytsko ok, czujniki też są. - nie wiem o co kaman... pali się poducha pasażera - problem z matą - kupiłem emulator, po podłączeniu nie paliło się przez 2 miesiące, później nagle znów zaczęło i pali do dziś, po usunięciu błędu wraca po paru chwilach
  11. odpowietrzałem i robię to co jakiś czas, nieszczelności zaglądając pod maskę nie widzę...zostawiałem karton na 2 dni pod autem i też zero śladu. Czuję, że ciężko będzie to zlokalizować, może to być pewnie jakaś mikro nieszczelność... to przelewanie wody przy dodawaniu gazu świadczy o zapowietrzeniu układu?
  12. odświeżam - zjawisko ciągle występuje... może ktoś miał coś podobnego??
  13. Panowie, taki o to problem: e46 m52tub28 w czasie jazdy po mieście zapaliła się kontrolka od stanu płynu chłodniczego (żółta), obserwowałem temperaturę i jechałem dalej - zgasła po 3min jazdy (dodam, że temperatura silnika ani drgnęła w górę). Zrobiłem z miejsca trasę WWA- Radom i prędkością przelotową 150km/h, nie zapaliła się kontrolka, ani razu. Po paru godzinach spędzonych w WRA przed odpaleniem sprawdziłem poziom płynu (na zewnątrz było -4, auto stało z 5h, było zimne) i pokazało, że płynu jest mniej niż powinno...nie dolewałem tylko zakręciłem i z powrotem trasa z podobną prędkością. Już w WWA zapaliła się żółta kontrolka i znowu zgasła po 3 min. Temperatura oczywiście ani drgnęła. Przyjechałem do domu, zostawiłem na noc auto, rano sprawdzam i pokazuje normalny poziom płynu...kulka od pływaka nad otworem...ogrzewanie na postoju mam słabe, dobrze grzeje pod obciążeniem. Nie dolewałem płynu w WRA z prostego powodu - kontrolka zapaliła mi się pierwszy raz w historii jakieś 3 tyg temu i wtedy spanikowany zajrzałem do zbiorniczka i było pusto - dolałem z litr płynu i obserwowałem przez kolejne 3 tyg i miałem wrażenie, że raz pływak był z 2cm niżej, raz wyżej, zależnie od dnia. Wtedy myślałem, że skoro kontrolka się zapaliła to mam gdzieś wyciek płynu - dlatego chciałem teraz zaobserwować czy zapalenie się kontrolki jest wynikiem ubywania płynu, ale jak zaobserwowałem płyn rano był! Wygląda trochę na zapowietrzenie układu, ale czy sam mógł się od tak zapowietrzyć? może jednak być gdzieś wyciek? kolor płynu jest lekko rudawy/brązowy, przezroczysty. Auto ma moc jak powinno(w pełnym zakresie), nie kopci, oleju nie ubywa, ani nie przybywa ani grama, pod korkiem też żadnego szlamu, przewód wodny górny ma wyższą temperaturę niż dolny (ale są ciepłe oba). Co może być przyczyną?? płyn na pewno jest już stary, ale jeżeli powodem może być wyciek to trzeba go najpierw zlokalizować przed wymianą, jednak sam nic nie dostrzegam pod maską (zresztą tak jak wspomniałem wyżej - zapalanie kontrolki występowało i jak sprawdziłem jeszcze na ciepłym to płynu było mało, a po nocnym odpoczynku auta ilość płynu się zgadzała...czeski film) Dodam jeszcze, ze na postoju na rozgrzanym motorze jak wkręcałem auto w średni przedział obrotów to słychać było przelewanie wody, bulgot może, tak jak by się coś otworzyło z wodą (dźwięk siedząc w środku dobiega bardziej z okolicy środka deski/podszybia), coś w ten deseń. Ktokolwiek?
  14. podłączony jest tak jak powinien, w weekend kumpel ma wykasować błędy i zobaczymy czy zniknie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.