Skocz do zawartości

kromas

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530D 2004

Osiągnięcia kromas

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. witam wszystkich.caly czas walcze z samochodem gdyz problem nie ustal.moze ktos wie jakie sa objawy uszkodzonego czujnika cisnienia paliwa ktory znajduje sie na listwie (szynie)
  2. mialem taki sam problem.nie bylo mnie przez 2 miesiace i akumulator szlak trafil.kupilem i zalozylem nowy.po odpalenie wyskoczyl blad od aktywnego ukladu kierowniczego.skrecilem kierownica na maxa w lewo pozniej w prawo i po okolo 1 minucie blad zniknal
  3. wczesniej tego nie robilem ale po kazdej przekladce wtryskow byly one kodowane wiec moj problem jest bardzo dziwny :D dodam ze silnik tylko pracuje nie rowno na pozycji N i P. na D i R pracuje tak jak nalezy
  4. Wlasnie wrocilem z aso.kodowali wtrysk ale nieststy jak sie silnik rozgrzeje to nadal nie rowno pracuje. juz nie mam pomyslow co z tym robic. :cry:
  5. dziekuje kolego za dobre checi :D jak bede mial chwile to podjade do aso i zobaczymy co oni powiedza
  6. nie wiem. wiem tylko tyle ze sciagneli obudowe silnika i jakis 6 numerowy kod wprowadzal z wtrysku
  7. ten moj mechanik wprowadzal numery i uwierzcie na slowo ze sa jedni z lepszych. nie takie auta juz robili ale tutaj to jest czarna magia. mowili ze sie jeszcze nie spotkali z takim przypadkiem jak moj zeby byl nowy wtrysk i auto nie lata...
  8. pytalem sie w serwisie i tych czarodziejow od kompa i wszyscy mowili ze nie jest potrzebne poprostu zalozyc wtrysk i latac.oczywiscie zostaly wprowadzone nowe numery wtrysku do komputera samochodu ale nic to nie dalo.dodam ze dzieje sie tak tylko na pozycji P i N gdyz jest to automat.gdy wlacze D lubR i trzymam auto na hamulcu to silnik chodzi rowno.
  9. witam.posiadam bmw e60 530D z 2004 roku silnik m 57 218 ps. problem pojawia sie tylko na rozgrzanym silniku a mianowicie nie rowno pracuje.ladnie pali za rowno na cieplym jak i zimnym silniku.pojechalem na kompa.okazala sie zla korekta wtrysku na 3 cylindrze.doradzono mi bym kupil nowy wtrysk i tak tez zrobilem.oczywiscie wtrysk kupilem w serwisie bmw i dali mi nowy po numerze VIN.po zalozeniu problem pojawil sie znowu na tym samym cylindrze wiec myslalem ze cos z silnikem jest nie tak,ale powiedzieli zebym przelozyl wtryski np.z 3 cylindra na 4 i na odwrot zeby byla 100 procentowa pewnosc.zrobilem tak i problem przeniosl sie wraz z wtryskiem na 4 cylinder.Powiedziano mi zebym kupil dobry uzywany wtrysk z takim samym numerem jak reszta.wiec kupilem taki wtrysk pojechalem do warsztatu i po sprawdzeniu czy wtrysk jest dobry zalozylem go.oczywiscie problem nie ustal nadal pokazuje 4 cylinder nawet przelozylem 4 wtrysk na 1 i na odwrot i komp pokazal 1 cylinder.nie wiem co mam zrobic...najbardziej zastanawia mnie dlaczego autko nie chodzi dobrze na nowym wtrysku.PRZEBIEG 181000 od nowosci serwisowany.Prosze o pomoc.(korekty na 5 wtryskach wznosily max.0,20 a na nowym jak i tym dobrym uzywanym 1,60) Z gory dziekuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.