Skocz do zawartości

Artur12345

Zarejestrowani
  • Postów

    127
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Artur12345

  • Urodziny 11.09.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 320d
    BMW E39 4,4
  • Lokalizacja
    Lubcza

Osiągnięcia Artur12345

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Czy miał ktoś może do czynienia z serwisem Jach? :http://jach.pl/bmw/nggallery/page/2 Jak wyglądają usługi i jak jest cenowo? Pozdrawiam
  2. Napisałeś wcześniej, że pobór był 0,05A po uśpieniu systemów. Czy to oznacza , że auto poprawnie "się usypia" , po jakimś czasie pojawiał się pobór z powodu telefonu i dvd ? Zastanawiam się , dlaczego tak się działo, co powodowało, że najpierw było ok, a dopiero po jakimś czasie pojawiał się upływ prądu ? Pytam nie bez powodu, próbuję od jakiegoś czasu zrozumieć problem "prądów błądzących" w swoim aucie. Tak mi mówili elektrycy że pobór prądu jest taki jak trzeba i że mierzyli go niejednokrotnie dlatego też mnie bardzo zdziwiło że po odłączeniu tych dwóch rzeczy problem całkowicie znikł. Podzieliłem się tą informacją ponieważ może u kogoś będzie tak samo.
  3. Rozwiązałem problem z rozładowywaniem akumulatora, przyczyny były dwie: 1. Miałem cały czas podłączony telefon pod kabel, a telefon i tak się nie włącza prawdopodobnie bateria która jest zepsuta bo tel się nie włącza robiła zwarcie. 2. Mam dołączane dvd i ono nie pozwalało radiu wyłączyć się całkowicie tylko po jakimś czasie zaczęło pobierać prąd. Po odłączeniu telefonu i dvd problem z rozładowującym się akumulatorem znikł i samochód normalnie odpala nawet po długim postoju, Dziękuję wszystkim za pomoc i Pozdrawiam
  4. Na ten błąd pomogło mi zlutowanie pinu 7 z 8 we wtyczce kabla obd. Pozdrawiam
  5. Witam. Mam taki sam problem, wymieniłem akumulator na nowy, nowy jeż, samochód był u elektryka który stwierdził że wszystko jest dobrze ale po postoju samochodu 4 dni akumulator wyładowany jest do 0. Nie mam już pojęcia czego szukać proszę o jakieś rady. Pozdrawiam
  6. U mnie pompkę podniosłem bez odkręcania przewodów. Po prostu poszła do góry ze wszystkim
  7. Z tego co koledzy mi trochę pomogli mogę powiedzieć że wymienić olej można mimo tego że jest butla, ja odkręciłem cała pompkę i wtedy podniosłem ją do góry i miałem zbiorniczek na wierzchu.
  8. Mam klapę hydrauliczną, w pierwszym swoim poście napisałem że wymieniłem olej w pompce, tylko w zbiorniczku nie zamykałem i otwierałem klapy w celu wypuszczenia z siłowników oleju ale nadal trzeba jej pomóc aby się podniosła.
  9. Jeszcze zapomniałem dodać że mój tourning ma pompkę do podnoszenia
  10. W takim razie z tego co widzę jest wszystko w porządku, myślałem że sama powinna od dołu się podnosić bez żadnej pomocy.
  11. Czyli nawet na nowych siłownikach klapa od dołu sama się nie podniesie? Na chwilę obecną tylko delikatnie dotknę i się podnosi, może tak ten model ma?
  12. Jak podniosę do samej góry to się trzyma. A ciężko się dostać do tych siłowników?
  13. A gdzie znaleźć te siłowniki, posiadam od nie dawna tourninga i jeszcze nie wszystkie części zlokalizowalem. A jak szybko sprawdzić czy zawias się zaciera? Może polanie go jakimś wd40 pomoże?
  14. Witam. Czy może są w tej pompce oleju jakieś filtry? Mam pełny pojemnik tego oleju ale pompka na początku nie może sobie poradzić dopiero jak jej troszkę pomogę to podnosi klapę. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.