Skocz do zawartości

Kszy

Zarejestrowani
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 328i '95
    E30 325i '85
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Kszy

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Dzień dobry, Poproszę o sprawdzenie VIN: 4USBT53544LT25298 https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-z4-bmw-z4-z-bardzo-malym-przebiegiem-ID6CbjXz.html#0c3c0614c1 Z góry dziękuję!
  2. Wygląda dość przeciętnie. Zdjęcia nie zachęcają. Na miejscu szału bym się nie spodziewał, ale jak silnik i buda zdrowe to może warto ponegocjować. Jak masz blisko to można rzucić na to okiem, jak daleko to raczej nie warto. Uuuu kolega widzę przybył do nas z 2012 roku. Witamy w 2016!
  3. Kszy

    ZAKUP e36 PORADY OPINIE

    Nr3 wydaje mi się sensowną ofertą. Auto bardzo tłuste a Groupe AIE to fachowcy. Warto się zainteresować moim zdaniem, mimo że to swap. Że szpera przepuszcza no to trudno. ZAWSZE coś się znajdzie do roboty w każdej lalce igiełce i tu ogromny plus dla sprzedającego że o tym pisze bo śmiem twierdzić, że 9/10 zainteresowanych by sie nie zorientowało że coś jest nie tak. Prawdopodobnie większości 20, 25 letnich szper przydała by się regeneracja.
  4. Kszy

    ZAKUP e36 PORADY OPINIE

    Kolego Iatnit, zalecam jednak bardzo wzmożoną czujność przy tym egzemplarzu. Zalatuje ulepem ze zdjęć i tego co tu można się dowiedzieć. Handlarz pisze 328i a to 325i po swapie o czym nie ma słowa, ze zdjęć można wywnioskować że lewy próg zgnity w okolicy wzmocnienia na lewarek i niewiele więcej. Pod maską rzeźba, brak osłony silnika, WSZYSTKIE śruby pordzewiałe, powierzchowna rdza na prawym kielichu, plastikowa osłona ze szrotu, przedni pas jakiś dziwnie podmalowany jakby ktoś rdzę malował. Brakuje naklejki informacyjnej od klimy (powinna być nad prawą lampą). Wygląda jakby stał w krzakach x czasu. Może kupili za grosze, wrzucili M52 niby B28 ale w sumie nie wiadomo i próbują ożenić za prawie 10 koła. Oczywiście może się okazać, że miał małą stłuczkę, silnik to zdrowe B28 z dobrze przerobionym kolektorem i wszystko jest OK. Ale tak jak pisałem, zalecam ogronną ostrożność i dokładny przegląd budy i przede wszystkim przedniej części auta czy nie jest to ulep. Trzymające się kupy oryginalne 328i Coupe za 10k jest praktycznie nie do kupienia.
  5. Kszy

    ZAKUP e36 PORADY OPINIE

    Przecież to gruz z silnikiem wrzuconym w stodole "profesjonalnie" w którym nawet nie wiadomo, czy temperaturę trzyma :duh: Z tego co opisujesz i co widać po tych absurdalnie skadrowanych zdjęciach to jeden wielki drut swap do upalania. Odpuść sobie bo wrzucisz w to auto 5 tysięcy a dalej będzie gruzem.
  6. Kszy

    ZAKUP e36 PORADY OPINIE

    Przecież to jakiś mega ulep, wszystko w kolorze (szkoda, że felgi i opony też na żółto nie dali), listew progowych brak, bocznych brak bo zaszpachlowane :lol: Na M3 E36 coupe przygotuj sobie 40k jak chcesz mieć coś więcej niż wspomnienie po ///M
  7. Po tych zdjęciach niestety nie da się ocenić stanu takiego samochodu. Cena jest normalna jak za sedana 325i w dobrym stanie i ciekawym wyposażeniu. Pozostaje Ci albo znaleźć kogoś na miejscu żeby obejrzał samochód albo poprosić sprzedawcę o szczegółowe zdjęcia wszystkich newralgicznych elementów żeby nie jechać w ciemno. Znafcami się nie przejmuj, a szczegółowe dekodery czasem pokazują RL przy sedanach 325i - sam takiego kiedyś miałem ;) Oczywiście nie jest to żaden angol, wystarczy doczytać rozkodowany VIN do końca...
  8. Kszy

    ZAKUP e36 PORADY OPINIE

    A nie kupiliście tych swoich aut od takiego grubawego gościa z siwą brodą, w czerwonym wdzianku? :roll: Po zdjęciach wygląda na bardzo zdrową sztukę z niskim przebiegiem i takie auta kosztują. Choć w tym wypadku brak klimatyzacji dyskwalifikował by ją dla mnie w tej cenie. Wymiana tylnych lamp to 15 minut roboty.
  9. No i cały pomysł do bani bo US M3 to takie "nieprawdziwe M" ;) I więcej jak 25 koła moim zdaniem nie ma sensu dawać skoro my w Europie mamy dostępne europejskie wersje. Jeśli chodzi o Euro M3 to chciałbym przedliftowe 3.0, miałbym nadzieje, że zakup wyjdzie 35k max ale to nie temat na ten wątek ;)
  10. O, aukcja zdjęta. Może sprzedawca czyta bmw-klub :D Albo znalazł napalonego. No nic, dzięki za pomoc, może za rok jakieś euro M3 wpadnie bo na sensowną ze Stanów to chyba nie ma co liczyć ;)
  11. Jeszcze taka ciekawostka :D 03/18/1998 SEATTLE, WA 36,000 mil State Agency PASSED EMISSION INSPECTION 03/23/1999 KENT, WA 24,000 mil State Agency FAILED EMISSION INSPECTION
  12. http://allegro.pl/bmw-m3-s50b30us-oryginal-kozak-ew-zam-i4722963848.html Że coś się z przodem działo to widać po ostatnim zdjęciu, miałem nieśmiałą nadzieję że uda się uściślić jak duży dzwon był ;) Wystrzelone napinacze też nie wróżą niczego dobrego...
  13. To ja bym poprosił o sprawdzenie takiego czegoś, może coś się znajdzie ;) (vin już sobie rozkodowałem) WBSBF9322SEH05246 Z góry dzięki
  14. . Nie wiem tylko ile takie M52 może w miare realnie przejechać kilometrów bo tutaj jest 300tys, mogę wziąść pod uwagę jakiś remont w przeciągu powiedzmy najbliższego roku, tylko pytanie jakie to koszty są by to 2.8 miało to 200km. Spokojnie jeszcze drugie tyle ;) Z tego co wiem to z reguły koło 300tys zaczyna hałasować vanos a koło 500 rozrząd. Moja ma ponad 320 na liczniku (nie wiem czy skręcony czy nie) i klekocze vanos na rozgrzanym oleju. Poza tym silnik ok, na hamowni wyszło 197km. Nie ma co się bać przebiegu bo to tylko cyferki na liczniku i niestety na naszych drogach 90% starych samochodów jakimi sa E36 ma realnie grubo ponad 300tys. Tak samo rocznik, co za róznica czy ma 17 lat czy 19...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.