Dawno mnie tu nie było więc postanowiłem podzielić się moimi "modami". W ostatnim czasie zmieniłem kaseciaka na ori radio cd/mp3 BMW Business, wyprowadziłem wyjście aux na desce rozdzielczej. Okleiłem także listwy wewnętrzne folią 3M szczotkowane aluminium co bardzo rozjaśniło ponure wnętrze :lol: . Wpadły też alufelgi styling 136. Zamontowałem klapę gaszącą- efekt powalający w porównaniu do tego co było wcześniej. Nic nie tłucze,silnik gaśnie łagodnie niczym benzyna. Prócz zakupu tych częsci zmienione zostały klocki na przodzie textar, filtry i oleje. Jednym słowem części eksploatacyjne. Nie obyło się też bez problemów z autkiem. Głównym i zarazem jedynym był spadek mocy. Myślałem, że turbo skończyło swój żywot. Jak się okazało winnymi były poprzecierane wężyki podciśnieniowe ( na szczęście) :o . Po wymianie zupełnie inne auto. Ciągnie od samego dołu, czuć lekkie wciskanie w fotel na niższych przełożeniach. BMW jeżdżę już 4 rok, jak dotąd zrobiłem ponad 60 tys. km. Jestem bardzo zadowolony z tego egzemplarza. Dużo czytałem na temat typowych problemów z m47 i początkowo byłem przerażony ogromem usterek tej jednostki. Lecz widać nie każdego egzemplarza to się tyczy. Najważniejsze to kupić zadbaną sztukę i poprawnie ją eksploatować i nawet 2-litrowy diesel BMW będzie dawał frajdę z użytkowania. Planuję z tym autem spędzić jeszcze jakiś dłuższy czas. :o W planach mam także delikatny chiptunning u Panów z TC. I tu moje pytanie na co zwrócić uwagę przez tym zabiegiem? Dodam, że wężyki podciśnieniowe mam już zmienione, EGR i filterek elektrozaworków wyczyszczony. Dodaję foto po zmianach (linki). Z czasem wrzucę coś więcej. http://zapodaj.net/e0c6c58f3c235.jpg.html http://zapodaj.net/f7c3104cc07c2.jpg.html http://zapodaj.net/206647fbaaa25.jpg.html