Skocz do zawartości

dalszy

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Sejny

Osiągnięcia dalszy

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. dalszy

    cieknący olej. skąd??

    bylem u innego mechanika. powiedzial, ze to na 100% cieknie olej silnikowy z pod naciagu lancucha i ze zrobi to bez problemu, ale dopiero za tydzien. jak juz sie z tym uporam, to dam znac co to bylo. dzieki za pomoc. pozdrawiam.pa
  2. dalszy

    cieknący olej. skąd??

    jak jest ten mechanizm klimy pod maska, to on jest brudny z wierzchu, tak jakby wlasnie albo z pod przewodow cieklo, albo z gory z silnika i na niego kapalo. dlatego sie zastanawiam, bo nie wiem w koncu, czy olej silnikowy przechodzi przez klime, czy nie. pozdrawiam
  3. dalszy

    cieknący olej. skąd??

    witam. mam taki problem, ze po kazdym postoju zostaje mi plamka oleju pod samochodem, czyli gdzies cieknie. bylem wczoraj u mechanika i on poogladal, popatrzyl i stwierdzil, ze to z przewodow, ktore dochodza do klimy (ze tam pewnie poszla jakas uszczeleczka, albo cos). pozniej rozmawialem z kolega i on mi powiedzial, ze olej wogole nie ma nic wspolnego z klima (wyciekajacy olej, to olej silnikowy), bo w klimie jest tylko freon i to wszystko. ale mi sie wydaje, ze cos musi smarowac ta klime?? nie wiem kto ma racje. najpierw wydawalo mi sie to nawet logiczne z ta klima, bo przez zime nie wlaczalem :mad2: a teraz na dniach wlaczylem, potem zauwazylem wycieki. no i wierzchnia strona od klimy jest brudna w oleju. tylko teraz nie wiem, czy to na nia skapuje skads ten olej, czy to wlasnie z tych przewodow wybija i lekko brudzi silnik od dolu w okolicach klimy :/ prosze pomozcie. wielkie dzieki. pozdrawiam
  4. tak dla pewnosci, czy to chodzi o cos takiego?? http://www.moto.allegro.pl/show_item.php?item=97902441
  5. dalszy

    olej w tylnym dyferze

    chcialem sie zapytac, jak to dokladnie jest z tym tylnym mostem, czy jak tam (moze to sie nazywa dyfernecjal). nie wiem, jak to nazwac, bo nie jestem mechanikiem. wczesniej mialem przednionapedowke i chodzi mi wlasnie o ta czesc na tylnej osi, ktora przenosi naped. wlasnie zastanawia mnie, co za olej tam idzie?? czy jest jakis oddzielny, czy trzeba go wymieniac, jak tak to co ile? bo zauwazylem u siebie delikatne, naprawde delikatne zapocenie i nie wiem, czy mam sie tym odrazu zajac, czy moze mozna na tym jezdzic? no i oczywiscie skad tam sie bierze ten olej do smarowania tej czesci?? mam betke dopiero 2,5 miesiaca i dlatego tak sie wypytuje o pierdoly, bo to dla mie nowosc. wole teraz o nia zadbac, zeby mi jeszcze posluzyla troche. dziekuje i pozdrawiam :cool2:
  6. to znaczy jezdza, ale nie wiele. bo ja bylem tam juz 2 razy, tylko ze samolotem, a teraz chce betka jechac. wiem, ze tam maja gaz, nie na wszystkich stacjach, ale maja. tylko co z tymi koncowkami?????? :mad2:
  7. czesc. mam e36 na gaz. w lato wybieram sie nia do Wielkiej Brytanii.slyszalem, ze zarowno w Niemczech, jak i w reszcie krajow, przez ktore musze przejechac koncowki do tankowania gazu są inne niz u nas i ze bez specjalnej przejsciowki nie da sie zalac gazu, tylko trzeba jechac na benzynie :/ nie wiem, ile w tym prawdy, ale troche mnie to martwi, bo jednak na takim dystansie bylaby roznica, gdybym jechal na benzynie, a nie na gazie, biorac pod uwage, ze na zachodzie miedzy cena benzyny a gazu tez jest spora roznica. poza tym planuje przebywac w Anglii jakies 2 miesiace, wiec tam tez chcialbym jezdzic "na gazie". w zwiazku z tym, chcialem sie zapytac, czy moze ktos wie, skad wziac takie przejsciowki i czy to wogole jest prawda?? dzieki za pomoc. pozdrawiam
  8. chcialem tylko dodac, ze bez odpowiednich klucczy to moze zajac kilka godzinek, szczegolnie w 6 cylindrowkach, gdzie dojscie jest nie za swietne. ale jak juz sie zdejmie obudowe, to reszta pojdzie dosc gladko z jednym wyjatkiem: TRZEBA UWAZAC PRZY DOKRECANIU OBUDOWY, BO JEST Z PLASTYKU I MOZE PEKNAC (tak jak mi :mad2: ) co pociagnie za soba dodatkowe koszty!!! zycze milej pracy. pozdrawiam aha, no i koszt termostatu to 35zl
  9. wymienilem termostat, tylko ze obudowa jest z plastyku i pekla przy dokrecaniu :((( trzeba kupic
  10. dzis sprawdzalem. i tam jest tak, ze wiatrak odrazu po uruchomieniu silnika zaczyna wiac i dziala non stop, wiec to chyba bedzie ten termostat, tak?
  11. wymiane termostatu juz znalazlem http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=18025 :norty: oczywiscie na stronce klubu :) tylko nie wiem, jak to sprawdzic, czy to napewno termostat, czy moze cos innego?? pozdrawiam
  12. aha, no i jeszcze moze ktos by mogl napisac, czy da sie jakims domowym sposobem sprawdzic, czy to termostat, czy zapowietrzony uklad.no i czy ta wymiana tego termostatu to juz robota dla jakiegos fachowca, czy mozna to samemu rozpracowac? i jeszcze jedno mi sie przypomnialo: czy jest w niej cos takiego jak chlodniczka ukladu wspomagania, bo plyn od wspomagania jakis jakby brudny i nie wiem czemu. wspomaganie dziala bez zarzutu, tylko jak sprawdzalem ten plyn, to zauwazylem, ze brudnawy :/ dzieki wszystkim :handshake:
  13. dziekuje. sprawdze ten termostat. dobrze byc w tym klubie. jeszcze raz dzieki za pomoc. ciagle czekam,jesli ktos ma jakies sugestie. pozdrawiam
  14. witam. mam betke dopiero od 2,5 miesiaca. mam kilka pytan. bylbym wdzieczny za pomoc. 1) czy w e36 w rzedowej szostce o pojemnosci 2 litry z '93 roku (czyli wlasnie w mojej) jest łańcuszek czy pasek rozrządu. jesli lancuszek, to co ile trzeba go wymieniac? 2)niby jest zima, ale nie wiem, czy tak powinno byc. bo przy normalnej jezdzie na trasie temperatura utrzymuje sie prawie caly czas na niebieskim polu (czasem na niebieskim, czasem jakies tam milimetry ponad). w miescie juz rosnie do polowy i tak sie utrzymuje. w srodku sie zagrzewa, bo z nawiewu powietrze leci w miare cieple (ale nie gorace). ale podobno, jak silnik sie nie zagrzeje to wiecej pali. no wiec jak to jest, powinna na trasie rosnac przy ujemnych temperaturach powietrza, czy moze nie az tak bardzo? a jesli cos jest nie tak, to moze moglibyscie wyjasnic mniej wiecej, jak to naprawic. czy mam nowe czesci kupowac, czy cos jest rozregulowane? 3)no i jeszcze olej. czy jesli jest zalany mineral to czy warto sie cackac i probowac zmieniac na sytetic, czy polsyntetic, czy poprostu lepiej lac lepszej jakosci mineral? aha i ile tam tego oleju wchodzi? jak narazie to wszystko, jak cos jeszcz przypomne, to napisze. to moja pierwsza bmw, wiec nie bardzo wiem, jak to z nimi jest. dziekuje za pomoc. pozdrawiam[/b]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.