Skocz do zawartości

Wania17

Zarejestrowani
  • Postów

    177
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320D 150KM 2004r.
  • Lokalizacja
    Brzesko

Osiągnięcia Wania17

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. @maniek - Rozebrałem zakupiony DDE (ten sam rocznik, parę miesięcy młodszy, angol) , ale nie widzę czujnika ciśnienia... Przygotowany byłem na jakiegoś MPX, ale nic takiego nie widzę. Czy tym czujnikiem będzie AR13110? Brak noty katalogowej na internecie... https://zapodaj.net/022722d8bb102.jpg.html https://zapodaj.net/a1fb36ac3daf1.jpg.html https://zapodaj.net/66314dd03291f.jpg.html Co do odmy - u mnie występuje plastikowy separator - kolega yoshimura01 twierdził, że nie ma potrzeby go wymieniać. Czy przy takim przebiegu jednak warto go wymienić ze względu na oringi/uszczelki/sprężynki?
  2. Witam, od jakiegoś czasu mam problemy ze swoim E46 320D CR 150KM. Turbo na silniku krokowym. Objawy to: -kopci na siwo przy ostrym przyspieszaniu -kopci na czarno przy ostrym przyspieszaniu -po odpaleniu wchodzi w tryb awaryjny z podniesionymi obrotami na 1000 i brakuje mu mocy Wyżej wymienione usterki występują na zmianę, raz siwo, raz czarno a raz na jakiś czas wszystko jest w porządku i jest pełna moc bez dymienia. Najgorzej jest przyspieszyć mocno z niskich obrotów - wtedy jest pełne zadymienie i słabe przyspieszanie. Odpiąłem kiedyś przepływomierz i też przykopcał na czarno. Jak myśliście - ewidentnie MAP sensor fałszuje pomiary i takie cyrki? Od kupna nie był czyszczony/wymieniany. Przelot 266tyś km, od kupna przejechane 120tyś km. Czy takie same objawy może dawać odma/seperator? Po kupnie było do niej zerkane ale nie wymieniana. Raz na jakiś czas wyskakuje błąd sondy lambda - ale to pewnie z racji czarnego dymienia... Od czasu do czasu CHECK znika sam. 3F03 3F03 (0236) boost pressure sensor Error counter: 4 Logistic counter: 40 1. Umweltsatz Mileage 265880 km average engine rotational speed 0.00 rpm coolant temperature 85.26 deg C maximum common-rail-pressure of last 10ms 0.00 bar injection volume setpoint without volume offset 20.09 mg/cyc intaken air mass per cylinder 0.00 mg/Hub charge pressure value 1427.69 hPa voltage raw value charge pressure sensor 2381.99 mV Battery Voltage 12219.47 mV Vehicle speed 0.00 km/h Atmospheric-pressure 797.53 hPa 2. Umweltsatz Mileage 265930 km average engine rotational speed 0.00 rpm coolant temperature 37.07 deg C maximum common-rail-pressure of last 10ms 0.00 bar injection volume setpoint without volume offset 25.99 mg/cyc intaken air mass per cylinder 0.00 mg/Hub charge pressure value 1053.53 hPa voltage raw value charge pressure sensor 1775.67 mV Battery Voltage 12219.47 mV Vehicle speed 0.00 km/h Atmospheric-pressure 797.53 hPa Plausibilitaet mit Umgebungsdrucksensor im Leerlauf Test conditions fulfilled Error present now, but not yet stored (debouncing phase) Error would not cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Error code: 3F 03 48 06 00 00 04 28 67 DC 00 87 00 33 00 91 6E 4B 00 51 67 E1 00 57 00 42 00 6B 52 4B 00 51 ------------------------------------------------------------- 4063 4063 (2227) Umgebungsdrucksensor (implemented in ECU) Error counter: 4 Logistic counter: 40 1. Umweltsatz Mileage 265880 km average engine rotational speed 0.00 rpm coolant temperature 85.26 deg C maximum common-rail-pressure of last 10ms 0.00 bar injection volume setpoint without volume offset 20.09 mg/cyc intaken air mass per cylinder 0.00 mg/Hub charge pressure value 1427.69 hPa Rohspannung ADC-Signal Atmospheric-pressure 3919.46 mV Battery Voltage 12219.47 mV Vehicle speed 0.00 km/h Atmospheric-pressure 797.53 hPa 2. Umweltsatz Mileage 265930 km average engine rotational speed 0.00 rpm coolant temperature 37.07 deg C maximum common-rail-pressure of last 10ms 0.00 bar injection volume setpoint without volume offset 25.99 mg/cyc intaken air mass per cylinder 0.00 mg/Hub charge pressure value 1043.69 hPa Rohspannung ADC-Signal Atmospheric-pressure 3919.46 mV Battery Voltage 12219.47 mV Vehicle speed 0.00 km/h Atmospheric-pressure 797.53 hPa Plausibilitaet mit Ladedruckfuehler im Leerlauf Test conditions fulfilled Error present now, but not yet stored (debouncing phase) Error would cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Error code: 40 63 C8 06 00 00 04 28 67 DC 00 87 00 33 00 91 B5 4B 00 51 67 E1 00 57 00 42 00 6A B5 4B 00 51 3FF0 3FF0 (3263) air flow meter 3263 unbekannter P-Code Error counter: 7 Logistic counter: 40 1. Umweltsatz Mileage 265890 km average engine rotational speed 1737.69 rpm coolant temperature 63.17 deg C maximum common-rail-pressure of last 10ms 866.48 bar injection volume setpoint without volume offset 31.51 mg/cyc intaken air mass per cylinder 894.83 mg/Hub charge pressure value 1791.99 hPa linearised APP1 40.16 % Battery Voltage 14011.66 mV Vehicle speed 61.19 km/h Atmospheric-pressure 984.61 hPa 2. Umweltsatz Mileage 265930 km average engine rotational speed 1130.88 rpm coolant temperature 86.27 deg C maximum common-rail-pressure of last 10ms 370.22 bar injection volume setpoint without volume offset 0.00 mg/cyc intaken air mass per cylinder 705.78 mg/Hub charge pressure value 1476.92 hPa linearised APP1 0.00 % Battery Voltage 14011.66 mV Vehicle speed 21.71 km/h Atmospheric-pressure 994.46 hPa Verhaeltnis gemessene zu berechneter Luftmasse zu groß Test conditions not yet fulfilled Error present now and already stored Error would cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Error code: 3F F0 F1 06 32 63 07 28 67 DD 3F 71 6E 50 8E B6 33 56 3E 64 67 E1 29 88 2F 00 70 96 00 56 16 65
  3. Należy zacząć od wpięcia zamiast ringu właściwej żarówki. Jeśli zgaśnie kierunkowskaz to winna jest elektronika ringu - wystarczy dołożyć odpowiedni rezystor.
  4. Pompkę podprogową słychać po przekręceniu klucza? Gdy w kolejnych próbach, nie mogąc odpalić, rozrusznik kręci szybciej? (świadczyłoby o braku dawkowania paliwa)
  5. Kupowałem u nich wahacz Meyle. Towar i wysyłka w porządku.
  6. Przydałby się symbol z akumulatorka. Standardowo były ogniwa litowo-wandowe VL2020 o napięciu nominalnym 3V. Więc napięcie wygląda na okay... Zmierz napięcie w trakcie wciskania przycisków, być może akumulator już nie ma swojej pojemności i będzie drastycznie spadało (chwilowe 3V wskazuje na działający układ ładowania).
  7. Jedna opcja to zwarcie obu przewodów do siebie lub celowe ich złączenie w dalszej części instalacji :) Może też ktoś wyprogramował sprawdzanie tego poziomu - ale nie jestem pewien czy jest taka możliwość.
  8. Geometria kół tylnych :idea: Przy świrującej trakcji w zakręcie równocześnie nie masz hamowania - uważaj przy jeździe ;)
  9. Problem może być z elektromagnesem na rozruszniku :idea:
  10. W czujniku może być czop sadzowo-olejowy. Wykręć go i zerknij w otworek czy jest drożny/czysty. Delikatne czyszczenie może pomóc ;)
  11. @zent - Da się to lepiej spasować. Trzeba wyciągnąć poduszkę i dogiąć w górnej części blachę w którą wchodzą trzpienie poduszki w stronę deski rozdzielczej. :cry:
  12. @szuwarek 102 - śruba musiałaby mieć lewy gwint, by przy odkręcaniu kluczem wkręcała się w stronę łba śruby imbusowej ;)
  13. Wania17

    N46 problem z hamulcem

    Wymień płyn hamulcowy i przewód hamulcowy od pompy aż po zacisk, być może jest gdzieś zator. Mógł też gumowy wąż załamać się lub wewnętrzna część odwarstwić i od czasu do czasu zatyka przepływ :idea:
  14. Alternator w 320D 150KM kwiecień 2004r: http://images.tinypic.pl/i/00781/misch5c3hrlu.jpg
  15. Wania17

    e46 Myjnia zacieki

    Po myciu na myjni samoobsługowej na samochodzie często po wyschnięciu zostaje biała mgła. Nie ma to jak mycie ręczne, a nie piłowanie mikroproszkami :P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.