Skocz do zawartości

Wozik

Zarejestrowani
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 530D E60 2003R
  • Lokalizacja
    Zbąszyń

Osiągnięcia Wozik

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Akumulator mam nowy i alternator po regeneracji ładuje ok. Aku zakodowane. Auto nie pobiera prądu. Bezpieczniki sprawdzałem orientacyjnie czy wszystkie są ok. Tylko wyjełem sprawdziłem i włożyłem na nowo. Auto nie miało włączonego zapłonu w momencie sprawdzania, ale nie odłączyłem aku podczas sprawdzania.
  2. Ja dzwoniłem do chyba 10 firm czy zregenerują aktywna przekładnie to powiedzieli, że BMW zastrzegło sobie części do aktywnej przekładnie. Na pewno masz aktywna przekładnie? Bo jak są w stanie to zrobić i jesteś zadowolony to podaj mi numer jak możesz do nich, bo u mnie przekładnia się kończy. Będę wdzięczny.
  3. Witam, od kiedy sprawdzałem wszystkie bezpieczniki w schowku pasażera, to auto samo się odklucza. Wszystkie bezpieczniki są w tym samym miejscu (przed zrobiłem zdjęcie). I auto zaczęło świrować. Zakluczam auto wieczorem rano przychodzę i wszystkie drzwi są otwarte. Odłączyłem akumulator, ale nic to nie dało. Dalej się otwiera. Wyszedłem na podwórko coś zrobić, a zaraz zaświeciły się kierunkowskazy i auto się otworzyło normalnie jak bym je otworzył z pilota. Potrafi otworzyć się nawet po nie całej godzinie od zamknięcia. Wina zamka w drzwiach to nie jest ani kluczyka. Bo będąc w domu auto też się otwiera i mruga kierunkowskazami jak bym je sam otworzył, ale nie ma szans aby kluczyk z tak daleka otworzył auto, także wina kluczyka to nie jest. A zamek w drzwiach zamyka tylko moje drzwi, a nie wszystkie jak z pilota i kierunkowskazy się nie zapalają po prostu wciska się tylko ten DYNKS że tak powiem i nic więcej się nie dzieję, nie zamyka się centralnie zamykając wszystkie drzwi tylko kierowcy. Ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną? Może moduł komfortu padł? Wie może ktoś gdzie on się znajduje, aby to sprawdzić? Bo w kombi kolega mówił, że jest w tylnej klapie na listwie od stopu, ale w SEDANIE jest w innym miejscu i nie mam pojęcia gdzie go szukać. Auto jest z 2003roku 530D. Miał już ktoś taki problem z samoczynnym otwieranie się auta? Z góry dzięki za pomoc.
  4. No to chyba ostatni raz trzeba zaryzykować i wymienić znowu na aktywną, ale u kogoś co ogarnia przekładnie.
  5. Może faktycznie coś źle robi, że one padają co chwilę? Albo po prostu trafiłem znowu na padające już przekładnie? 2 jak mi wymieniał to skończyła, się po roku. Ta co teraz pada ma nie cały rok czasu i znowu problem.... Może ktoś zna kogoś typowo ogarnięte w przekładniach? Mieszkam między Zieloną Górą (50km) a Poznaniem (90km).
  6. No raczej nic nie jest odpowiedzialne za uszkodzenie maglownicy, oprócz naszych pięknych dziurawych dróg :duh:
  7. Objawy to stuki na listwie jak zawsze. Tak chodzi o activ steering 5 czujników czyli przed lift bo po lifcie były na 4. Znalazłem jeszcze jedną firmę co zajmuje się tylko przekładniami to zaśpiewał mi 2500zł :duh: W pierwszej padły jakieś tam łożyska i poszła wymiana w drugiej padła listwa i znowu wymiana i teraz 3 też padła :mad2: W kółko jedno i to samo.....
  8. Witam, znowu mi padła maglownica w BMW aktywna..... Mam już powoli dosyć wymieniana co chwile maglownicy. Już 3 padła. A jak każdy wie aktywnej nie ma możliwości regeneracji i trzeba kupować używki którą na dzień dzisiejszy jest na allegro jedna sztuka za 2000zł i jeszcze nie wiesz co kupujesz, a nowa w serwisie kosztuje lekko ponad 14tyś :mad2: Czy nie orientuje się ktoś czy można przerobić instalacje na zwykłą przekładnie? Bo ile razy można robić w aucie jedno i to samo :duh: Tyle kasy za używki które non stop padają, nie wiem z czego ZF zrobił przekładnie do BMW :duh: Z góry dzięki za pomoc.
  9. Witam, ja w swojej 530D wymieniałem tarcze z przodu i miałem 324mm, kolega w 535D Kombi też wymieniał to miał 348mm. A najlepiej wejdz na BMWSTORE podaj VIN auto i wszystko się dowiesz ;)
  10. Fajna ciekawostka :D Dziękuję kolego Ci bardzo za rozkodowanie VINU :cool2: :cool2: :cool2:
  11. Witam, chcę wymienić sprężyny w mojej E60 z tyłu 530D 2003R. Dzwoniłem do sklepu to sprzedawca po VIN powiedział mi, że mam sportowe zawieszenie od M-pakietu? Auto nie ma w sobie nic z M-ki seryjne zderzaki, ramki chrom, a M-KI miały czarne rami na drzwiach. Czy jest to możliwe, że do aut seryjnych było montowane sportowe zawieszenie? Dodam, że mam aktywny układ kierowniczy, jak to coś ma do tego. Wymiary sprężyn jakie mi podał sprzedawca Długość 359 Grubość 11.4 Średnica 109 i to odpowiada M-CE. A seryjne sprężyny mają wymiary 392x11.5x112. Mógł by ktoś mi sprawdzić po VIN czy faktycznie takie sprężyny są w moim Aucie? VIN- B148693. I od razu co sądzicie o sprężynach KAYABY? Z góry dziękuję za pomoc.
  12. Klapki z kolektora już dawno wyrzuciłem, jak kupiłem auto to od razu pojechał na wyrzucenie ich (2 i pół roku temu). Byłem na komputerze i pokazał błąd czujnika ciśnienia doładowania i nawet jak się jedzie autem to czuć i słychać, że turbina ledwo gwiżdże, a za chwile czuć wzrost mocy i słychać jak mocniej gwiżdże :) Ale teraz to już umarł całkiem, bo działa sporadycznie nie ma mowy o wyprzedzaniu nawet hehe tragedia. Nie płynnie oddaje moc. Już raz wymieniałem czujnik, widocznie jakiegoś chińczyka mi włożyli, bo skończył, się po nie całym roku hehe. I dlatego chcę to zrobić sam i kupić oryginalny czujnik, a nie jakiś zamiennik ;)
  13. Witam, padł mi czujnik od ciśnienia doładowania. W moim modelu niestety czujnik jest z tyłu kolektora. Wychodzi na to, że muszę wymontować cały kolektor ssący. Moje pytanie brzmi. Czy przy zdemontowaniu kolektora w celu wymiany czujnika będę musiał wymieniać uszczelke? Pytam bo chce to zrobić sam. Chyba że komuś udało się to zrobić bez wyjmowania kolektora? Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam.
  14. Rozmawiałem z mechanikiem to powiedział mi, że jeżeli auto otwiera się jak z pilota i włącza kierunkowskazy przy tym czyli jak bym je normalnie otworzył, a zamek w drzwiach kierowncy tylko zamyka moje drzwi i nie sygnalizuje kierunkowskazow przy tym czyli nie zamyka go centralnie jak pilot to to nie jest wina zamka w drzwiach. Bo auto otwiera wszystkie drzwi, a zamek kierowcy otwiera tylko drzwi kierowcy. A na komputer nie stety muszę czekać, bo ma w naprawie, a wcześniej już mi ten gościu robił parę rzeczy przy E46 i byłem zadowolony.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.