Skocz do zawartości

leonlionheart

Zarejestrowani
  • Postów

    140
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 520d

Osiągnięcia leonlionheart

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. przebieg na 100% ori 300tyś :lol: co by nie było to należy zrobić, kaska jest więc nie ma problemiku a stan techniczny auta to dla mnie pryiorytet. To musiał nieźle dostawać albo syfem być zalewany jak już panewki poszły. Dobrze, że teraz będzie kapitalka jak widzę bez oszczędzania, dlatego teraz silnik będzie ostatnim elementem jaki się zużyje w tym aucie u obecnego właściciela o ile będzie dbał :) jakie tam panewki.panewki siadały przy polonezie i maluchu a gdzie w dislu od bmw .m47 robią po 400-500tys spokojnie jesli 300tys ori to nie szukałbym przyczyny w panewkach.zmierzyc cisnienie oleju jakie daje pompa i zmierzyc cisnienie na cylindrach.jesli faktycznie panewki to musiałbyc przegrzany kiedys albo zalewany lotosem mineralnym przez połowe przebiegu :norty:
  2. pompe sie sprawdza mierząc cisnienie oleju jakie pompuje.a panewki sie zuzyły jesli wogóle to prawda to zuzyły sie od przebiegu bo pewnie ma najechane 500tys lub wiecej a licznik cofniety. albo olej lany był nie odpowiedni
  3. moze temperatura spadła a aku słabe i już nie masz dobrego prądu rozruchowego..... ale filtr paliwa na zime to podstawa.jesli wczesniej palił na dotyk to nie mugł z dnia na dzien stracic cisnienia tak samo jak pompa wtryskowa tez nie siadła.problem błachy albo proądowy albo dojscie paliwa.
  4. felgi są niezłe jak zadbane to bym nie zmieniał tymbardziej ze opony dobre
  5. tarcze wibrują a nie stukają wiec ja bym tarcze na ostatnim miejscu wymieniał. maglownica pewnie daje luzy na tzw jabłkach prz skrecie ruszając kierownica prawo lewo to słychac stuk domyslam sie ze masz taki luz. maglownice na regulaci spróbowac dociągnąc ewentualnie o ile idzie i jest taka opcja. ja najpierw bym zlikwidował luzy w zawieszeniu szarpaki i jesli nic nie wykarzą to na lewarek strona i wtedy patrzec w ostatecznisci rozkrecic wachacze i sprawdzic. maglownica prawie w kazdym starszym aucie ma lekkie luzy i nikomu nie telefpie sie jak hamuje . gdy miałem podobny problem jak ty to miałem lewy dolny wachacz wyjebany ze luz był taki ze na centymetr tuleja sie rpzemieszczała wiec był to bardzo duzy luz. miałem tez walniete łozysko ale to taki zbieg okolicznosci raczej
  6. tarcze wibrują a nie stukają raczej posprawzaj wszystko zanim wymienisz
  7. ale gdzie czujesz uderzenie na kierownicy czy w zawieszeniu gdzies? z zawieszenia zawsze itak bije na kierownice.ja miałem wachacz dolny przedni uwalony to jak nacisnołem hamulec to taki mocny stuk był i na kierownice przechodziło nastepnie gdy hamowałem nadal to tak impulsowo chrobotało w lewym kole. trudno okreslic nie czyjąc sprawy osobiscie.ale maglownica lubi świrowac jesli ma luzy .wydaje stuki rózne cuda niewida. mysle ze dobry warsztat zregeneruje albo uzywke w dobrym stanie poszukac
  8. chwila......masz racje pierwsza rzecz pod kompa.ale moze nie ma gdzie podłaczyc albo za pare dni doperio .wiec w meidzy czasie moze sie rozeznac mniej wiecej zeby jakis papudrak mu nie wkrecał ze musi remont całej skrzyni robic.niech sie rozezna w temacie wykluczy to czy tamto.po to jest forum moim zdaniem aby pytac oczywiscie najpierw szykac w wyszukiwarce a potem zakładac temat zeby sie poradzic.jesli ktos miał identyczny przypadek jak jego to moze mu bez kompa powiedziec na 90% w czym problem. no masz tez racje ze czasami sa głupie tematy gdzie na forum nic nie pomozemy.ale chłopak zdesperowany awarią pyta kolegów z forum ;)
  9. witam.co do regenerowanych przekładni musiał ci to robic jakis papudrak. kumpel regenerował ostatnio w swojej 530d e39 i mówi ze jest super. co do bicia w kierownycy podczas hamowania to ja miałem podobnie tzn. waliło mi w lewym kole podczas hamowania miałem luz na wachaczu duzy i jak hamowało to pracowało mocno na tulei. mysle ze u ciebie podobny problem moze byc musisz miec luzy na wachaczach i moze przez to ci wali tam gdzies i telepie kierownica.ja bym sie skupił na przednim zawieszeniu sprawdził dobrze luzy na wachaczach i na drozku stabilizacyjnym w sumie cale zawieszenie .rozumiem ze łozyska masz sprawne moze klocek jest cienki i telepie sie pomiedzy tarcza i tłoczkiem jak hamujesz? sprawdzałes?tak czy siak zawieszenie warto przejrzec i porobic bo to bedzie na dłuzej juz spokój a na koncu maglownica.nic wiecej mi nie przychodzi do głowy skoro mówisz ze opony dobre masz wybarzone i bez sniegu na felgach :mrgreen:
  10. no dzieki za podpowiedz tylko ejstem w holandii i tutaj pewnie inne produkty tego typu sa ale mysle ze jak zakleje taką masą to zda egzamin spokojnie tam nie ma jakiegos wielkiego cisnienia czy temperatury troche spalin leci tylko.w kazdym razie mam nadzieje ze moge tak jeździc narazie
  11. hej to ja ponownie miałem czasu chwile i zrobiłem ogledziny rozebrałem dolot powietrza filtr powietrza sprawdziłem weze ic wszystko było dobre ale gdy znajomy mechanik wymieniał mi termostat(przy mnie)odchylał egr na bok i ta elastyczna rurka(charmonijka) jest teraz peknieta w dwuch miejscach.przez te odgiecie egru w bok musiała pęknąc.wiec tą droga spaliny uciekały i stracił moc.przy okazji zamieniłem zaworki n75 ten od turbo zmieniłem miejscami z egr i auto zyskało troche mocy :cool2: lepiej od dołu idzie.mysle ze mniej spali teraz:) taki morął z tego ze jesli chcez miec dobrze cos zrobione zrób to sam.sam bym zmieniał termostat ale kumpel mi zamawiał na szybkiego na firme to na drugi dzien był w sklepie tez bym sprowadził na drugi dzien ale w zimnym garazu nie chciało mi sie grzebac wiec pojechałem do kumpla zeby ogarnoł.ale sie nie popisał. musze dodac jeszcze ze gdy rurka od egr przepuszczała to temperatura silnika spadła do 80stopni. tak wogóle ma ktos patent jak naprawic taką rurke jakims domowym sposobem lub materiałami ze sklepu typu nomi? jestem w holandii i nie usmiecha mi sie szukac rurki egr. moze jakims poxipolem zakleic albo poxyliną?a jakas tasma odporna na wysokie temperatury moze sie nada?
  12. leonlionheart

    E39 olej na bagnecie

    dobrze robisz ze swój zawozisz tak trzymac :cool2: a odme wymien masz tam fajną instrukcje:) po wymianie nie powinno sie zdarzyc nic podobnego jak wczesniej
  13. leonlionheart

    m47 syczy brak mocy

    witam.mam nastepujący problem z moca i turbo.cos syczy z okolicy turbo czuc spaliny bo szczypie w oczy gdy wezme tam głowe przystawie.gdy siedze za kierownica i dodam gazu słysze syczenie w okolicy schowka.oraz samochód jest słaby.nie przerywa nie kopci odpala normalnie.zimny wkrecał sie słabo na obroty. słychac też takie basowe klekotanie jakby gdzies był nieszczelny dolot albo cos. jakis pomysł? turbo pada? powiem ze przed tymi objawami miałem wymieniany termostat główny był demontowany egr dolot powietrza odchylony na bok moze cos sie rozszczelniło? moze wąż pękł jakis?mam słabe dojscie tam turbo. a tak wogóle słychac straszne szumienie po oddaniu gazu od 2tys obr.myslałem ze wisko sie spina.co wy na to?moze wisko zaczeło pracowac gdy dostał silnik prawidłową temperature po wymianie termostatu? prosze o porade.jestem za granicą i niebardzo mam gdzie isc do mechanika wiadomo tutaj mi wymienią pół silnika i skasują tysiące.
  14. leonlionheart

    E39 olej na bagnecie

    odme wymienisz sam bez problemu rozbierasz wszystkie osłony zewnetrzne silnika .demontujesz obudowe filtra powietrza wyciągasz filtr i masz dostep do odmy.sprawdzic mozesz czy jest zajechana patrząc czy dymi z bagnetu lub spod korka oleju.tylko zwruc uwage czy idzie para czy spaliny .jesli nie bedzie dymy z bagnetu czy korka oleju to nie znaczy ze odma jest dobra.itak nalezy ją wymienic.w serwisie bmw moze ci wlali jakis bublowaty olej.wiesz jak mechanicy kantują powie ci ze wlał syntetyk a ci wleje z beczki pół syntetyka i i zarobi z miejsca 100zł na tobie .co do wlanego oleju nie ufam mechanikom i sam wlewam olej albo patrze jak wlewa z banki to za co płace.odme warto wymienic tak czy siak.
  15. jesli chodzi o moje auto to wymieniłem termostat główny na nowy orginalny bmw i dogrzewa sie do pionu 90 stopni w tescie licznika z właczonym ogrzewaniem.termostat egr miałem sprawny sprawdzałem sposobem dmuchania w niego.ale wolno sie nagrzewa wiec podgrzewacz wody nie sprawny jest.wie ktos jak go sprawdzic?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.