Skocz do zawartości

waltere30

Zarejestrowani
  • Postów

    75
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e30,e36

Osiągnięcia waltere30

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. w zyciu wiekszej glupoty nie czytalem... co do falowania obrotow to podepnij pod kompa i bedziesz wiedzial co jest nie tak moze problem z sonda.
  2. te silniki maja juz swoje latka i jezeli nie bral ci oleju, ani nic zlego sie nie dzialo, mial moc itd. to mysle ze warto zrobic ta glowice. Choc moja rada jest taka ze przed zdjeciem glowicy zarzuc drugi pasek i sprawdz cisnienie, bo mialem juz przypadek pare razy ze po zerwaniu paska rwalem glowice i okazalo sie ze nic sie nie stalo. Pozdr
  3. kolego rozyspal ci sie rozrzad...
  4. waltere30

    E36 Nie odpala

    Sprzwadz czy masz sterowanie na pompe paliwa i czy jest iskra, bo pod kolektorami masz podlaczenie czujnika walka. Z przodu masz przy glowicy taki brazowy kabel od masy, sprawdz czy czasem nie przerwales bo moze upaliles strownik.
  5. wiesz tak na odleglosc to ciezko stwierdzic... pierw sprawdz kierownice zapal auto i zobacz czy sciaga. Bo tds-y mialy tez problmy z pompami ale to wtedy sa troche inne objawy. Zacznij od turbo, mozesz jeszcze sprawdzic egr.
  6. co do rozrusznika to moze byc wina bateri, bo jak sporo stala to mogła sie rozładować. Natomiast co do tego kopcenia, to wedlug tego co piszesz to wyglada mi to na to że przycina ci się kierownica spalin na turbo. Zobacz czy po odpaleniu sciaga do konca grucha od turo.
  7. kolego moge ci opisac jak ja odpowietrzam sprzeglo w e36: luzujesz odpowietrznik przy wysprzegliku, odkrecasz korek od zbiorniczka plynu hamulcowego a nastepnie napelniasz szczykawke plynem hamulcowym, zakladasz wezyk na szczykawke i odpowietrznik i wpuszczasz plyn przez odpowietrznik aż bedzie przybywać w zbiorniczku po czym dokręcasz i gotowe. Szczykawe to polecam z apteki za jakies 3 zl 100ml pojemnosc przydaje sie nawet do innych rzeczy w warsztacie. Pozdr :wink:
  8. Kolego palic gume to mozesz i 1.6 kwestia doświadczenia i wprawy :cool2: Zalezy tez jakie masz opony, jakie masz przelozenie na moscie...
  9. Nie ruszaj tego szkoda twojej roboty. Nie takie rzeczy widzialem w autach po zdjeciu misek. Na 1000% nic ci sie nie stanie, a taki plastik napewno ci przez smok nie przeleci.
  10. Nie wspomaga, visko jezeli jest sprawne to w zupelnosci daje sobie rade. A zalacza sie tylko jak klime zalaczysz. Pozdr
  11. no cisnienie czynnika w ukladzie to podstawa, ale mozna oszukac zeby sprawdzic czy dziala wentylator i zalaczyc klime (na wlasne ryzyko) bo mozna w ten sposob zatrzec sprezarke, ale to nie ma nic do grzania sie silnika. A w e36 jest tak ze masz visko od silnika a od klimy masz elektryczny.Pozdr
  12. Kolego wentylator zalacza sie tylko gdy wlaczysz klime po to zeby m.in zmniejszyc cisnienie w ukladzie klimatyzacji. A od silnika masz wisco, jezeli ci sie grzeje po wymianie wisco to na poczatek sprawdz termostat, elektrozawor od nagrzewnicy no i odpowietrz dobrze.
  13. no tak wiem ze ten na aukcji m42 sory nie ten link wrzucilem...chodzilo mi o ten link http://allegro.pl/silnik-bmw-1-8-is-m44-i2537341269.html
  14. waltere30

    Zmiana słupka m42 na m44

    Witam Mam pytanko odnosnie is-a mam e36 w ktorej padl motor byl m42b18, a mam na oku m44 (podaje link) . Interesuje mnie tylko sam slupek osprzet bym przelozyl od m42 wraz z deklem bo w innym miejscu jest odma. Robił może ktoś coś takiego? Da rade to zrobic? czy lepiej szukac m42? http://allegro.pl/silnik-bmw-3-e36-e-36-318-1-8-b-lancuch-i2511684984.html
  15. tak i to za kazdym razem jak odpowietrzalem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.