Skocz do zawartości

slamcity

Zarejestrowani
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 -> F10
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia slamcity

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. slamcity

    Felgi do F10

    Dzięki wszystkim za pomoc!
  2. slamcity

    Felgi do F10

    Ok - kupiłem felgi 19 8.5 et 30. Pozostają jeszcze opony. W oponeo sprzedawca mówi, ze może być ten sam rozmiar 240-40 r19 natomiast w w sklepopon doradca zaleca przód 240-40 a tył 275-35 r19. Dodam , ze cena w oponeo nie maja tego drugiego rozmiaru a na 240-40 maja cenę lepsza o 400 pln na sztuce. Zatem, czy ta różnica rozmiaru opon przy XDrive jest konieczna ?
  3. slamcity

    Felgi do F10

    ok poszperałem jeszcze i znalazłem ten sam model ale z mniejszym et 4 x 8.5 19 et30 Pytanie czy brać opony 4 takie same czy przód vs tył inne? Jeśli inne to jakie rozmiary?
  4. slamcity

    Felgi do F10

    Ponta dzięki za odpowiedź ! Mam pytanko uściślające : " Na front musiałbyś dać dystans 5 - 10 mm (oczywiście wyższe szpilki do tego). Tył ładnie siądzie. Masz xDrive więc bez kombinacji, opony taki jak ze słupka + homologacja. " w tym przypadku mówisz o przód 2x 8.5 i tył 2 x 9.5 ? Homologacja - masz na myśli opony z homologacją? Sorry jestem całkiem zielony w tym temacie dystanse i szpilki to jest coś co dostanę od ręki w zakładzie wulkanizacyjnym?
  5. slamcity

    Felgi do F10

    Witam, Zastanawiam się nad zakupem felg i opon(letnich) do F10 525 xDrive: 9.5 19 ET40 lub/i 8.5 19 ET38 Czy to nie za wysokie ET (w oryginalnych było mniejsze) ? Jeżeli ET jest ok - to czy powinienem brać przód 8.5 a tył 9.5 ? czy też mogę wziąć tylko 8.5 lub tylko 9.5 (które lepiej)? I jakie parametry opon ROF pod takie felgi dobrać?
  6. Dzięki za info :) Szukałem, ale widocznie za słabo.
  7. Witam, Moja "becia" to model F10 silnik N47T (525). Okoliczności : Podczas ostatniego weekendu po staniu w korku i dość dynamicznej jeździe przy pełnym załadowaniu i bagażniku dachowym - doświadczyłem komunikatu o zbyt wysokiej temperaturze silnika. W tym momencie temperatura na wskażniku na desce rozdzielczej była delikatnie powyżej 125 C. Następnie "odcięło mi moc" i samochód prze 2-3 minuty jechał nie więcej niż 20km/h. Po "ochłodzeniu" jechał normalnie - ale jak tylko temperatura na wskaźniku na desce rozdzielczej zbliżała się do 125 to włączałem "grzanie" aby go na wszelki wypadek ochłodzić. Dodam, że wymieniłem termostat(bo przeciekał) i zapobiegawczo pompę wody jakiś tydzień temu. Dzisiaj oddałem auto do diagnozy do warsztatu gdzie wymieniałem termostat - zobaczymy co wyjdzie ... Mam następujące pytanka 1. Czy ktoś ma informacje na temat "normalnej" temperatury oleju i płynu chłodzącego - jaka powinna się utrzymywać w przy poprawnie działającym układzie chłodzenia? 2. Czy nierówno pracująca klimatyzacja i przegrzewanie silnika mogą być ze sobą jakoś powiązane? Mam na myśli okresowy brak chłodzenia z nadmuchem wilgotnego ciepłego powietrza? Z góry dzięki za wszelkie info. Pozdrawiam, Wojtek
  8. Potwierdzam WEST - wszystko czyste bez wirusów :D zainstalowane i działa. Dzięki za linka Jack79 i Kruku za FSC Pozdrawiam, Wojtek
  9. Kruk - Ten link przekierowuje na strone gdzie jestem proszony o rejestracje i podanie danych z karty do płatności? Czy to jest konieczne i bezpieczne ? Masz może wersje East na jakimś torrencie lub chomiku wolałbym nie rejestrować się i nie podawać info z karty? Pozdrawiam Wojtek
  10. Panowie, Przymierzam się do kupna e70 z 2011 roku - przed zakupem chciałbym sprawdzić auto. Jaki serwis (ASO badz inny) polecacie w Warszawie? Pozdrawiam , Wojtek
  11. slamcity

    Odpowietrznik termostatu

    OK przyszły śrubki - pasują :). Na razie sam odpowietrzyłem i zalałem płynem - weszło 2,5 litra. Jeżdżę już drugi dzień i temperatura nie skacze. Będę teraz uważnie obserwować wskazania temperatury w najbliższych dniach - jak nie skoczy będzie znaczyło, że był zapowietrzony.
  12. slamcity

    Odpowietrznik termostatu

    Słuszna uwaga :D .Miałem na myśli, żeby wlali do pełna. U mnie jest taki "pływaczek" z okrągłą główką, która maksymalnie przy zimnym powinien znajdować się przy górnej krawędzi korka.
  13. slamcity

    Odpowietrznik termostatu

    Ok dzięki za wskazówkę - nie bardzo mam inne opcje w obecnej chwili. :( Zwrócę im uwagę, żeby na pewno wlali 10,5 litra. Najwyżej sprawdzę sam na drugi dzień czy jest "pod korek" jak nie to doleje i przy okazji odpowietrzę dla pewności.
  14. slamcity

    Odpowietrznik termostatu

    Ok dzięki jak przyjdzie śrubka wkręcę ją i podjadę do najbliższego warsztatu będzie jakieś 700m. Jak sądzicie czy jest to bezpieczne nie wiem ile tego płynu ubyło czy lepiej holować?
  15. slamcity

    Odpowietrznik termostatu

    No to dobre wieści odnośnie tych śrubek :). Jak sądzicie czy powinienem spuścić stary płyn do końca czy tylko dolać do tego, który był? Wczoraj razem z linką do holowania kupiłem płyn PRESTONE, który można mieszać , ale właśnie się zastanawiam czy nie spuścić starego do końca?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.