Skocz do zawartości

mlody91

Zarejestrowani
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36

Osiągnięcia mlody91

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. poduszki silnika nie sa podlaczone wgl. tzn wezyk od poduszek jest zaslepiony
  2. moze powiem co robilem: -podmieniana przeplywka -przewody paliwa nowe -przewody podcisnienia wymienione -podmieniany czujnik na filtrze paliwa, czujnik doladowania -nowy zaworek przy trurbinie -nowa pompa progowa (daje na postoju 4.25 pod obciazeniem ok 3.9) -wtryski sprawdzane, turbina sprawdzana( dziala prawidlowo) -egr zaslepiony -kolektor czyszczony -cooler wymieniony a i podczas jazdy czasami wywala taki blad, mimo iz cisnienie paliwa nie spaday nigdy ponizej 3.8 pod obciazeniem przy 3-4 tys http://www.bankfotek.pl/thumb/2081622.jpeg
  3. zrobilem tak jak pisaliscie http://www.bankfotek.pl/thumb/2081497.jpeg scisnalem wezyk od zaworka zwrotnego- pompa daje 4.25 na postoju i podczas jazdy prakrycznie caly czas - spadnie przy 3-4tys obrotow do 3.9bar. takze tu juz wiem. Samochod jedzie lepiej. Jednak problem ktory byl dalej jest, tak jak pisalem przy daniu w deche na 2-3 biegu zamula i kopci na czarno, ale gdy odejme gaz i dodam szybko ponownie - auto dostaje powera i wciska w fotel. Co dalej sprawdzac?
  4. ciśnienie na jalowym ok 3.7bar. podobno ok
  5. pompa progowa Nowa co prawda nie oryginał, lecz zamiennik magneti marelli. dużo osób ma ją i ze działa ok, zobaczę ten zaworek zwrotny, może go wgl wywale. i zrobię bez zaworka
  6. Nie wiem jakiej,mechanik mówił że działa dobrze. tylko ze na 4~5 biegu jest ok. samochód jedzie dobrze. r
  7. czyli podmienić przepływke? z tego co widzę to turbina nawet trochę przeladowuje. co może być z tym doladowaniem. na filmach starałem się cały czas przyspieszać
  8. witam Przedstawiam parametry podczas jazdy: pompa paliwa pod obiazeniem daje jakeis 3.3-3.5 pompa nowa moze cos pomozecie, bo ja juz nie mam pomyslow i sil do tego samochodu.
  9. e39 3.0d 193 wiec wymienilem elektozawor turbiny, przewody podcisnieniowe wymienione, zmienna geometria czyszczona, przeplywomierz ok, egr zaslepiony. I dalej mam problem z przyspieszeniem, tzn raz przyspiesza a raz nie, np. daje gazu: nie przyspiesza i kopci, odpuszczam szybko gaz, daje ponownie i przyspiesza jak powinno i zero dymienia.
  10. u mnie też tak wyje, ale na włączonej klimie, po jakimś czasie od włączenia powyżej 110km. słychać jak wyje, nie wiem czy tak powinno byc
  11. Witam Panowie co sadzicie o takim zamienniku? http://allegro.pl/zderzak-tyl-tylny-bmw-5-e39-m5-m-power-pakiet-pdc-i6710156013.html Jak to jest ze spasowaniem? moze ktos z was zakladal zamiennik? podpowie czy warto takie cos kupic
  12. zauważyłem, że po odczekaniu na zapłonie ok 30 sec. pompa się odzywa, samochód odpala... czyli pompa siada? czy może jakiś inny powód może byc
  13. swoja droga jaki filtr paliwa w miare nie drogi mozna polecic? taki moze byc? http://allegro.pl/meyle-filtr-paliwa-bmw-e46-e39-x5-e53-opel-omega-b-i6116658949.html
  14. 6 miesiecy temu zalozylem uzywana pompe progowa, (glosno pracowala) chodzila do dzis, samochod nie odpalil, pompy nie slychac. Czas na oryginal. Czy ta w linku to oryginal? http://allegro.pl/pompa-paliwa-bmw-5-e39-520d-525d-530d-730d-x5-3-0d-i6728964961.html czy bedzie ok?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.