Skocz do zawartości

xedossfm

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O xedossfm

  • Urodziny 20.05.1978

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528i 1996r , E38 735i 1998r
  • Lokalizacja
    Zamość

Osiągnięcia xedossfm

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dla potomnych. Problem robił alternator. Siał masę zakłóceń(zorientowałem się podczas podłączania car audio) a napięcie to w ogóle nie wiem jak określić. Miernik analogowy aż "grał" wskazówką. Cyfrowy multimer oczywiście dostojnie czasami pokazywał jakąś zmianę. Wymiana regulatora napięcia rozwiązała sprawę. Dodatkowe info: Mimo już sprawnego alternatora dokładnie takie same problemy pojawiły się po założeniu diodowych lamp na tył. Pomogło wlutowanie równolegle z diodami rezystorów 15 Ohm.
  2. Witam. Auto ze stycznia '98 więc przedlift. Problem polega na tym, że pierwsze włączenie kierunkowskazu obojętnie czy prawego czy lewego jest ok ale po krótkim czasie zaczyna migać szybciej tak jakby żarówka była spalona. Pomruga sobie szybko kilka minut i znowu z minutkę dobrze działa. Jest to strasznie wkurzające.. Żarówki , złącza i masy posprawdzane i są ok. W aucie był kiedyś zmieniany lcm, jest to lcm II. Robił to poprzedni właściciel. Ogólnie dobijające od początku były komunikaty o spalonych żarówkach, chyba wszystkich jaki są w aucie i kropka przy przebiegu. Komunikaty powyłączałem ncs-em, zmieniłem VIN i przebieg żeby pozbyć się kropki przy przebiegu. Zostały jeszcze te kierunki. Ma ktoś pomysł jak to ugryźć? Jeszcze w inpie w lcm-ie pod zakładką która nie pamiętam jak się nazywa, coś z kodowaniem, pod F2 lub F3 widać zaznaczoną opcję "hak". Nawet były stare błędy typu 'błąd komunikacji z modułem haku". Może ma to jakiś związek.
  3. Wygląda na to, że padł czujnik, bo podpiąłem czujnik z przedniego koła i błąd zniknął. Nie zmienia to jednak faktu, że często po odłączeniu interfejsu swicą się światła stop i pomaga jedynie odłączenie akumulatora na chwilę. Jaka może być przyczyna?
  4. Witam. Po co najmniej rocznej przerwie podłączyłem się do auta, INPA poprzez interfejs na rs232 w trybie ADS. (kiedyś podłączałęm przez interfejs usb OBD i było ok) Po zaglądnięciu co tam widać w sterowniku silnika wyłączyłem wszystko i jak wysiadłem z samochodu to świeciły się światła stopu. Pomogło odłączenie akumulatora na chwilę. Nie dało mi to spokoju i teraz wieczorem podłaczyłem się jeszcze raz i zajrzałem do wszystkich modułów. Niespodziewanie zaświeciły się kontrolki od ABS i ASC. Zaglądam do modułu ABS a tam błąd czujnika lewego tylnego koła. Nie dało się go skasować. Pomogło odpięcie na chwilę akumulatora ale błąd wrócił. Ponowne odpięcie akumulatora znowu pomaga na kilka minut. Pytanie- co można zepsuć INPĄ żeby takie cyrki się działy?
  5. xedossfm

    Zmiana m52b28 na m52b28TU

    Znalazłem. Spalony bezpiecznik nr 15 czyli musiałem połączyć pin 19 z pinem 16 :duh: Wszystko już działa.
  6. xedossfm

    Zmiana m52b28 na m52b28TU

    Który to bezpiecznik? Nie mogę znaleźć info od czego jest pin 17. Jakie mogą być problemy? :-/
  7. xedossfm

    Zmiana m52b28 na m52b28TU

    Witam po przerwie. Silnik zmieniłem na taki jak był więc nie było problemów. Problem zrobiłem sobie dzisiaj kasując inspekcję. Zamiast pinów 7 i 19 zwarłem 17 i 19 i teraz świeci kontrolka ładowania i ładowania brak. Co mogłem zepsuć???
  8. xedossfm

    Zmiana m52b28 na m52b28TU

    W starszym silniku wałek wydechu jest w jednym ustalonym miejscu więc i w nowszym można go ustawić w takim samym położeniu i powinno być ok. Poza tym gdybym poznał mapę jego położeń sterowanie zrobiłbym bez problemu. Musze tylko się upewnić czy silnik będzie pasował mechanicznie :)
  9. xedossfm

    Zmiana m52b28 na m52b28TU

    Dzięki za odpowiedź. Mi chodzi o włożenie "gołego słupka" czyli pytanie czy będą pasowały moje kolektory do nowszej głowicy i czy silnik będzie pasował do karoserii i skrzyni biegów. Cała elektryka zostałaby ta sama.
  10. xedossfm

    Zmiana m52b28 na m52b28TU

    Witam wszystkich. Właśnie wyszła mi bokiem korba w m52b28. Czy da się go zmienić na m52b28TU? Jest łatwiejszy w kupnie no i młodszy. Chodzi mi o to czy w ogóle pasuje itp poza sterowaniem wałka wydechu.
  11. Witam, odgrzeję kotleta. Mam problem z dmuchawą trochę innej natury. Dzisiaj podczas odmrażania szyby, czyli przycisk z "szybą", obroty na full , w pewnym momencie coś trzasnęło pod kokpitem. Odruchowo wyłączyłem dmuchawę i co jest, na średnich obrotach dość mocno wibruje. Pewnie oderwały się łopatki albo coś innego. Muszę tę dmuchawę wydłubać jakoś, ale jak? Jest jakiś opis? Będzie trudno? Ooo, znalazłem coś na ten temat. Tragedia :/
  12. xedossfm

    Głośność radia

    Zjada akumulator, nowy. Po dwóch dniach, tylko do pracy i z powrotem po 3 km w jedna stronę i dzisiaj ledwo zakręcił :-/
  13. xedossfm

    Głośność radia

    Rozwiązałem problem w taki oto sposób. Po wyjęciu radia widzimy kostkę z kablami. Są 3 grube i dużo cieńszych. Jeden z grubych ma kolor niebieski z jakimś tam paskiem. W nim pojawia się +12 po przekręceniu kluczyka w pozycję 1 i 2. Uciąłem ten kabel i część która idzie z wiązki zaizolowałem a część która wystawała z kostki zmostkowałem z przewodem obok który ma na stałe +12. Efekt taki, że po wyłączeniu kluczyka w pozycję 0 radio gaśnie ale zapamiętuje ustawienia. Oby tylko nie żarło akumulatora. Pozdrawiam.
  14. xedossfm

    Głośność radia

    Sprawdzone i nic z tego. Mam 5 kluczyków, wszystkie działają, 3 z pilotem tez działają. Wszelkie kombinacje z odpalaniem na jednym kluczyku, gaszenie, wysiadanie, zamykanie centralnego, otwieranie innym kluczykiem, odpalanie nie przyniosły skutku. jedynie jak nie minie minuta lub dwie to radio pamięta głośniki tylko głośność zwiększa. Może w radiu jest jakaś bateryjka padtrzymująca pamięć? Jak wyłączę kluczyk na pozycję 1(świeci temperatura i poduszka) i ręcznie wyłączę radio to bez względu na czas który upłynął radio włącza się z poprzednimi ustawieniami. Jakieś rady?
  15. xedossfm

    Głośność radia

    No dobra. Mam 3 kluczyki z pilotem z wymienna baterią. W jednym działa pilot i jego używam, w pozostałych nie działają baterie. Może spróbować wymienić baterie, zaprogramować kluczyki i zobaczyć czy przyniesie to jakąś poprawę?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.