Skocz do zawartości

krzysztof.sly

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 320 vanos 1994

Osiągnięcia krzysztof.sly

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Nie wiem czy to dobre miejsce no to jedno pytanko ale proszę obeznanych o szczerą odpowiedź: ile maksymalnie mogę podać bar (kompresorem eaton m62) bez odprężania jednostki m52b28TU.
  2. Sorka, że po takim czasie ale lepiej późno niż wcale. Tak potwierdzam cała sytuacja była spowodowana przez "jeża"
  3. Titansilber metallic 354/7
  4. Pacino20 a mógłbyś Ty rozwinąć swoją wypowiedź ?
  5. Pacino20 a mógłbyś Ty rozwinąć swoją wypowiedź ?
  6. A mi dokładnie chodzi o kolor, którym jest malowana komora silnika a nie karoseria :)
  7. Kolor karoseri różni się od tego w komorze silnika. Kolego pod numerem vin są jakieś oznaczenia? Nic tam takiego nie widziałem
  8. krzysztof.sly

    E46 328 kolor lakieru

    Witam. Mam pytanie czy jest gdzieś oznaczenie kodu lakieru komory silnika? Po ostatniej zabawie przyszło mi na pomalowanie dwóch elementów i potrzebuje dobrać odpowiedni kolor. Z tego tylko co widzę to jest chyba jakiś polmat
  9. krzysztof.sly

    e46 328 brak nawiewu

    Witam opowiem wszystko od początku i proszę o pomoc. 3 miesiące temu auto samo rozładowywało akumulator i wyczytałem, że to może być wina "jeża" choć z nawiewem nie miałem żadnego problemu. Poczytałem jeszcze trochę i go zregenerowałem (problem zniknął od ręki). Dzisiejszy problem jest taki, że wczoraj wchodzę do auta i całkowicie nie działa dmuchawa. Klimatronik wszystko wyświetla, przełączniki nawiewu działają tylko sam silnik dmuchawy stoi. Rozebrałem filtr dmuchawy dostałem się do silnika i coś dziwnego. Do silnika dmuchawy dochodzą dwa kable i na oby dwóch jest prąd (nie wiem czy tak ma być... chyba nie). Jak mu podam na krótko masę to silnik się załącza. Następnie dostałem się do "jeża" i na wtyczce też wszędzie jest prąd nawet przy wyłączonym zapłonie. Macie jakieś porady dlaczego nie chodzi ten nawiew? Dane auta: e46 coupe silnik m52b28tu rok 1999
  10. Ok dzięki wszystkim za pomoc. Przyczyną rozładowywania akumulatora był ten jeż.
  11. Jak do tej pory wszystko ok. Poczekam jeszcze z dwa dni i zobaczymy. Mam tego jeża nowego kupować czy próbować w jakiś sposób go regenerować?
  12. Jak narazie wyciągnąłem całkowicie tego jeża zobaczymy co będzie rano
  13. A wie może ktoś, które bezpieczniki wyłączą mi tego "jeża" ? Bo bez sensu jest kupowanie nowego jeżeli nie sprawdzę tego starego
  14. Tak tylko jeżeli to są dopuszczalne normy (nie posiadam żadnych tub basowych, cb radia, żadnych dodatkowych urządzeń, które by rozładowywały) to co w takim razie jest grane? jeżeli na noc rozłącze klemy to auto rano odpali jak zostawię podłączone to kicha. I tak samo w dzień jest
  15. Witam. Od paru dni mam taki problem, że moja e46 coupe 328 rozładowuje mi akumulator. Z początku myślałem, że to wina baterii wiec założyłem inna ale nadal to samo. Na wyłączonym silniku i zamkniętym aucie miernik ustawiony na 10A pokazuje po podłączeniu wartość 1,13 następnie spada do 0,25 a po ok minucie na 0,02 czasem do 0,01. Z tego co gdzieś czytałem to nawet te ostatnie są bardzo wysokie bo jak dobrze rozumiem to 0,02 na 10A to jest 200mA. Proszę o pomoc bo kompletnie nie wiem co robić i czego to jest wina
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.