Skocz do zawartości

walczjar

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Ostrów Wlkp.

Osiągnięcia walczjar

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Poważna sprawa; miałem również taki problem, bo mieszałem tymi dwoma przyciskami na liczniku w połączeni z kluczykiem. Chciałem przetetować licznik za nim dokładnie przeczytałem na naszym forum jak to sie robi. No i stało się-nagle temp. zaczęła sie wyświetlać w skali farenheita natomiast licznik pokazywał przebieg w milach. Może nie jest to profesjonalne rozwiązanie ale przywróciłem poprzednie ustawienia poprzez odłączenie na akumulatorze minusowej klemy na kilka minut. Komputer przywrócił pierwotne ustawienia.
  2. Ja za łącznik stabilizatora firmy FEBI zapłąciłem 69zł; za wymianę zapłaciłem 20zł, w szanującym się warsztacie samochodowym. A jeśli chodzi o ASO, to wymiana wszystkich wahaczy w przednim zawieszeniu wraz z tulejami oraz wszystkimi niezbędnymi śrubami ma kosztować 3000zł (w tym 1000zł. robocizna).
  3. walczjar

    [324 td] koło dwumasowe

    Witam, Ja zaryzykowałem i za 1000zł wymieniłem całe sprzęgło na używane. Przejechałem 10tys. km i jak na razie nie słychać tego koła dwumasowego. Początkowo myślałem, że może jakaś obudowa pod silnikiem się obluzowa. Niest diagnoza mechanika była dość niepokojąca i zapowiadała poważne wydatki. Tak na marginesie to okazało się, że sprzęgło od 525d jest takie samo jak w 530d, ku mojemu zaskoczeniu.
  4. walczjar

    Opony do e39

    do mojego E39 530d instukcja pojazdu zaleca rozmiar 225- nic nie piszą o węższych więc rozumiem że mogę dobierać opony tylko równe bądź szersze
  5. ThOmM- podałeś ceny nowych części? Właśnie jestem przed naprawą przedniego zawieszania, jeszcze nie mam diagnozy ale na 90% konieczna będzie wymania kpl. wahaczy i łączników stabilizatora, i jestem ciekaw ile mnie to wszystko wyniesie.
  6. Moje 530d Tourning (ręczna skrzynia) obecnie pali 9,1l wg BC, którego nie kasowałem od stycznia a przeleciałem ze 3 tysiące km. Generalnie raczej przemieszczam się spokojnie w cyklu mieszanym tzn, 50 na 50 miasta i trasy, ale z momentami bardzo ostrymi. Natomiast wracając we wrześniu (w strugach deszczu) z Niemiec nie przekraczając 130km/h spalił mi zaledwie 6,2l na dystansie 1000km (autostrada no i niemieckie ropa, której nikt nie stara sie mieszać z bliżej nieokreślonymi roztworami)! Po polskich drogach i na naszym wątpliwej jakości paliwie poza miastem udało mi się zejść do 6,7l. Był to styczeń, 20 stopni mrozu no ale nie przekraczałem 110km/h na dystansie 200km. Jazda z taką prędkością przy 184KM mocy to istne katusze, dlatego generalnie moje 530d pali od 9 do 10l.
  7. Ile może może kosztować taki "zabieg", zakładając doś pesymistyczny scenariusz i nie koniecznie ASO?
  8. pytanko dot. zawieszenia. W ostatnich tygodniach zaczyna mi klepać przednie zawieszenie. Znajomi podpowiadają, że mam wszystkie 4 aluminiowe wahacze do wymiany. Czy rzczywiście "siadają" w nich tylko wahcze, czy może coś jeszcze? Latam na nich od października zeszłego roku, jak go sprowadziłem z Niemiec, to począkowo nie było tak źle. Teraz jest to już nieprzyjemne stukanie. Nie chciałem w trakcie zimy nic z tym robić (wiecie, te nasze drogi; po zimie troche je połatają) i poczekać na wiosnę.
  9. Dzięki za info- nie jestem asem w sprawach mechanicznych; wiele trzeba się „zmęczyć” i wiedzieć ażeby wydostać ten licznik samemu?
  10. Witam, Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem E39. Jedyne co zakłóca moje zadowolenie to licznik, na którym pod zegarami zniknęło większość "pikseli", przez co nie jestem w stanie odczytać wskazań licznika, temp., i komputera itd. Czy to jest poważny problem; czy konieczna jest wymiana licznika i czy można to naprawić (za jaka kasę)? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.