Skocz do zawartości

mac_gregor

Zarejestrowani
  • Postów

    240
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    2012 F20 116i 136 KM
    2017 F20 118d 150 KM
  • Lokalizacja
    Skądinąd
  • Zawód
    Klikacz

Osiągnięcia mac_gregor

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Listwy nie musza być xeagon z niebieskim paskiem. Sam zamawiałem szczotkowane aluminium z czarnym paskiem do mpaku. Kierownica do 2014 (dokładnie nie pamietam) w mpaku różniła się tylko skóra a kształt miała identyczny jak zwykła.
  2. Jedne rzeczy wychodzą drożej inne taniej. Tak z mojego doświadczenia (majac pakiet serwice inclusive) koszta 118d są bardzo zbliżone do Golfa 2.0 TDi. Przy czym np niektóre elementy eksploatacyjne były w Mazdzie 3 droższe niż w BMW :)
  3. Tak mam, ale w ASO widziałem LCI z Ledami i bez spryskiwaczy :)
  4. Apropo spryskiwaczy mam inny „ficzer” Otóż jak płynu jest pełno „pod korek” - to zbiorniczek albo przewod delikatnie rezonuje gdzies w okolicy nadkola przenosząc dźwięk do środka :/ Jak trochę płynu ubędzie - problem znika ...
  5. Najłatwiej jakbyś wiechał na kanał uruchomił silnik i przytrzymywał skubańca, w zasadzie powinno dać się dość łatwo to zlokalizować. Ja od roku miałem problem z jakimś swierszczem w prawym przednim rogu samochodu. Rozebrałam dół deski rozdzielczej z przodu aż do schowka i wyciszyłem, rozebrałam drzwi pasażera i wyciszylem - dalej nic ... Okazało się ze to pieprzony zbiorniczek od spryskiwaczy delikatnie rezonuje gdy jest zalany „pod korek”. Ale co się naszukałem to moje :/
  6. 2012 i 2017 mam dokładnie takie samo - nic nie poprawili
  7. Dokładnie z pomocą tego filmiku zdejmowałem u siebie żeby wygłaszać. Polecam zaopatrzyć się w narzędzia tapicerskie do takich zabaw. Ja kupiłem taki zestaw „łyżek” do wszelkiego rodzaju podważania spinek itp
  8. Tyle ze 120d w wersji 184km to jest właśnie silnik n47. B47 w modelu 120d ma 190 kucy. Zgadza się, aczkolwiek te silniki zostały już "poprawione" - tak słyszałem. Te to znaczy które ? Cytujesz moj post w którym pisze zarówno o n47 jak i b47. Jeśli chodzi Ci o b47 to za wcześnie żeby powiedzieć, jeśli chodzi n47 to przypadłości są dość typowe i opisywane na wielu forach. Generalnie o te silniki trzeba dbać.
  9. Tyle ze 120d w wersji 184km to jest właśnie silnik n47. B47 w modelu 120d ma 190 kucy.
  10. To w takim razie zamówię nr 1 :) Dzięki :)
  11. Znowu moj tez „niby zaufany” mechanik wyznaje zasadę ze jeśli trzyma się zasady wymiany co 10K to i Castrol jest w zupełności wystarczający. Reasumując uznaje wyższość częstości wymiany nad jakością oleju :)
  12. Te podwójne to oryginały ? :) Jakoś mi bardziej leżą i sam bym chętnie zamontował :)
  13. mac_gregor

    Cieknacy plyn

    Miałem to samo - plastikowy element (ponoć cześć czujnika temperatury) Tak jak koledzy piszą - cena części symboliczna ale wymontowanie skrzyni i rozpięcie wału podnosi koszt zabawy dość znacznie :( Jak się mocno skupie to mogę znaleźć i wrzucić fotkę części z numerami :)
  14. W 116i preLCi bywało ze musiałem dolać - w 118d spokojnie przejeżdżam te 10-12 tysięcy bez problemu
  15. Pod koniec roku zobaczymy już następcę z przednim napędem a w przyszłym roku będzie w salonach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.