Skocz do zawartości

dxtr71

Zarejestrowani
  • Postów

    2 188
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O dxtr71

  • Urodziny 08.01.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318d+ M47N
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia dxtr71

Veteran marki

Veteran marki (13/14)

0

Reputacja

  1. Nie wiem, ja tam dzwonię i nigdy nie ma problemu. Spróbuj parę razy, albo napisz sms, żeby oddzwonili.
  2. A proszę :). To nie jest dla mnie tajemnica - takie tajemnice zdradzają bez problemu mechanicy, robiący BMW - choćby Leo. Tyle, że ludziom nie chce się wierzyć, że ich ulubiony producent samochodów mógł coś spartolić. W tym wypadku uważam te pierścienie za spartolone.
  3. Tutaj macie wyjasnienia: I do posmiania: Nie jest to jednak zadna prawda objawiona. Po Polsku - zuzyte pierscienie olejowe.
  4. A po co ty tam 10W60 lejesz? Nie pomylil ci sie silnik z Mpowerem... 5W40 i wsio. 10W60 jest gesty jak smola. To jest olej polwyczynowy i robi sie rzadki dopiero po porzadnym rozgrzaniu.
  5. Co w tym jest interesującego? Przecież tak działały wszystkie silniki benzynowe z tamtego okresu. U ojca w renaulcie z 94 też tak było. Tylko, że jak sam zauważyłeś były to silniki posiadające mechaniczną linkę gazu. Postęp i tyle. Silnik krokowy to błędna nazwa na silnik obrotów biegu jałowego, który odpowiada tylko za wolne obroty i za nic innego nie może. Fakt, że jest to krokowiec, ale krokowce możesz wykorzystać do napędu czego tylko chcesz.
  6. No właśnie, bo może ja jestem nie w temacie lekko, ale puszczenie odmy w eter to domena silników doładowanych. Wtedy też dorabia się popularny oil catch tank, zastępujący oryginalny separator. Czy jeśli ominięcie odmy fabrycznej faktycznie pomaga, to nie świadczy to o za dużych przedmuchach, spowodowanych pewnie zalepionymi pierścieniami? W tym wypadku ominięcie odmy to taki swoisty półśrodek, bo problemu silnika to nijak nie rozwiąże.
  7. Stary oryginal pokrywa sie tlenkiem - gladz cylindra, w ktorym chodzi tloczek. Cylinder jest aluminiowy, wiec z czasem musi sie utlenic. Samo czyszczenie innych czesci usprawnia tylko troche. NIemniej, nie mam juz zaworkow, a te, ktore sprzedawalem bylu oryginalne, z numerami BMW. Wiec chcac nie chcac masz oryginal, jesli masz ten ode mnie.
  8. dxtr71

    330d na sterydach...

    Na pewno jak kazdy, czyli 535d 272KM. Raczej ciezko o "wieksze" P&P.
  9. Nie wiem jak u was, ale u mnie nowy aku poprawil prace czujnikow, tyle, ze ja mam diesla i silnik zauwazalnie lepiej chodzi. Takze, nie nalezy zwlekac z wymiana aku, na pewno. Bukcey, nie pamietam juz calej dyskusji, ale robiles vanosy w swoim samochodzie? Zawsze jest opcja, zebys podjechal do BMW-Experta na Olsztynska, do Leo i skonsultowal sie z nim. Jesli chodzi o M54 to te silniki nie maja dla niego tajemnic.
  10. Ech, za 250zl? To juz chyba lepiej do ASO sie udac.
  11. Kierownice turbo na pewno czyste? Zmienna geometria dziala jak nalezy? Przeplywka sprawna? Jak kopi, to cos na pewno jest nie tak, musisz dojsc co, ale na 99,9% nie zaworek.
  12. No tak. Zadzwon do TC i porozmawiaj w temacie to ci wszystko objasnia. Lepiej porozmawiac przez telefon niz tak pisac.
  13. No to jak z koncowki 2002r to wcale nie jest M47N tylko M47 na VP. Ale chip chyba tez powinien dac 140-150KM. Zapewne mozna wyjac wtryski i zalozyc koncowki od 320d VP jesli sa inne niz obecne. I wszystko sie zgadza, poza tym, ze potem trzeba w VP jeszcze wieksze koncowki, inne turbo, sprzeglo, ktore w VP jest problematyczne bo ma na sobie czujnik polozenia walu. Mozesz zadzwonic do kolegow z TC, oni mieli w portfolio takie auto, nalezace bodaj do jednego z nich. Troche wiecej roboty jest z VP niz CR, niestety.
  14. Przeciez pisales o wymianie wtryskow. Po co chcesz zmieniac wtryski do chipa M47 ze 136KM na 150KM?! W dodatku pisales, ze masz CR a piszesz teraz o VP. Jak w CR zmienisz wtryski na te od 320d to konieczny jest remap. Z takimi wtryskami po remapie 180-200KM jest normalka. Wtedy bedziesz mial wspomniane problemy ze sprzeglem. Jesli nie masz pojecia jak sie do tego zabrac to podaruj sobie lepiej kombinacje. Zrob samego chipa i nie zmieniaj wtryskow.
  15. Rece opadaja na tak fachowy opis problemu jak twoj. Szerokiej drogi, moze od tego telepania silnikiem w glowie ci sie klepi ustawia jak trzeba...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.