Skocz do zawartości

mariondg

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 530d, e81 118d

Osiągnięcia mariondg

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Jak masz odpowiednio krótki i giętki endoskop to można próbować zajrzeć przez czujnik temperatury za chłodniczka. Jak nie, to pozostaje zdjąć kolektor ssący.
  2. Dzięki :cool2: W moim przypadku nie widać śladów wilgoci, aczkolwiek lamele są w dużym stopniu zapchane...
  3. Dla mojego vin jest taki wpis
  4. Ta chłodniczka ma 3 lata i samochod przejechał na niej okolo 130tkm
  5. Cześć, Chciałem zweryfikować stan chłodniczki egr w 520d b47. Po rozebraniu kolektora zastałem chłodniczkę jak na załączonych zdjęciach. Auto swieżo po zakupie, przez ostatnie 1500km dolałem 0,3 litra płynu. Ciężko na chwilę obecną powiedzieć czy w dalszym ciągu płyn ubywa. Auto nie ma aktywnej akcji serwisowej na wymianę chłodniczki, według historii serwisowej i naklejki na chłodnicze była ona wymieniona w 2018r. Czy ktoś z Was orientuje się czy chłodniczka w takim stanie kwalifikuje się do wymiany?
  6. Cześć, Proszę o sprawdzenie mojego numeru VIN WBA5L31030G084008 Dziękuję :)
  7. Chcialem wylacznie pocieszyc autora, że przeskoczenie rozrzadu badz inne problemy z nim zwiazanie nie zawsze musza sie skonczyc pogietymi zaworami :cool2: :cool2:
  8. Wbrew pozorom pasek osprzetu ma bardzo duzo do lancucha rozrzadu. W sytuacji awarii paska, jego strzepy wciagane sa poprzez uszczelniacz na kolo zebate, w wyniku czego resztki paska nawijaja sie na zeby na wale, przez co kolo robi sie okragle a lańcuch przeskakuje sobie w najlepsze.
  9. Spotkalem sie z przeskoczniem rozrzadu w n52, pasek osprzetu pekl a jego resztki nawinely sie na kolo zebate walu. Sam w to nie wierzylem, ale po oczyszczeniu wszystkiego i ustawieniu rozrzadu silnik pracowal idealnie. Zaden z zaworow nie ucierpial.
  10. Walczyłem z wypadaniem zapłonu w n54, losowo wypadły zapłony na cylindrze 1,2,3. Okazało się, że sonda na pierwszym banku pokazywała dziwne wartości przy pełnym obciążeniu. Po podmianie sond błędy przeszły na cylindry 4,5,6. Błędy dotyczyły tylko i wyłącznie wypadania zapłonu. Nowa sonda rozwiązała problem.
  11. Cześć, prosilbym o sprawdzenie mojego vin: DU45041 Z góry dzięki
  12. Demontaż boczków drzwi: http://workshop-manuals.com/bmw/1_series_e81/118d_n47_3-door/2_repair_instructions/51__body_equipment_%283-door%29/41__front_door_trim_panel_with_arm_rest/3_ra__removing_and_installing_%28replacing%29_front_left_or_right_door_trim_panel/
  13. Chciałem potwierdzić działanie metody. Na skutek przymarznięta szyba nie opuściła się przy otwieraniu drzwi. W moim przypadku błąd 9CC8 dotyczący szyby od strony pasażera. Demontaż boczka, opukanie silnika młoteczkiem i podnośnik śmiga jak nowy :cool2:
  14. Dzięki za odpowiedzi, żeby nie było niedomówień...domyślam się, że omawiany tu egzemplarz nie ma takiego przebiegu jak na liczniku, po zużyciu wnętrza obstawiałem okolice 450 - 500tkm. Chociaż zużycie wnętrza nie zawsze jest miarodajnym wyznacznikiem, szczególnie w przypadku 15-letniego samochodu. Jeżeli faktycznie ma 800tkm, to jestem pełen podziwu dla konstrukcji e39 :lol: Przy okazji chciałem zapytać, daty wyświetlone przy każdym z modułów są datami ich produkcji ?
  15. Witam, znajomy kupił e39, 530d, 2000r. jeszcze przedlift. Dzisiaj oglądając nowy nabytek postanowiliśmy sprawdzić przebieg. Auto ma na liczniku 209tkm. W książce serwisowej znajduje się wpis mówiący o wymianie licznika przy 60tkm. Kolejne wpisy w książce zaczynają się od 0km, czyli auto teoretycznie powinno mieć około 270tkm. Jednak skanując auto pa-softem zobaczyliśmy to: http://i59.tinypic.com/208yc14.jpg O ile przebieg pochodzący z LCM jestem w stanie wyjaśnić tym, że auto ma zmienione oświetlenie na poliftingowe i ktoś zmieniając moduł nie zmienił w nim przebiegu to nie wiem jak odnieść się do zapisu w EWS. Odczyt motogodzin w inpie wygląda co najmniej dziwnie...pokazuje, że silnik przepracował okolice 600mth. Dotychczas sprawdzając inne samochody odczytane przebiegi i godziny pracy dawały mniej więcej taki sam wynik. W związku z tym mam pytanie, czy ktoś spotkał się z podobnym "problemem" ? Czy jest to wina jakiegoś "błędu wynikającego z oprogramowania" czy po prostu ktoś poszedł po bandzie skręcając samochód. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.