Skocz do zawartości

dawid727272

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    EX bmw e36 318i + lpg
    NEXT BMW e46 330d 2000r

Osiągnięcia dawid727272

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Panowie troszke zaszlo nie porozumienie. W zadnym wypadku nie jest to palowanie zimnego poniewaz sytuacja ktora opisalem wystepuje miedzy bialymi kreskami a nawet za biala kreska wiec temp cieczy ma juz ok 60- 70 stopni. Mam dziwne wrazenie ze problem sie konczy jak nagrzeje sie komora silnika lub nagrzewaloby sie tam i wtedy problemu nie ma A zapomnialem jeszczr dodac ze jak straci chwilowo moc po intesywnym starcie to dosc mocno zakopci. Normalnie nie ma kopcenia. Nie puszcza dyma przy odpalaniu i na wolnych zeby puscil baka naprawde trzeba sie postarac ze startu bo puzniej (przy wyzszych biegach ) to tez jest ok. a jeszcze jedno zauwazylem jak zupelnie zimny to na 2 biegu przy obrotach ok 1000 zeby utrzymac predkosc obrotowa to ekonomizer wskazuje 14 a gdy rozgrzany 8
  2. Witam wszystkich. Mam problem z moim bmw e46 330d M57 z gory zaznaczam ze nie ma tematu z tskim problemem ktory zostsl rozwiazany. Na diagnostyce komputerowej bede dopiero za 2 tygodnie bo w mojej miejscowosci nie ma odpowiefniej osoby i narazie próbuje radzic sobie sam. Wiec do rzeczy: Jak silnik jest zimny to nie ma mocy, pedal gazu chodxi tak ciasno jak by go ktos trzymal. Dzieje sie tylko jak silnik jest zimny ale nie jest to najgorsze. Jak potrzebuje wystartowac ze skrzyzowania (zrywnie) to silnik sie dlawi i traci zupelnie moc , musze wtedy wcisnac sprzeglo obroty spadaja do500, chwile potrzesie sie buda wyrowna obroty i wbijam bieg i jade dalej dzieje sie tak tylko na ximnym i po mosnym ruszaniu. Wrażenie jedt tskie jsk by sie zapowietrzyl. Nie wiem cxy sie dxieje tak za kazdym rszem jsk jest zimny bo nie zawsze potrzeboje pelna moc na zimnym. Ale zauwazylem jedna rzecz ktora zawsze jest taka sama -gdy silnik osiagnie pelna temp robocza to wszystko przechodzi i nie ma zadnych problemow z moca Ciagnie w pelnym zakresie obrotow do samego konca. uprzedzajac pytania wymienione wsxystkie filtry przeplywomierz pokazyje podczas przyspieszania na każdym biegu 20l wyczyszczony egr i zaworki podcisnienia egr i ten kolo turbo wymienione wezyki podcisnienia umyty kolektor ssacy i cxujnik cisnienia doladowania mam wrazenie jak by temperatura otoczenia miala na to zachowanie wplyw. Z gory dziekuje za odpowirdzi i przepraszam za ewentualne bledy ortograficzne i przeoczone zasady panujace na forum
  3. ja też maiłem ten przypadek że kontrolki gasły i się zapalały, problem polegał na tym że umierał czujnik ale jak już się zaświeciły na stałe to okazało się że umarły dwa w przednich kołach, koszt jednego 255zł ate, podobno tylko te proponują
  4. Ja mam e46 330d turas 2000r najniższe spalanie w trasie prędkości 100-140km/h 5.88l liczone(5,4 na kompie) średnio pół na pół miasto trasa 7.5-8,2 liczone (6,7na kompie), najwyższe spalanie w mieście wyłączona trakcja pełny ogień 11,2l liczone (9 na kompie)ale wydaje mi się że mogło by być więcej. p.s czy wasze bunie też tak okłamują na kompie ??????????????????????????????? Dla potencjalnych chętnych na 330d: zimny pali wiadrami hehe! krótkie odcinki + but = częste wizyty na stacji paliw!!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.