Skocz do zawartości

tomekt1981

Zarejestrowani
  • Postów

    132
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomekt1981

  • Urodziny 23.10.1981

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 325D Automat LCI 2010
  • Lokalizacja
    Cardiff - Świebodzice

Osiągnięcia tomekt1981

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Panowie proszę o jakieś pomysły , u mnie również brak podświetlenia biegów w mojej e91 LCI automat. Sprawdziłem kilka bezpieczników za schowkiem , te które ze schematu mogły by być od jakiego kolwiek podswietlenia . Nie sprawdzilem wszystkich bo jest tego od uja . Czy ktos wie ktory konktlretnie bezpiecznik moze byc od podswietlenia biegów. Dodam ze nie świeci to odkąd kupiłem auto jakies 6 miesiecy. Za wszelką pomoc bardzo dziekuje.
  2. Człowiek nie ma pojęcia i zdaje się na kogoś kto się "zna" . I tyle można , siedzi się grzecznie i czeka .
  3. Wszystko już śmiga , kwestia softu do eeproma w FRMie Wsadu tak jak kolega temsky740 wspomniał.
  4. Nic nie bylo wymieniane w module ,gość go rozebrał bo musiał się wlutować i xprogiem zresetował eprom . Pozniej moduł złożył podpiął do auta kopia z Casa do Frm i tyle . Wszystko śmiga poza tymi przeciwmgielnymi . Dziś z nim się widziałem , podpinał się pod auto wszystko sorawdzone opcja $520 światła przeciwmgielne są i w Casie i w Frmie . Jedyne co to pojawił się błąd 9CB1 od ściemniacza którego nie można skasować . Ale czy to ma wpływ na to . Nie wiem .
  5. Wiec tak zrobione wszystko tak jak radzone. VIN dopisany jeszcze raz kopia z CASa do FRMa Dalej to samo. Więc pytanie brzmi ,moze szukam problemu na siłe juz sam nie wiem czy przeciwmgielne w zderzaku świeciły. Natknąłem sie gdzieś na forum ,że jak mam te lampy bixenon skretny z doswietlaniem zakrętów to przeciwmgielne nie bedą swiecić, że te ryflowane od doświetlania właśnie przejmują funkcje przeciwmgielnych. Ktoś ma wiedze na ten temat . Za wszelkie info bardzo dziekuje https://ibb.co/mO936b
  6. Dzieki to już jakaś wskazówka ,myślisz że wpisanie VINu rozwiąże problem ? Niby gość przekopiował wszystko z CASa do FRM to jakim cudem światła przeciwmgielne zginęły to dziwne , no bo przecież CAS ma wszystko zapisane to co FRM chyba . Jutro będę próbował . Dam znać
  7. Okej to może inaczej , ZDALNIE przez tmviewer lub co kto woli , kabel mam inpa polączenie . ILE ?????? Kto może .
  8. Padł mi kilka dni temu FRM3 LED AHL w moje E91 325D 2010 - całkowicie więc tool32 nie wchodził w grę , żadne resetowanie licznika obwodu bo nie było już komunikacji z FRM. Znajomy dał mi kontakt do kogoś kto mi to zrobi . Więc moduł został ożywiony , ale że po przywróceniu do życia był czysty jak z BMW, więc kolega ktory to robił przekopiował z CASa wsio no i gitara trochę była oporna ale poszło . Robił to programem którego nie znam i nie wiem jak się nazywał , kukałem tylko kątem oka :) Mój laptop oczywiście na którym mam INPE wtedy jak potrzebny padaka więc On robił to swoim lapkiem z "jakimś programem". Teraz meritum sprawy, jest jedna rzecz ,która nie działa jak trzeba . Mianowicie mam Bi-xenony skrętne z fabryki i przeciwmgielne . Teraz jak włączam przednie przeciwmgielne to zapalają się reflektory skrętne oba , oczywiście działają normalnie jako skrętne, kiedy skręcam, ale jeszcze dodatkowo działają jako przednie przeciwmgielne . Więc opcja $520 fog lights - chyba? jest w VO bo działa przełącznik od przeciwmgielnych, tylko co trzeba - przekodować jaką linijkę - lub co zamienić w opcjach świateł, żeby załączały się przeciwmgielne w zderzaku na dole ? Dodam jeszcze bo to może mieć znaczenie , kolega który to robił nie mógł tym programem wpisać mojego VINu . Więc moduł jest bez vinu . Będę bardzo wdzięczny za podpowiedź . NCS ? ISTA ? Dostępne mam , tylko nie wiem gdzie tego szukać.
  9. Podepnę się pod temat , mianowicie padł mi kilka dni temu FRM3 w moje E91 325D 2010 - całkowicie więc tool32 nie wchodził w grę , żadne resetowanie licznika obwodu bo nie było już komunikacji z FRM. Znajomy dał mi kontakt do kogoś kto mi to zrobi . Więc moduł został ożywiony , ale że po przywróceniu do życia był czysty jak z BMW, więc kolega ktory to robił przekopiował z CASa wsio no i gitara trochę była oporna ale poszło . Robił to programem którego nie znam i nie wiem jak się nazywał , kukałem tylko kątem oka :) Teraz meritum sprawy jest jedna rzecz która nie działa jak trzeba . Mianowicie mam Bi-xenony skrętne z fabryki i przeciwmgielne . Teraz jak włączam przednie przeciwmgielne to zapalają się reflektory skrętne oba , oczywiście działają normalnie jako skrętne, kiedy skręcam, ale jeszcze dodatkowo działają jako przednie przeciwmgielne . Więc opcja $520 fog lights - jest w VO bo działa przełącznik od przeciwmgielnych, tylko co trzeba przekodować jaką linijkę żeby załączały się przeciwmgielne w zderzaku na dole ? Dodam jeszcze bo to może mieć znaczenie , kolega który to robił nie mógł tym programem wpisać mojego VINu . Więc moduł jest bez vinu . Będę bardzo wdzięczny za podpowiedź . NCS ? ISTA ? Dostępne mam , tylko nie wiem gdzie tego szukać.
  10. Panowie czy to jest aku AGM po obu numerach realoem podaje ze nie moze znalezc . https://www.imageupload.co.uk/images/2017/11/16/20171116_123659.jpg
  11. Panowie mam do kupienia 320d z 2011 wszystko ładnie tylko grzanie foteli a raczej guziki od nich coś dziwne takie okragle na bokach foteli a nie takie jak znam na panelu od klimy . Czy to jest ok ? Oryginal ? Bo mam dylemat . Dzieki z gory za pomoc http://i64.tinypic.com/iopzr4.jpg
  12. O proszę , jaka piękna jedyneczka , no to Dominika teraz ze mną w klubie jedynkowym :) - Pozdrówka
  13. Podepnę się pod temat . E87 118D 2007 LCi wspomaganie elektrycne . U mnie problem wygląd tak więc w zeszłym tygodniu wytorbiłem w krawężnik ,prędkość 25-30km . Długa historia albo i krotka nie wazne Pękł wachacz , wymieniony , zbierznosc ustawiona wszystko prosto jeździ ,oprócz no właśnie wspomagania ,mam zamiar wejść na weekendzie pod auto i obczaić ale zawsze z waszą pomocą będę miał więcej opcji na co patrzeć . Problem wygląda tak że kiera jest lekko przesunieta , kola prosto ale kiera lekko w lewo ,ale to nie najgorsze , na postoju wspomaganie śmiga ok ,jak przed uderzeniem, ale jak rusze normalna jazda, to jest du…. , kierwonica sama nie odbija jak by cos ja blokowało , jak wezmę duży skręt ,to małymi skokami coś odbije ,ale nie do końca a przy lekkich skretach to jak skrece i bym nie odbil kierownicą to bym w kazdy kraweznik wjezdzal . Teraz pytanie czy moglo na slimaku przeskoczyc cos czy moze cos wygielo sie , a jesli cos stalo sie ze wspomaganiem silnikiem elektrycznym to czy moge wymienic PNP czy tak jak wyczytalem na realoem ze trzeba kodowac ? Kazde info bedzie mile widziane . Dzięki z góry
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.