Skocz do zawartości

bumie5

Zarejestrowani
  • Postów

    203
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    NIBYJEST

Osiągnięcia bumie5

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Bodajże osłony amortyzatorów lub cos w okolicach sprężyn, podpytam bo miałem podobnie.
  2. Moje tez skrzypiało. Myślałem, ze zawias a okazało się, ze fotel kierowcy i tylna lampa. Fotel przesmarowany i cisza. Z ta lampa, to na każdym progu skrzypniecie - żeby sprawdzić trzeba po dociskać.
  3. bumie5

    M5 (F90)

    Macie: https://www.bmw.pl/pl/ssl/configurator.html#/JF01//F90/esl/new/
  4. bumie5

    M5 (F90)

    nie ma OLEDów, nie ma zamówienia The car would be about 65kg lighter than the last one, if not for the addition of the four-wheel drive system, which makes the difference marginal. https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/bmw-m5-prototype-review-super-saloon-goes-four-wheel-drive BTW. w informacji prasowej ani slowa o zastosowaniu wlokna, tylko jakies szczegoly w dyfrze :?:
  5. bumie5

    M5 (F90)

    http://g30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1378352
  6. bumie5

    Nowa seria 5 G30

    4AW Panel deski rozdzielczej wykończony skórą syntetyczną -- no, to na pewno bedzie robic robote :D
  7. bumie5

    Nowa seria 5 G30

    masz racje, wg plotek z tego tygodnia to bedzie zwykla ZF (choc ten caly scott co sie tam udziela, twierdzil, ze bedzie to ulepszony getrag). na bimmerposcie juz burza, ZF/xDrive, a RWD na przycisk jak w mercedesie. Czyli wstepnie zapowiada sie nuda. Caly ich ten "carbon core" w zwyklych piatkach G30 wyparowal, a w M5 ma byc jedynie dach i klapa bagaznika? :lol: troche szkoda, ale jak wielu zdazylo sie przekonac, konkretne rzeczy wychodza dopiero z LCI/CP, a teraz jeszcze dojdzie wersja CS. Dramat, ale moze poirytowanych fanatykow przekupia ladnymi OLEDami w opcji za pare k euro :mrgreen:
  8. bumie5

    Nowa seria 5 G30

    wg bmwblog (http://www.bmwblog.com/2017/01/19/rumor-new-f90-bmw-m5-to-hit-3-5-3-6-seconds-from-0-to-100-kmh/) bedzie jednak DCT na awd, co nie zmienia faktu, ze w planach maja wersje CS, a do tego jeszcze pierdyliard LCI, wiec pierwsza wersja bedzie pewnie zachowawcza... i nudna, chyba ze czyms zaskocza.
  9. bumie5

    Nowa seria 5 G30

    http://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2016/12/2017-BMW-540i-sDrive-M-Performance-Parts-06-750x563.jpg :duh:
  10. M5 netto 6y/200k km - 28281 PLN 5y/200k km - 13929 PLN 4y/200k km - 7112 PLN około -3k PLN w każdym z przypadków, jeżeli ma się wykupiony 3ci rok.
  11. bumie5

    Nowa seria 5 G30

    interesujaca premiera, ale wszystko co ciekawe dopiero w M5.
  12. Wałkowaliśmy temat w czyimś wątku, poszukaj z hasłem "akrapovic" i powinien wyskoczyć. (viewtopic.php?f=136&t=269506&p=2021794) Akrapovic jest drogi i najlepiej wykonany, a kwestia dzwięku, to w zależności od zapotrzebowań i wcześniejszych przygód z wydechami. Ja nie uważam, żeby był specjalnie głośny, dlatego trzeba było "przyblokować" mufflery w zew. rurkach :mrgreen: i wyłączyć Active Sound Design. W porównaniu do stocka, to co byś nie włożył będzie lepsze
  13. http://www.getrag.com/en/products/powershift/Dual_Clutch_Transmissions.html 7DCI700
  14. To polecam potestowac LC w innych markach... Ale akurat u ciebie x-drive odrobine ratuje odczucia startu z LC.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.