Skocz do zawartości

mycha0007

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mycha0007

  • Urodziny 09.09.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 1.8 m40 sedan
    e92 325i N52b25
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia mycha0007

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. szukałem tej kostki pod deską jak montowałem lusterka, wymontowałem cała navi rozebrałem pół auta ale nie znalazłem tego połączenia. Możliwe że konieczny jest demontaż deski. Spróbuje to zlutować i zobaczymy, bo przestały działać typowe opcje dla e92. Tak auto było puszczone czystym plikiem. Ostatnio został ogarnięty mulf 2 i widzi już kontakty i usb. Dodatkowo były wyłączane światła dzienne z tył możliwe że coś jeszcze przez pomyłkę zostało wyłączone
  2. Wracając do tematu pinu 23, który został wypięty i w jego miejsce został wpięty pin do lusterek. Odkryłem ostatnio że przestały mi działać podawacze pasów. zgodnie ze schematem w e92 pin 23 odpowiada za lusterka oraz podawanie pasów. https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e92-325i-cou/brXL872 pytanie czy mogę teraz zlutować obywa kable ze sobą i wszystko zacznie działać? Kolejna funkcja jaka przestała działać to po dwukrotnym kliknięciu przycisku otwierania, szyba po pociągnięciu za klamkę uchylała się do połowy. Pytanie czy na to też może mieć wpływ wypięty fabryczny pin 23 z frm
  3. Auto jest z Belgi, Lusterka podłączyłem pod zasilanie ładowarki do latarki w schowku, będzie to bezpieczne połączenie? czy szukać innego plusa?
  4. Dzisiaj rozebrałam kostkę między drzwiami a karoseria i co się okazuje ze brak wyjścia z auta na pin 6 i 8. Czyli wychodzi na to ze muszę pociągnąć plus oraz lin bus. Pytanie czy jak pociągnę bezpośrednio z frm będzie działać? Up Pin 23 wypięty, wpięty w to miejsce nowy przewód który poprowadziłem do przełącznika na pin 4, zasilanie poprowadzone do przełącznika na pin 13 i wszystko działa. Bardzo dziękuje za pomoc :-) Teraz zostaje mi ogarnąć mulf2 bo Jeszcze usb nie działa i potrzebna nowa wiązka do aux i przy okazji przestał odczytywać kontakty.
  5. Tak sprawdzałem środkowy rząd czwarty pin od lewej, w trzeci wspinałem prawe lusterko. Po podłączeniu ori panelu eu nadal nic. Pin 23 idzie bezpośrednio do drzwi? Jest gdzieś może schemat z dokładna droga tego przewodu, do jakich wtyczek idzie po drodze? Bo wczoraj jak podpinalem na krótko pin 23 z 4 w drzwiach to ten fabryczny pin 23 był wypięty. Możliwe ze muszę do niego dolutować przewód, który dopiero pociągnę do drzwi.
  6. Jutro jadę spróbować podłączyć panel eu. Zobaczę czy działa. Dzisiaj zaobserwowałem jeszcze ze prawe lusterko się przyciemnia razem ze wstecznym. Na podstawie tego schematu działałem. Sprawdziłem miernikiem czy mam przejście między pinem 23 w frm a 4 w przełączniku szyb( niestety brak) kilka razy opuściło mi się tez prawe lusterko. Np jak odryglowalem drzwi od srodka. Przewodów między lusterkiem a przełącznikiem nie ruszałem, tam się wszystko zgadza zgodnie ze schematem. Z tego co sprawdziłem panele z opcja $313 $430 $459 występują pod tym samym nr katalogowym, bez znaczenia która opcja jest w aucie. Różnica w nr jest między ang i eu ale to wynika raczej z krztałtu obudowy.
  7. mam problem z dokladanymi lusterkami. Zamontowałem w e92 lusterka elektrycznie składane z fotochromem. Podłączyłem wszystko jak w temacie. Pozamienialem przewody oraz dociągnąłem nowe. Miałem problem z zakodowaniem i dzisiaj podjechałem do człowieka który to zrobił. Po wpięciu panelu od Anglika nie działa nic ani lusterka ani szyby. Mechanik testował lusterka przez Iste chyba i ręcznie z kompa dało się sterować prawym lusterkiem i wszystko działało. Z lewym nie dało się połączyć. Dostałem schemat ze pin 4 w kostce od panelu sterowania powinien się łączyć z pinem 23 w kostce modułu rfm tam gdzie wcześniej podłączałem przewód od prawego pod pin 22. Zrobiłem takie połączenie wypinając przewód który był już w kostce (23) i zrobiłem bezpośrednie podłączenie do panelu sterowania i nadal nic. Sprawdziłem rozkład pinów w samym lusterku prawym i tam wszystko jest tak jak powinno nie muszę nic przekładać. Dodam ze po zakodowaniu mój stary panel już nie otwiera okien , nowy zreszta tez. Nie wiem co jeszcze powinienem sprawdzić
  8. Kiedyś sprawdzałem i miałem lusterka 5 pionowe. No to wychodzi na to ze dla bezpieczeństwa kupię sobie nowy panel do lusterek, gdyby okazało się ze mój nie będzie działać. teraz muszę wszystko skompletować i bede montować. Co do opuszczania się prawego lusterka to powinno działać mimo braku pamięci foteli? Ja mam u siebie tylko częściowa elektrykę foteli i nie ma tam pamięci.
  9. Mam do was pytanie odnośnie przełącznika w drzwiach. Mam bmw e92 i dzisiaj rozebrałem swój przełącznik bez opcji składania. Po rozebraniu go na części okazało się ze na płytce jest przycisk do składania lusterek, w obudowie tez jest na niego miejsce, brakuje tylko dziury w panelu i "przycisku" elementu wykonawczego. Ale z tego co wyczytałem okazuje się ze przełączniki bez składania nie współpracują z lusterkami składanymi ( nie daje się ich sterować) a czy ktoś próbował podłączyć stary panel i ewentualnie użyć ukrytego pod obudowa przycisku? Mam tez pytanie o przyciski z wersji ang czy działają one prawidłowo? bo gdzieś na aukcji wyczytałem że działają na odwrót ale jest to nielogiczne bo lewe lusterko to zawsze lewe. dodatkowo czy działa wam opuszczanie prawego lusterka przy wstecznym?
  10. Witam panowie, kompletuje m-pakiet do e92 przed liftem i mój problem polega na tym ze nie jestem wstanie odszukać mocowania halogenu które będzie miało dziurę na kanał do hamulcy. Kratki można kupić, różne na Allegro się trafiają, natomiast na realoem występuje tylko jedna kratka i nie wiadomo czy zaślepiona czy nie.. Teraz moje pytanie czy jest mi ktoś w stanie podać Nr katalogowy mocowania halogenu lewego i prawego przystosowanego do kanałów powietrznych w e92? Jak szukałem do e90 to występują nazwy w połowie otwarta itp itd ale w e92 mam z tym spory problem. Znalazłem odpowiedz na zagranicznym forum, może komuś na przyszłość się przyda. Kratki przy halogenach w e92 m pakiet nie są zaślepione tylko w wersji 335i gdzie znajduje się dodatkowy wlot na chłodnice oleju a hamulce chłodzone są przez środkowa kratkę zderzaka
  11. Dzięki za szybka odpowiedz faktycznie światłowody były na osobnej kostce nie podpięte. wszysztko działa. Teraz zostaje mi sprawdzić czy mam zaktualizowana nawi i ewentualnie aktywować mp3. Postaram sie tez zrobić jakiś poradnik dla osób zaczynających.
  12. Witam wszystkich, długo szukałem odpowiedzi ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi Posiadam w moim aucie opcje wyposażenia $694, zakupiłem więc zmieniarkę zamontowałem i przystąpiłem do pierwszego w życiu kodowania. Do modułów CAS i FRM dodałem opcję wyposażenia $672 dodatkowo w FRM skasowałem opcję $694. W module CAPPL odszukałem pozycję CDC i zmieniłem na aktiv potem zakodowałem. W i-drive pojawiła się zmieniarka i możliwość wyboru płyt od CD1 do CD6 niestety opcja jest zacieniona i nie widzi żadnej płyty. Szukając przyczyny odłączyłem wtyczkę od zmieniarki i brak jest światła w światłowodzie. Auto zakupiłem z uszkodzonym modułem mulf jest on odpięty i w miejscu wtyczki jest założona pętla światłowodowa dzięki czemu wybieranie głosowe działa i i-drive się nie przycina. Moje pytanie jest następujące czy wtyczka która jest fabrycznie wyprowadzona w bagażniku do zmieniarki jest gotowa do montażu czy trzeba gdzieś dodatkowo wpiąć się w linię światłowodową? Wtyczka na początku była zawiniętą w taki gąbkowy pokrowiec nie posiadała żadnej zatyczki ani pętli co wskazywałoby na to że przewody nie są wpięte w linię. (jak wyciągnę pętlę z modułu mulf tam widać światło). Jest sporo wątków związanych z e60 i tam trzeba dodatkowo do wtyczki od zmieniarki wpiąć ręcznie światłowody znajdujące się za schowkiem u mnie są już zintegrowane z wtyczką tylko "ślepe". Szukałem również schematu prowadzenia światłowodów w moim aucie ale niestety bezskutecznie dlatego wolę zapytać nim rozbiorę pół auta. Zmieniarka po podpięciu wtyczki daje oznaki życia mieszając przez chwilę płytami z magazynku. Nie sprawdzałem czy inpa widzi zmieniarkę bo powiem szczerze jeszcze nie wiem jak, ale przypuszczam że nie będzie jej widzieć skoro nie dociera do niej wiązka światła. z góry dziękuję za cenne wskazówki ps jeszcze jedno pytanko kodowanie pustym plikiem FSW_PSW.MAN oznacza dosłownie pusty plik który nie zawiera żadnych wpisów?
  13. ok dzięki zabiorę się za to niebawem. a jakieś inne pomysły? no i co z ta przepływką czy jest szansa ze pasuje od 1.6?
  14. Przepustnica będzie kolejna, mam zamiar ja wyczyścić i zobaczyć czy wszystko z nią ok. Co do czujnika to jest jakiś szybki sposób by sprawdzić czy działa poprawnie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.